Erosin julkkismiehestäni parisuhdeväkivallan takia
Kuinka selvitä tilanteesta, jossa hän on jatkuvasti julkisuudessa, esiintyy kliseisenä symppiksenä ja "woke"-tyyppinä, vaikka totuus on aivan toinen. Hän oli itsekeskeinen tyranni, joka ei huonoina hetkinään kaihtanut mitään keinoja. Julkisuudessa hän puhui minusta aina kauniisti, arvostaen. Kostonhimoissani herkuttelen välillä me too -hengessä paljastavani kaiken, mutta en aio sitä tehdä, sillä en usko siitä olevan mitään hyötyä. Toivoisin, että jotakin kautta kaikki hänen törkynsä tulisi julkiseksi, eikä jäisi vain minun kannettavakseni.
Kommentit (91)
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Minun huippulakimieheni hakkaa, kuristaa ja potkii pari kertaa viikossa. Äsken piti houksista kiinni ja jyskytti päätäni lattiaan, niin että taju lähti. "Kuole siihen", huusi, kun lopetti. Huoh.
Tulin tänbe, että saisin hetkeksi jotain kivaa lukemista.
Kukaan ei usko minuakaan.
En sano sinulle muuta kuin: lähde nyt. Luulin itsekin, etten selviäisi erosta, mutta selvisin kuitenkin. Ja tiedän, että tämä ei ole varmaankaan minkään asiantuntijoiden mukaan hyvä neuvo, mutta sanonpa silti: joskus jos oma itsetunto on aivan pohjamudissa ja ei pidä itseään edes ihmisenä enää, hyvä laastarisuhde turruttaa pahinta kipua. Sen jälkeen menet pitkäkestoiseen traumaterapiaan ja huomaat, että olet arvokas ihan oikeasti. -ap
Uuuu. Veikkaan että tämä ex on joku laulaja tai muusikko. Just joku "tuli tunnetuksi haluatko laulajaksi -ohjelman kolmannella tuotantokaudella". Niitähän riittää.
Vierailija kirjoitti:
Uuuu. Veikkaan että tämä ex on joku laulaja tai muusikko. Just joku "tuli tunnetuksi haluatko laulajaksi -ohjelman kolmannella tuotantokaudella". Niitähän riittää.
Ei ole muusikko tai näyttelijä. Eikä reality-kilpailija :D -ap
Vierailija kirjoitti:
Tämä on jonkun mt-ongelmaisen aloitus. Haaveilee olevansa jonkun julkkiksen exä. Todennäköisesti stalkkaa tätä somessa .
Annas kun arvaan, olet julkkis ja parisuhdepaskiainen?
Jotkut näkevät läpi, eivät mene hänen puheen ansaan, vaikka olisi kuinka "woke". Joillakin on ihmiskokemusta näissä asioissa. Fiksun huomaa, sille on kriteerit. Voit kertoa lisää nyt täällä, vaikkei nimeä sano tai mitään tunnistetietoja.
Ymmärrän että sinun on vaikea puhua tilanteesta edes ns ammattilaisille julkisuus statuksen vuoksi, mutta hyvä että purat anonyyminä tänne asiaa. Tämän palstan se hyvä puoli.
Miksi tuo linkki vuodelta 2019? Mikään siitä ei oikein stemmaa mihinkään.
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Minun huippulakimieheni hakkaa, kuristaa ja potkii pari kertaa viikossa. Äsken piti houksista kiinni ja jyskytti päätäni lattiaan, niin että taju lähti. "Kuole siihen", huusi, kun lopetti. Huoh.
Ei sillä ole väliä, etteivät usko. Älä puhu niille, jotka ovat hänen lumovoimansa vaikutuspiirissä, siinä joudut pettymään karvaasti. Puhu ammattilaisille tilanteestasi ensin, terapeutille ja turvakotiin. Narsistien uhrien tuki r.y. on myös olemassa. Auttavista puhelimista saat varmaan fiksumman ohjauksen eteenpäin kuin minä osaan antaa.
Pari kertaa viikossa viittaa siihen, että mies suorastaan nauttii rääkkäämisestäsi. Otat valtavan riskin jättäessäsi pääsi tuollaisen nautiskelijan käsiin, eikä ihminen kestä aivojen paukuttamista määräänsä enempää, jokainen kerta tekee tuhoa. Vie se pää pois sieltä, vai kiristetäänkö sinua jollain?
Kalle Palander tuli kyllä heti mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo linkki vuodelta 2019? Mikään siitä ei oikein stemmaa mihinkään.
Eikö erosta ollut pari vuotta aikaa?
Vierailija kirjoitti:
Kalle Palander tuli kyllä heti mieleen.
Ai Kalle Palanderilla puhtoinen maine ja eronnut muutama vuosi sitten??? Ei kyllä täsmää yhtään.
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Minä uskon sinua ja turvakodissa uskotaan. Tästä löydät turvakotien yhteystiedot:
https://www.nollalinja.fi/turvakoti/turvakotien-yhteystiedot/
Tuolla on myös Nollalinjan puhelinnumero, johon voit soittaa ympäri vuorokauden ja saat apua: +358 8000 5005
Vierailija kirjoitti:
Kun mies kertoo olevansa feministi tulen aina epäluuloiseksi. No, ehkä niitä on oikeasti, ja oikealla tavalla, mutta inhoan sitä teennäistä matelua jolta se enimmäkseen vaikuttaa.
Nimitin itseäni joskus muinoin profeministiksi, mutta lopetin sen. Tajusin myöhemmin, että yritin olla "sisällä" jossain, mistä en miehenä kuitenkaan voi koskaan olla täysin osallinen - sillä seurauksella, että ajelehdin profeministi-identiteettini kanssa ei-missään.
Siis onko yhdelläkään suomalaisjulkkiksella puhtoinen maine feministinä? 🧐
Samaa mieltä! En kyllä luota enää yhteenkään mieheen, joka kailottaa feminismiään suureen ääneen. Kyllä oma feministimieheni esimerkiksi pystyi minua huorittelemaan ihan sujuvasti. Kai se on aika tavallista, että julkisesti kaikki ovat niin intersektionaalisia feministejä ja varovat sanomasta mitään imagolle haitallista, mutta yksityiselämässä harva on niin puhtoinen. -ap