Erosin julkkismiehestäni parisuhdeväkivallan takia
Kuinka selvitä tilanteesta, jossa hän on jatkuvasti julkisuudessa, esiintyy kliseisenä symppiksenä ja "woke"-tyyppinä, vaikka totuus on aivan toinen. Hän oli itsekeskeinen tyranni, joka ei huonoina hetkinään kaihtanut mitään keinoja. Julkisuudessa hän puhui minusta aina kauniisti, arvostaen. Kostonhimoissani herkuttelen välillä me too -hengessä paljastavani kaiken, mutta en aio sitä tehdä, sillä en usko siitä olevan mitään hyötyä. Toivoisin, että jotakin kautta kaikki hänen törkynsä tulisi julkiseksi, eikä jäisi vain minun kannettavakseni.
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Tosi epäasiallista laittaa miesten nimiä tähän ketjuun. Koko ketju tulisi noiden nimien takia poistaa.
Onneksi yksikään näistä arvauksista ei ole ollut sinne päinkään. Mutta juu, en kannata kenenkään nimien listausta näin ikävässä aiheessa. -ap
Oliko iltalehden linkistä joku? Sieltä loppupäästä?
Vierailija kirjoitti:
Oliko iltalehden linkistä joku? Sieltä loppupäästä?
Linkissä mainittiin joo. Enempää en viitsi sanoa. -ap
Nyt kaikki linkin miehet leimattu.
Heikelä? Paitsi että hän ei ole woke eikä feministi. Noissa linkeistä olevat yksikään mahdu kategoriaan woke feministi tai puhdasta pulmusta. Eli jos aloittaja ei ole trolli niin muista. Siippasi kanssa työskennelleet tietävät kyllä mikä on miehiään. Ja muut eivät ajattele koko tyyppiä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kokemusta vain yhdestä. Mutta joo, ei missään nimessä kivaa leimata ketään ilman syytä, enkä sitä halua. Tein tämän aloituksen, kun taas vaihteeksi harmitti ja suututti kaiken maailman
keski-ikäiset naiset jotka häntä somessa ihkuttavat. Pankaa tämä katkeruuden piikkiin. -ap
Vierailija kirjoitti:
Joo. Kotivideotyyppi.
Hän on hiukan oudon oloinen. Asperger?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et tehnyt väkivallasta rikosilmoitusta
Hyvä kysymys. Koska ajattelin, että minua ei kumminkaan uskota. Väkivalta oli tönimistä, kulun estämistä, kuvaamista ilman lupaa, vessaan menon estämistä jne. Ei siis jäänyt mitään jälkiä, eikä ollut mitään todisteita. En myöskään suhteessa ollessani pystynyt myöntämään, että tilanne on niin paha. Ajattelin, että ne olivat yksittäisiä mokia ja suutuspäissään nyt voi sattua kaikenlaista. Vasta ihan viimeisinä viikkoina sain kerrottua kaikista näistä asioista ystävälleni, joka sanoi että tällaiset asiat eivät ole normaaleja. Sitä ennen pidin itseäni vaan jotenkin hankalana ja katkerana ihmisenä, kun en päässyt "riidoistamme" yli. -ap
Menit perheväkivaltaryhmiin kulunestämisen ja kuvaamisen takia??
Pitäisi olla rioollista hyväksikäyttää yhteiskunnan palveluja jos oikeesti ei tarvii. Töniminen on toki jotain väkivaltaa mutta ei että terapiaan?
Tää on joku vitsi kai.
Uskomatonta. Kas kun et turvakotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kokemusta vain yhdestä. Mutta joo, ei missään nimessä kivaa leimata ketään ilman syytä, enkä sitä halua. Tein tämän aloituksen, kun taas vaihteeksi harmitti ja suututti kaiken maailman
keski-ikäiset naiset jotka häntä somessa ihkuttavat. Pankaa tämä katkeruuden piikkiin. -ap
Kuulostat ihan yhdeltä tutulta. Tottakai on katkera kun suhde loppuu riitaisasti. Kuka ei olisi. Yritä päästää irti. Oma osasi sinullakin niihin oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et tehnyt väkivallasta rikosilmoitusta
Hyvä kysymys. Koska ajattelin, että minua ei kumminkaan uskota. Väkivalta oli tönimistä, kulun estämistä, kuvaamista ilman lupaa, vessaan menon estämistä jne. Ei siis jäänyt mitään jälkiä, eikä ollut mitään todisteita. En myöskään suhteessa ollessani pystynyt myöntämään, että tilanne on niin paha. Ajattelin, että ne olivat yksittäisiä mokia ja suutuspäissään nyt voi sattua kaikenlaista. Vasta ihan viimeisinä viikkoina sain kerrottua kaikista näistä asioista ystävälleni, joka sanoi että tällaiset asiat eivät ole normaaleja. Sitä ennen pidin itseäni vaan jotenkin hankalana ja katkerana ihmisenä, kun en päässyt "riidoistamme" yli. -ap
Menit perheväkivaltaryhmiin kulunestämisen ja kuvaamisen takia??
Pitäisi olla rioollista hyväksikäyttää yhteiskunnan palveluja jos oikeesti ei tarvii. Töniminen on toki jotain väkivaltaa mutta ei että terapiaan?
Tää on joku vitsi kai.
Uskomatonta. Kas kun et turvakotiin.
Olet ilmiselvä trolli, mutta kannattaa sivistää itseään lähisuhdeväkivallan monista muodoista. Väkivaltaa on myös henkinen väkivalta, alistaminen ja nöyryyttäminen. Se jättää syvät arvet, vaikka mustelmia ei tulisikaan. -ap
Vierailija kirjoitti:
Urheilija.
Tai toimittaja tai joku poliitikko tai muuten aktiivinen, yhteiskunnallinen "keskustelija"..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onko yhdelläkään suomalaisjulkkiksella puhtoinen maine feministinä? 🧐
No okei, Konsta Hietanen tuli mieleen mutta sehän nyt ei ole eronnut. Korjataan *eronneella suomalaisjulkkisella.
No ei hän tietääkseni kovin woke ole tai aika vähän somessa mitään poliittista jakaa.
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Minun huippulakimieheni hakkaa, kuristaa ja potkii pari kertaa viikossa. Äsken piti houksista kiinni ja jyskytti päätäni lattiaan, niin että taju lähti. "Kuole siihen", huusi, kun lopetti. Huoh.
Tulin tänbe, että saisin hetkeksi jotain kivaa lukemista.
Kukaan ei usko minuakaan.
Mutta koska hän tienaa hyvin kuitenkin niin sehän sulle on tärkeintä. Hänen tulot, ja sun imago. Talo, ja ehjä perhe, eiks juu? Mitä sitten valitat, näkyy sopivan sulle ihan ok.
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Minun huippulakimieheni hakkaa, kuristaa ja potkii pari kertaa viikossa. Äsken piti houksista kiinni ja jyskytti päätäni lattiaan, niin että taju lähti. "Kuole siihen", huusi, kun lopetti. Huoh.
Tulin tänbe, että saisin hetkeksi jotain kivaa lukemista.
Kukaan ei usko minuakaan.
Mitäs muuta Heikki Kampelalle kuuluu?
Jos ei muija ymmärrä julkkismiehensä tarpeita niin, vaihtoon!
Toivoisin että totuus kaivettaisiin esiin ex-mieheni julkisuuskuvan takaa, kuten on monille täaössä me toon jälkimainingeissa käynyt. Mutta en halua alkaa omilla kasvoillani tai nimelläni asiaa ajamaan ja likaamaan siinä samalla itseäni. Tiedän, kuinka säälimätön exäni osaa olla, ja hänellä on niinsanotusti isompi megafoni kuin minulla. -ap