Erosin julkkismiehestäni parisuhdeväkivallan takia
Kuinka selvitä tilanteesta, jossa hän on jatkuvasti julkisuudessa, esiintyy kliseisenä symppiksenä ja "woke"-tyyppinä, vaikka totuus on aivan toinen. Hän oli itsekeskeinen tyranni, joka ei huonoina hetkinään kaihtanut mitään keinoja. Julkisuudessa hän puhui minusta aina kauniisti, arvostaen. Kostonhimoissani herkuttelen välillä me too -hengessä paljastavani kaiken, mutta en aio sitä tehdä, sillä en usko siitä olevan mitään hyötyä. Toivoisin, että jotakin kautta kaikki hänen törkynsä tulisi julkiseksi, eikä jäisi vain minun kannettavakseni.
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Siis onko yhdelläkään suomalaisjulkkiksella puhtoinen maine feministinä? 🧐
No okei, Konsta Hietanen tuli mieleen mutta sehän nyt ei ole eronnut. Korjataan *eronneella suomalaisjulkkisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uuuu. Veikkaan että tämä ex on joku laulaja tai muusikko. Just joku "tuli tunnetuksi haluatko laulajaksi -ohjelman kolmannella tuotantokaudella". Niitähän riittää.
Ei ole muusikko tai näyttelijä. Eikä reality-kilpailija :D -ap
Toimittaja, kirjailija?
Vaikka joku teistä arvaisikin oikein niin eihän aloittaja voisi sitä vahvistaa. Tulisi itsekin tunnistetuksi samalla.
Hmm ei ole reality-KILPAILIJA, mutta entäs esiintynyt varmaan sitten jonkunlaisessa realityohjelmassa? Lasketaanko ensitreffit alttarilla kilpailuksi? Entäs joku pikkupoliitikko? Uutistenlukija/toimittaja? Tekeekö youtubevideoita? Tuskin urheilija. Paljon tulee nimiä mieleen, muttei viitsi turhaan luetella. Ainakin syntynyt vuosien 80-1995 välillä, jos on yhtään lähellä ap:n ikää. Ap:n kirjoitustyyli viittaa tuohon ikähaarukkaan.
Minunkin ex-mies, lasteni isä, oli väkivaltainen. Alkoi kiinni pitämisellä, painamisella vaikka sänkyyn, ja samalla mies "käännytti" minua eli jauhoi omaa monologiaan ihan loputtomasti. Kun olin raskaana, mies tuuppasi seinään kiinni ja painoi kurkusta. Turvakoti tuli tutuksi pariinkin otteeseen.
Miehen lähipiiri ei koskaan hyväksynyt ajatusta että kultapoju voisi olla väkivaltainen. Lopulta kyllästyin olemaan aina se ottava osapuoli, ja muutaman kerran säin lyötyä mieheltä silmän mustaksi. Se olis voinut tietysti halutessaan estää, ja vaikka vielä tappaa mut siihen päälle, mutta sen oli saatava oma lähipiirinsä näkemään että hänessä ei ole vikaa vaan minä olen se meidän suhteen hullu. Tavallaan hulluutta siinä hommassa olikin, onneksi erottiin. Mutta en usko, että kukaan miehen läheisistä tänäkään päivänä uskoo, miten aggressiivinen ja väkivaltainen se ihminen on. Ei vaikka minua ennen oli käynyt käsiksi myös edelliseen kumppaniinsa. Joillakin miehillä on kyky olla olevinaan viaton kuin vastasyntynyt lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Tuomas Enbuske? Salliko se siellä?
Voisin kuvitella että Tuomas nakkelee naisia pitkin lattioita sille päälle sattuessaan.
Mullakin tuli mieleen Tuomas.
Joku media-alan mies, joka on eronnut lähivuosina...
Roni B? En halua uskoa.
Onhan niitä paljon muitakin!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti sinua ei todennäköisesti kukaan uskoisi, ja exäsi onnistuisi puhumaan asian niin, että näyttäisit itse katkeralta ja vähän tärähtäneeltä. Ymmärrän, mistä puhut kuitenkin.
Jeps, juuri tämä. Eikä siitä moskan kaivelusta olisi tässä hetkessä muuta hyötyä kuin oman alhaisen kostonhimoni tyydyttäminen. Kuten niin moni muukin, hän osaa halutessaan puhua mustan valkoiseksi.
Minä uskoisin. Tiedän tasan mitä tarkoitat. En o ollu julkkiksen kanssa mutta ihmisen, jota muut pitivät /pitävät mukavana, huumorintajuisena hauskuuttajana. Totuus oli seinien sisällä täysin muuta. Sai minut näyttämään siltä hullulta. Kas, kun yksi lapsistamme on jo melkein aikuinen, niin hän on sanonut, että tietää mikä se on miehiään.
Toki vieläkin puhuu mustan valkoiseksi. Ja toki vieläkään hänen sukunsa ei usko mitään pahaa siitä. Ennemmin tai myöhemmin totuus tulee ilmi. Ja sitte sanon vain ja ainoastaan : mitäs mä sanoin.
En ikinä lähtis epäilemään, että kellään olis syytä valehdella vaikka väkivallasta.
Täyttä paskaa koko ketju,. Jonkun miehen tekemä kaiken lisäksi!
Kyllä mä useastakin miehestä näen nykyisin läpi, mitä ovat oikeasti, ja yleensä mitä enemmän puhuvat hienoja, sitä mädempi on totuus. Nimittäin mulla on kokemusta kahdesta väkivaltaisesta parisuhteesta. Tämä kolmas ja toivottavasti viimeinen suhteeni on väkivallaton ja normaali turvallinen. Lähtekää huonoista ja väkivaltaisista parisuhteista, koska hyviä miehiä on olemassa. Heidät tunnistaa teoista, ei puheista. Olisinpa saanut kotoa paremmat eväät, mutta kaikki nämä piti oppia kantapään kautta. No, mulla on vielä montakymmentä vuotta elämää elettävänä onnellisessa parisuhteessa. Elämä on välillä, ei pidä luovuttaa.
Tuo linkki osui ja upposi, muuta en voi sanoa. -ap
Tosi epäasiallista laittaa miesten nimiä tähän ketjuun. Koko ketju tulisi noiden nimien takia poistaa.
AP ja muut pahoinpidellyt naiset, lukekaa Why Does He Do That? Inside the Minds of Angry Mens. Tyypillistä on, että nmä miehet ovat ulospäin kultaisia, pidettyjä, rakastettuja, arvostettuja, mutta kulisseisa puolisoaan ja lapsiaan kohtaan hirviöitä, draamakuninkaita, väkivaltaisia.
https://www.docdroid.net/py03/why-does-he-do-that-pdf#page=514
Kyllä sun nyt vaan kannattais kertoa koko totuus koska selvästi haluat puhua.
ystävän tuttu erosi lakimiehestä joka oli väkivaltainen ja uusi puoliso myös lakimies ilmeisesti ok koska vielä yhdessä.