Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihmiset tuijottaa tuppukylissä

Vierailija
21.02.2021 |

Kun olet kävelemässä niin hirvee tuijotus sama toistuu joka puolella tuppukylää ja se ahdistaa. Ajattelin että olen mieleltä sairas mutta kun perheenjäsen huomautti että näinkö kuinka nuo tuijotti autosta.

Jotenkin tulee tosi ahdistava olo siksi haluan isoon kaupunkiin. Täällä pienet piirit ja olen kiusattu joten ihmekös tuo. Tuijottaminen on todella ahdistavaa.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi olla että tuijotetaan, mutta oman kokemukseni mukaan mt -ja päihdeongelmaisia hörhöjä on eniten Helsingissä, ihan suhteellisestikin. Ja ne ne vasta ahdistavia ovatkin.

Vierailija
62/67 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vilkas mökkikunta, niin ei siellä katsota varmaan niin tarkkaan. Mutta joku takahikiä kylä jossa ei ole erityisemmin ole turisteja, kyllä tuijotetaan ja juorutaan. Kotipaikkakunnallani ei ole vesistöjä eikä siten mökkejäkään niin paljon, täällä kaikki kyylää. Ja sitten ne juorut, kai täällä viihtyisi jos muut puhuisi mukavia ja olisi ystävällisiä mutta se on kiusaamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orimattilassa kyllä kyylätään ja PALJON. Luulin usein olevani oikeasti ihan sairas ja skitsofrenia potilas, mutta se ajatus väistyi kun omat vanhempani ja kummini huomautti tuosta ihmisten tuijotuksesta.

Kysyivät että näinkö kuinka tarkkaan mua tuijotettiin ja menin aika hämilleni että liikkuuko musta jotain alastonkuvia amiksen ja yläasteen ilmoitustaululla.

Vierailija
64/67 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosta vaan kättä.

T. Maalta kotoisin

Vierailija
65/67 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aloittaja taas joku luuseri, joka ei kestä normaalia elämää? Sitä nyt joutuu elämässä kohtaamaan kaikenlaista.

Vierailija
66/67 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalla sekä kaupungissa asuneena vahvistan että totta on tuo tuijotusongelma. Epäilykseni mukaan johtuu enimmäkseen siitä että tuppukylissä on enimmäkseen tuttuja, eikä haluta jättää vahingossakaan tunnistamatta/ tervehtimättä niitä, koska muutenhan olet ”ylpistynyt” jne. Karmee kulttuuri kyllä on, mikä saa itsellekin vainoharhat laukalle ja ahtaanpaikankammon. Pysykää väljemmillä vesillä, on neuvoni jota aion itsekin noudattaa.

Vierailija
67/67 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua tuijotetaan isoissa kaupungeissa eikä sanota mitään..ei tervehditä. Tuppukylissä tuijotus voi olla ikävä tapa eivätkä kaikki osaa kommunikoida ihmisten kanssa vaikka pitäisi ja sos.taidot on hukassa.