Hengenvaarallisesti lihava tv-sarja
Järkyttävän ahdistava tämän illan jakso. Toi muija yli 400 kg... Mitä ihmisraunioita, pahaa tekee katsoa.
Kommentit (174)
Tämä Roberthan kuoli kuvausten aikana sydänkohtaukseen. Tyttöystävälle jäi isot velat, oli käyttänyt paljon rahaa ton miehen hoitamiseen.
Kotihoidossa aikoinaan asiakkaana oli nuori todella lihava henkilö. Oli sairaalassa ollessaan laihtunut mutta heti kotiduttuaan tilasi pizzaa ja muita mättöaterioita päivittäin.
Yritimme aktivoida että kävisi edes vessassa itse kun jotenkin pääsi kävelemään mutta helpompi oli tehdä asiat vaippaan.
Aika pian kuoli.
Kyllähän nuo laihtuu joka kerta tuossa ohjelmassa vaikka tuntuu olevan just samat tekosyyt ku palstalaisilla aina.
Ei ne kyllä kaikki laihdu.Osa jättää leikin kesken osa laitetaan ulos ohjelmasta,kun ei kuuntele neuvoja.Mutta ne jotka laihtuu onnistuu kyllä hyvin.
Ohjelmassa näkee kahden eri ääripään henkilöitä. Osa kuuntelee ihan tosissaan, muuttaa ruokavalionsa, laihtuu ja pääsee leikkaukseen. Osa taas esittää kuuntelevansa, tilaa" ihan vaan silloin tällöin" pitsaa, lihoo lisää ja itkee kun leikkaus evätään.
Entisessä naapurissani asui nainen joka oli suhteellisen nuori, noin kolmekymppinen mutta hirveässä kunnossa ylipainon takia. Painoi varmaan 200 kiloa, hengitti vaikeasti ja liikkui kepin kanssa. Aina samat risat verkkarit jalassa ja hirveä hienhaju ympärillä, koetti kuitenkin laittaa itseään kun oli huulipunaa ja hiukset värjätyt. Sääliksi kävi. En tiedä onko enää elossa, muutin kuitenkin pois jo 15 vuotta sitten.
Mun ex oli tukevahko jo kun tavattiin, pystyi kuitenkin liikkumaan ja toimimaan normaalisti. Rekkakuski niin se oli varmaan iso syy ylipainoon kun mussutti rekan hytissä. Sitten kaatui ja loukkasi polvensa, liikkui pitkään kepeillä ja kun ne piti palauttaa terveyskeskukselle otti pappansa kävelykepin koska ontui tosi pahasti yhä. En tiedä mikä siinä polvessa oli mutta kuntoon se enää enää tullut, eikä ex kyennyt palaamaan töihin. Sen jälken alkoi lihoa tosissaan, vietti kaikki päivät sohvalla läppärin kanssa mussuttaen leipää. Kun käytiin yhdessä asioilla huomasin, ettei enää meinaa mahtua mun autoon! Lopulta ei tahtonut enää edes lähteä mihinkään vaan lähetti tekstareita että "tuo jaffaa, tuo nuudeleita, tuo pitsaa".. Seksiäkään ei enää ollut, ei yksinkertaisesti onnistunut ja mua suoraan sanoen kuvotti miehen muuttunut keho. On kuulkaa eri asia kun päälle kömpii 150kg äijä kuin 250 kg!
Kun erottiin, muutti isänsä luo asumaan.
Kiesus mitä wt-menoa ysikauden Lacey's jaksossa. :D Sekopäitä noi ton Laceyn kihlattu ja varsinkin sen sisko.
Toinen oli 602 lbd ja toinen 405 lbd eli yhteensä pyöreästi 1000 lbd - siitä nimi.
Vierailija kirjoitti:
Ohjelmassa näkee kahden eri ääripään henkilöitä. Osa kuuntelee ihan tosissaan, muuttaa ruokavalionsa, laihtuu ja pääsee leikkaukseen. Osa taas esittää kuuntelevansa, tilaa" ihan vaan silloin tällöin" pitsaa, lihoo lisää ja itkee kun leikkaus evätään.
Olen huomannut, että osa niistä on jotenkin niin "heikkolahjaisia" tai sitten niin syvästi mt-ongelmaisia ettei he vaan pysty noudattamaan mitään ohjeita. Melkein aina kun on joku henkisesti perus-skarpin oloinen tyyppi, ne onnistuu kyllä vaikka alkuun voi tulla lankeemuksia eikä tavoitteeseen heti päästä. Mutta sitten kun taas on joku hidasälyisen oloinen, sellainen että katse on kuin olisi pilvessä vaikkei olekaan, niin heti tulee mieleen että tämä tuskin laihtuu.
Vierailija kirjoitti:
Itse aloin laihduttamaan kun painoin noin 170 kiloa ja en pystynyt kunnolla pyyhkimään persettä
Totta. Näissä aina joku sukulainen ym. joutuu sen tekemään näiden puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Nyt just tulee Nicole 23v, kaksi pientä lasta joita äiti hoitaa. Hirveä valitus kuinka vanhempien riippuvuus tuhosi hänen lapsuuden. Tekee saman omilleen. Ainoa ilonaihe on ruoka, ihan sama vaikka vetäis huumeita. Sama lopputulos. Itkee ettei lapsilla ole kohta äitiä. Eihän niillä ole äitiä nytkään. Ihme valittajia ja muiden syyllistäjiä nää ruoka-addiktit.
Ylipäänsä ihmetyttää, kun monta ihmistä hyörii ja pyörii yhden ympärillä. Eikö niitä hävetä olla jatkuvasti toisten avun varassa?
Päinvastoin joistakin näkee sen jatkuvan uhriutumisen omasta puolestaan, kun joukko ihmisiä yrittää sulloa häntä esim. autoon.
Ovat kuin pieniä lapsia kiukutteluineen ja huomionhakuineen.
Miten noilla on aina noin uusia autoja? Sairaalan parkkipaikkakin täynnä uuden näköisiä katumaastureita
Ihan saman havainnon tehnyt. Nämä katukuvassa näkyvät valaat alkoivat ilmestyä katukuvaan vasta 90- luvun lopulla. Ja siitä eteenpäin koko ajan enenemässä määrin ja suomessakin näitä tosi valtavia on ollut jo pitkään. Johtuuko vain pelkästä ylensyönnistä vai onko viljoissa tai ravinnossa, jotain herkästi lihottavampaa? Ihmetyttää kun lihavuus kasvaa koko ajan maailmassa..