Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hengenvaarallisesti lihava tv-sarja

Vierailija
20.02.2021 |

Järkyttävän ahdistava tämän illan jakso. Toi muija yli 400 kg... Mitä ihmisraunioita, pahaa tekee katsoa.

Kommentit (174)

Vierailija
81/174 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin huvittavaa, miten täällä lihavat puhuu todella alentavasti ja halveksivasti täällä noista henkilöistä, jotka tuossa ohjelmassa esiintyvät ja samaan syssyyn esittävät olevansa jotenkin parempia

Luulisi sentään lihavilla olevan jotain myötätuntoa tai empatiaa noita liikalihavia kohtaan, eivät he itse kuitenkaan niin kaukana heidän tilanteesta ole. Mutta ei. .

Liikalihavilla voi olla empatiaa lihavia kohtaan, mutta lihavilla ei ole empatiaa liikalihavia kohtaan, koska?

Vierailija
82/174 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässäkin sarjassa on monesti ihmisiä, jotka elävät paikallisella sosiaaliturvalla. Olen monesti miettinyt, että millä rahalla he syövät itsensä tuohon kuntoon.

Eikö jenkeissä ole monin paikoin sitä, että pikaruokaa saa ympäri kylää joka puljusta ja se on halpaa ja vastaavasti kunnon ruoka maksaa? Kyllähän Suomessakin tulee halvaksi ostaa ranskiksia ja lihapullia kaupasta ja friteerata rasvakeittimessä tai elää jollain halvimmilla pitsoilla tai hamppareilla. Jenkeissä taas ihan noissa mestoissa myydään valmiina megajättikokoisia aterioita. Sitten ei ole kävelykatuja vaan liikutaan kotipihasta kaikkialle autolla. Näin olen siis asian ymmärtänyt olevan monessa paikassa tuolla. En ole itse käynyt.

Monella tuohon ohjelmaan osallistuvalla on aika lihavia läheisiä joka sekin antaa osviittaa. Sitten on näitä feedereitä jotka syöttävät. Sitten on niitä jotka keräävät kuponkeja ja hakevat niillä valtavat varastot kaikkea hypermarketeista. Överiä meininkiä. Tekisi mieli joskus käydä nähdäkseen onko se tuollaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/174 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on runsaasti ylipainoa, enkä oikein tiedä, miten lähteä laihduttamaan. Ruokavalio on joo yksi asia, mutta kun pitäisi liikkuakin. Uimahallit suljettu, ja sen lisäksi tykkäisin vain lähinnä kävellä. Kävelemisessä tosin sellainen ongelma, että sairastan suolistosairautta, jossa voi tulla ihan yllättäen vessahätä ja kiva jossain kävelypolulla sitten...niin. Asun kuitenkin lähiössä, en keskellä metsää, jossa ei haittaisi. Paikkakunnalla ei ole sisätiloja, joissa juoksuratoja (niissä voi kävelläkin).

Olen ollut normaalipainoinen viimeksi teininä, jolloin skippasin aterioita. Ja niidenkin vuosien aikana on ollut ylipainoa, eli eli...

Nyt olet väärässä, voit hyvin aloittaa laihduttamisen täysin ilman liikuntaa. Itse olin sairaalloisen ylipainoinen, kun päätin että nyt riittää. Laihdutin 30 kg täysin ilman liikuntaa, pelkän ruokavalion avulla. Koska olin niin huonossa kunnossa etten olisi oikein kyennytkään liikkumaan. Vasta 30 kg painonpudotuksen jälkeen aloin liikkua, ensin kävelylenkeillä, sitten lisäsin mukaan uintia ja aloin nostella kotona puntteja.

Että kyllä nuo sun liikkumisen ongelmat on ihan sitä, ettet ole vielä tarpeeksi motivoitunut laihduttamaan. Keksit tekosyitä.

Vierailija
84/174 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on runsaasti ylipainoa, enkä oikein tiedä, miten lähteä laihduttamaan. Ruokavalio on joo yksi asia, mutta kun pitäisi liikkuakin. Uimahallit suljettu, ja sen lisäksi tykkäisin vain lähinnä kävellä. Kävelemisessä tosin sellainen ongelma, että sairastan suolistosairautta, jossa voi tulla ihan yllättäen vessahätä ja kiva jossain kävelypolulla sitten...niin. Asun kuitenkin lähiössä, en keskellä metsää, jossa ei haittaisi. Paikkakunnalla ei ole sisätiloja, joissa juoksuratoja (niissä voi kävelläkin).

Olen ollut normaalipainoinen viimeksi teininä, jolloin skippasin aterioita. Ja niidenkin vuosien aikana on ollut ylipainoa, eli eli...

Itse asiassa liikunnalla ei ole mitään tekemistä laihtumisen kanssa. Vain ruokavaliolla on merkitystä. Tiedän, tätä asiaa on vaikea hyväksyä. 

Vierailija
85/174 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa miten porukka luulee, että kaikki lihovat yhtä herkästi ja ovat samalla viivalla. Sitä voi jokainen yrittää olla vaikka ensialkuun kuukauden nälissään vähällä ruualla ja miettiä, että kuinka helppoa se on, jos sitä pitäisi jatkaa koko loppuelämä.

90% laihduttajista lihoo takaisin hyvin nopeasti, koska elämä ikuisessa nälässä on sietämätöntä.

Vierailija
86/174 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ne pikaruuat kauhean halpoja näytä olevan jos yksi reissu maksaa 25-30 dollaria. Toi monta kertaa päivässä. Kyllä siitä tulee iso summa.

Vierailija
87/174 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on ollut karibian risteilijöillä töissä ja sanoit että extra isoja ihmisiä todella paljon ja mättävät bufeesta käsittämättömiä määriä ruokaa.

Vierailija
88/174 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa liikunnalla ei ole mitään tekemistä laihtumisen kanssa. Vain ruokavaliolla on merkitystä. Tiedän, tätä asiaa on vaikea hyväksyä. 

Liikunta on vihon viimeinen tapa yrittää laihduttaa. Se vain lisää nälän tunnetta.

Vierailija
89/174 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä on trauma, jota hoitavat addiktiolla. Suomessa se addiktio on syömistä useammin juominen. 

Vierailija
90/174 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli Justin Mc Svainin tarinaa. Kävin kurkkaamassa mitä hänelle nyt kuuluu ja ei uskoisi samaksi mieheksi.

On normaalipainoinen nykyään. On painanut yli 300 kg urakkansa alussa.

Vierailija
91/174 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka jaksossa lääkäri antaa 1200kcal dieetin ja sitten syyttää ettei asiakas edes yritä laihduttaa. Se on puolet siitä ruokamäärästä jota normaalipainoinen aikuinen syö. En minäkään siihen pystyisi.

Vierailija
92/174 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallisia keskiverto av-mamman näköisiä.

Vierailija
93/174 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaanko tässä nyt siitä naisesta jolla punaiset/punamustat hiukset, hyvin sievät kasvot ja melkein aikuinen tytär? Oli ihan järkyttävää seurata miten nainen pissaili sänkyynsä, kärsi rintakivuista ja tytär seurasi  huolesta mykkyrällä vieressä. 

Vierailija
94/174 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nuo kauheita ihmiskohtaloita. Minäkin olen ylipainoinen, mutta nuo ovat laihdutettuaan mun koko massan verran edelleen runsaasti painavampia kuin minä.

Ensimmäiseksi nuo ihmiset pitäisi saada traumaterapiaan. Kovin monella tuntuu myös olevan kotona ongelmia. Oikein reilukerho, kun kun yksi syö jotain salaattia ja muut, usein myös huomattavan lihavat, perheenjäsenet vetää ranskiksia ja hampparia limun kanssa.

Vierailija
95/174 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi monilla on jaloissa hirveitä patteja?

Ihan samanlaisia kuin lehmillä.[/quot

Hyvänen aika, älä nyt lehmiä vertaa noihin läskikasoihin.

Ps. Millä ihmeen menetelmällä vauva on saanut alkunsa?

Vierailija
96/174 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka jaksossa lääkäri antaa 1200kcal dieetin ja sitten syyttää ettei asiakas edes yritä laihduttaa. Se on puolet siitä ruokamäärästä jota normaalipainoinen aikuinen syö. En minäkään siihen pystyisi.

Tämä. Varmaan siksi että saadaan aikaan draamaa ja voidaan syyttää heikosta luonteesta. Sehän olis tosi tylsää jos söisivät järkevän määrän järkevää ruokaa ja alkaisivat laihtua hurjaa vauhtia.

Vierailija
97/174 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi usein noiden läheiset on niin lihavia että Suomessa miettisivät lihavuusleikkausta.

Vierailija
98/174 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Varmaan siksi että saadaan aikaan draamaa ja voidaan syyttää heikosta luonteesta. Sehän olis tosi tylsää jos söisivät järkevän määrän järkevää ruokaa ja alkaisivat laihtua hurjaa vauhtia.

Tuossa on ideana saada mahdollisimman nopeasti lihavuusleikkauskuntoon. Suomessahan laitetaan tuossa tilanteessa 600 kcal / päivä pussiruokakuurille. 

Se ei muuten ole edes vaikeaa, kunhan oikeasti pysyy erossa  liioista hiilareista, niin että pysyy ketoosissa. Tuon ohjelman tyypit usein pilaa homman sillä, että ne ajattelee että ei se haittaa jos vähän syö välillä jotain ohjeen vastaista hiilariruokaa. Ja totta se onkin ettei se kaloreissa ehkä merkitse niin kovin paljoa, mutta jos se katkaisee ketoosin, niin nälkä on alhaisilla kaloreilla hurja, eikä sitä luultavasti pysty vastustamaan.

Vierailija
99/174 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuossa ohjelmassa ollut niitäkin, jotka on kitudieettiä noudattaneet sairaalassa, ja suku salakuljettajat potilaalle "kunnollista" ruokaa.

Siinä mielessä ymmärrän tiukkaa dieettiä, kun on tarkoitus saada potilas leikkauskuntoon. Kun on noin äärimmäinen tilanne, niin pienet parannukset ruokavalioon ei riitä.

Vierailija
100/174 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo tohtori Now:n asettamat tavoitteet on hurjia. 45 kg kolmessa kuukaudessa.

Kunpa siihen lihavuuden ehkäisyyn saataisiin enemmän resursseja, ettei noin kävisi kenellekään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä