Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luulin ettei seksi kiinnosta, kunnes... Muita kokemuksia?

Rakastajar
15.02.2021 |

Olen ollut parisuhteessa monta vuotta, josta aviossa viimeiset pari. Seksi ei ole koskaan ollut suhteessamme se juttu, ihan kivaa ja kerta viikkoon, mutten ole ollut "himoissani". Olen syyttänyt tästä myös hormonaalista ehkäisyä. Koskaan ei oikeastaan ole tehnyt mieli, olen ollut enemmänkin tyyppiä, joka syttyy tarvittaessa. Olemme avoimessa suhteessa osin tämän takia, jotta mies pääsee hakemaan muualta sitä mitä ei minulta saa, ja tämä on ollut minulle ok. Kunnes nyt löysin miehen, jota halusin kokeilla, kun kerran vapaa suhde on molemmin puolinen.

Ja ihan käsittämätöntä. Hän saa minut niin kierroksille, että ei tosikaan. Yhtäkkiä en pysty mitään muuta ajattelemaankaan, kuin seksiä hänen kanssaan.

Miehellehän tästä ei voi sanoa sanaakaan, loukkaantuisi vielä. Toivon kyllä, että saan ajan kanssa jotain kikkakolmosia ujutettua omaan seksielämäämme, mutta toisaalta tuntuu, että tämä on myös kemia-asia... Aviomiehen kanssa seksikemiat eivät vain ole kohdanneet. En ole osannut epäillä tätä aikaisemmin ja leffojenkin kiihkeitä seksikohtauksia olen katsellut naureskellen, kunnes nyt olen kokenut sen itse.

Mistä sitä olisikaan elämässään jäänyt paitsi, jos meillä ei olisi avointa suhdetta. Ja ei, aviomies ei mene vaihtoon, ihana ja rakas elämänkumppani.

Kiinnostaa, onko muilla ollut vastaavia kokemuksia? Että on luullut olevansa seksin suhteen melko välinpitämätön = ihan kivaa mutta pärjää ilmankin, kunnes?

Kommentit (122)

Vierailija
61/122 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa oleva mies kysyi minua avoimeen suhteeseen, rouvalta saatu lupa että on ok. Nauroin päin naamaa koska tiesin eukon, luominaamaisen kuikelon. Ei kiitos, jättäköön muijansa ja sitten voidaan alkaa suhteeseen. Minä en miestäni jaa enkä ole mikään miehen tyydyttäjä jos oma muija ei halua tai osaa. Siksi pitää erota reilusti. Jos omaisuudesta kiinni tai lapsista, niin jatkakoon ja keskittyköön parisuhteeseensa.

Tuskin miestä haittasi. Eiköhän sillä ollut joka viikonpäivälle yksi.

Varmempi tapa saada aina joka päivä, kun on nainen joka viikonpäivälle kuten kalsareillekin.

Naisilla ne seksihalut tuppaa olla kerran viikossa. Antaa torstain odotella ensi torstaihin.

Miksi pitää roikkua vanhassa muijassa joka antaa luvan panna muitakin? Mikä mies se on?

Rikas, joku kuningas lienee?

Vierailija
62/122 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa oleva mies kysyi minua avoimeen suhteeseen, rouvalta saatu lupa että on ok. Nauroin päin naamaa koska tiesin eukon, luominaamaisen kuikelon. Ei kiitos, jättäköön muijansa ja sitten voidaan alkaa suhteeseen. Minä en miestäni jaa enkä ole mikään miehen tyydyttäjä jos oma muija ei halua tai osaa. Siksi pitää erota reilusti. Jos omaisuudesta kiinni tai lapsista, niin jatkakoon ja keskittyköön parisuhteeseensa.

Varmempi tapa saada aina joka päivä, kun on nainen joka viikonpäivälle kuten kalsareillekin.

Naisilla ne seksihalut tuppaa olla kerran viikossa. Antaa torstain odotella ensi torstaihin.

Miksi pitää roikkua vanhassa muijassa joka antaa luvan panna muitakin? Mikä mies se on?

Konservatiivisessa perinteessä mies ei ole mies, jos ei elätä naista. Perinteisesti ja oikeistolaisuudessa ei vieläkään avioero ole hyvä juttu.

Kulissit pidetään kunnossa ja jos miehellä on monta naista, niin hän maksaa kaikille elintason. Lapset ja lehtolapset elätetään tietenkin myös.

Tämä perustuu yksilönvapauden filosofiaan. Rahalla ostetaan vapaus toteuttaa omaa miehisyyttään ja kannetaan myös vastuu teoistaan, niin ettei muille koidu ongelmia.

Ero voisi olla naiselle ja lapsille huono juttu maineen kannalta ja taloudellisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/122 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti elintasojuttu. Mies saa panna kaikkia mutta muija roikkuu kuin vanha rätti.

Ei naisista koskaan saa puhua kuin vanhasta rätistä.

Nainen on aina kaunis ja arvokkain koriste. Ilman naista mies ei ole mies vaan skidi.

Vierailija
64/122 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutkun tää uusi on köyhä ja en halua että elintaso laskee. Uusi on myös sosiaaliluokaltaan alempana.

Ap

Nyt kyllä joku muu trollasi. Tämä "uusi" on itseasiassa korkeammin koulutettu ja tulotasokin ihan eri luokkaa, mutta kun ei se raha ja status tee autuaaksi.

Terveisin aloittaja

Vierailija
65/122 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Sivusta

Taisit hukata pointin. Ihminen kun on hyvä keksimään selityksiä itselleen ja siten saada oikeutus omalle toiminnalleen.

Kiitos kiteytyksestä. Pitää laittaa tämäkin näkökulma mietintämyssyyn.

Terveisin aloittaja

Vierailija
66/122 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko sinulla ap käytössä hormonaalinen ehkäisy, kun tapasit miehesi? Nuo pillerithän vaikuttaa parinvalintaan ja voi tulla valittua (kemiallisesti) väärä kumppani, jos pilleripäissään valitsee. Tai voi käydä niin päin, että valitsee oikean, kun ei käytä pillereitä, mutta sitten pillereiden aloittamisen myötä ei enää se oma puoliso nappaakaan.

On ollut koko ajan käytössä, jo aikana ennen aviomiehen löytymistä. Eli sen vaikutuksen voi sulkea pois.

Vierailija
67/122 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ihan villi veikkaus pitäisi tästä avoimesta suhteesta heittää, niin miehellä ei varmaan ole ollut ihan samanlaista vientiä? Yleensä nämä avoimet suhteet eivät paljoa miehen elämään vaikuta.

Miehellä on ollut enemmän vientiä jo useampana vuonna. Itse en ole aikaisemmin kokenut tarvetta käyttää oikeuttani, kunnes tämä tietty yksilö ilmestyi elämääni.

Terveisin aloittaja

Vierailija
68/122 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kemia, jota oman miehen kanssa ei ole" = uutuudenviehätys ja jännitys toisen kivan tyypin kanssa, joka oli oikeaan aikaan oikeassa paikassa. Biologian alkeiskurssi. 

t. naimisissa oleva heteronainen, joka myös haluaisi uutuudenviehätystä :) 

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja minulle tuo ap: tulkinta on vain uutuuden viehätystä. Kun omasta kumppanista on pitänyt kuukausien taukoa, niin innostaa taas ihan uudella tavalla.

Myös perhe-elämä loistaa paremmin ja jaksaa viedä lapsia taas hoploppeihin ihan uusilla energioilla.

Se vaihtaminen on se juttu joka luo kiihkon.

Varmasti on myös uutuudenviehätystä. Mutta se mikä tässä on yllättynyt, on se himo. Koska vastaavaa en ole edes alkuaikoina tuntenut omaa aviomiestäni kohtaan. Teininäkään ei hormonit hyrränneet näin. Mistä johtui kuvitelma, että olen lähes aseksuaali=sytyn vain tarvittaessa. Ja tämä käsitys on nyt todistettu nautinnollisella tavalla vääräksi.

Terveisin aloittaja

Vierailija
69/122 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitit, että olette avoimessa suhteessa osin sen takia, jotta mies pääsee hakemaan muualta sitä mitä ei sinulta saa. Eli hänkin ilmeisesti saa parempaa/enemmän seksiä jostain muualta. Kuulostaa siis siltä, että olette samanlaisessa tilanteessa, mutta ette uskalla puhua siitä suoraan. Sinua ei loukkaa ajatus siitä, että miehelläsi on antoisampaa seksiä jonkun toisen kanssa, mutta pelkäät loukkaavasi häntä jos kerrot, että sinulla on?

Puhukaa avoimesti. Ei tietenkään kannata ensimmäisenä alkaa vuolaasti hehkuttamaan kuinka paljon parempaa seksi on tuon toisen miehen kanssa, vaan esimerkiksi keskustella siitä mitä kumpikin saa näiltä kolmansilta osapuolilta ja mitä ehkä kaipaisitte enemmän toisiltanne.

Kiitos erittäin asiallisesta kommentista. Ihmettelet, miksi minä pelkään loukkaavani häntä, vaikka en loukkaannu hänen nautinnostaan.

Haluan siksi edetä varovasti, koska tilanteemme ovat erilaiset. Minä olen alusta asti tiennyt, että hänellä on vahvempi seksivietti, jota hän ei saa kanssani täytetyksi. Hän on siinä käsityksessä, että en ole seksuaalisesti aktiivinen. Sen todellisuuden muuttuminen on ollut yllättävää itsellenikin, ja siksi arvelen sen voivan järkyttää häntä, vähintään herättää mustasukkaisuutta. Että hän ei saa minua kierroksille, mutta joku muu saa.

Siksi suunnittelen kyllä ottavani asian puheeksi, mutta juurikin tuosta näkökulmasta, että mitä me kaipaamme toistemme väliseltä seksiltä. Ilman, että vertaan häntä muihin.

Mutta aiheeseen tarttuminen jännittää ja mietityttää. Kuinka paljon puhumalla voi vaikuttaa, onko seksissä mieltymyksemme ja tapamme vain liian erilaiset. Jos siitä edes on kyse. Ehkä se on vain fyysisen kemian puutetta. Toisaalta tällöin avoin suhde -kuvio on entistäkin arvokkaampi, kun voimme saada muualta sitä mitä seksiltä kaipaamme ja elää hyvässä elämänkumppanuussuhteessa.

Terveisin aloittaja

Vierailija
70/122 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mua tässä mikään muu ihmetytä kuin se että miten kukaan mies jaksaa vetää tuollaista taakkaa mukanaan.

Määrittelisitkö tarkemmin, mikä on "tuollainen taakka"?

Vierailija
71/122 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Ei ole seksihaluttomia naisia. On vain vääriä miehiä. Yhden kanssa täysin aseksuaali ja toisen kanssa nymfo. Tiedän.

Mutta pitää mennä naimisiin sen miehen kanssa, jonka seurassa on frigidi? Kyllä naiset ovat kieroja.

Ei kun se mies hullaantuu siihen frigidiin, kun kuvittelee että se on siveä ja kun sitä pitää saalistaa, niin ei varmaan kovin moni muukaan mies ole siltä saanut. Ei yhtään ymmärrä, että sopivaa seuraa kun sattuu vastaan kävelemään, niin tämä frigidi on yhtä sulaa vahaa hänen kanssaan kuin hänen kanssaan oli se männävuosien himokas ja kyltymätön säätönsä, jonka kanssa aikoinaan oli tosi intohimoista ja hauskaa, mutta joka ei ollut tyttöystävämatskua kun antoi liian helposti ja oli siten moraaliton ja epäilyttävä.

Toisaalla tämä entinen himokas nainen on löytänyt oman frigidiytensä miehen kanssa, joka kuvitteli naisen vaimomatskuksi, koska suhteessa ei ollut intohimoa. Ja niin he elivät kaikki puutteessa elämänsä loppuun asti. Sen pituinen se.

Vierailija
72/122 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan sellainen jhännämies joka saanut ap:n kiihottumaan

Vierailija
73/122 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olen kuullut monelta kaveriltani samaa, kun ovat jossain kohtaa tavanneet jonkun uuden, todella sytyttävän miehen. Erittäin usein vaan se mies on sitten muilla tavoin täysin kelpaamaton elämänkumppaniksi, on ollut alkoholisteja, sairaalloisen mustasukkaisia, peliongelmaisia, sarjapettäjiä. Sitten lopulta nämä kaverit ovat päätyneet suhteeseen ja perustamaan perheen sen kunnon miehen kanssa, jonka kanssa muut elämän osa-alueet toimii, vaikka ei ehkä olekaan niin upea rakastaja. Sitten he ihmettelevät, että en tiennyt että parisuhteessa voi olla näin helppo ja mukava olla.

Avoin suhde voi joissain tapauksissa olla erittäin toimiva juttu, jossa saa sen turvallisen arjen ja lisäksi seksiseikkailuja. Rakastaja pysyy jännittävänä ja kiihottavana kun hänen kanssaan ei tarvitse jakaa arkea.

Kiitos tästä kommentista! Tuo lopun kuvailemasi tilanne olisi kyllä ideaali, mutta todellisuus voi olla sitten muuta. Kun nykyinen rakastajani löytää uuden puolison itselleen, voi olla pitkäkin aika, kun olen vain aviomiehen kesken. Olen todennut olevani hyvin nirso miesten suhteen.

Vierailija
74/122 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Ei ole seksihaluttomia naisia. On vain vääriä miehiä. Yhden kanssa täysin aseksuaali ja toisen kanssa nymfo. Tiedän.

Mutta pitää mennä naimisiin sen miehen kanssa, jonka seurassa on frigidi? Kyllä naiset ovat kieroja.

Ei kun se mies hullaantuu siihen frigidiin, kun kuvittelee että se on siveä ja kun sitä pitää saalistaa, niin ei varmaan kovin moni muukaan mies ole siltä saanut. Ei yhtään ymmärrä, että sopivaa seuraa kun sattuu vastaan kävelemään, niin tämä frigidi on yhtä sulaa vahaa hänen kanssaan kuin hänen kanssaan oli se männävuosien himokas ja kyltymätön säätönsä, jonka kanssa aikoinaan oli tosi intohimoista ja hauskaa, mutta joka ei ollut tyttöystävämatskua kun antoi liian helposti ja oli siten moraaliton ja epäilyttävä.

Toisaalla tämä entinen himokas nainen on löytänyt oman frigidiytensä miehen kanssa, joka kuvitteli naisen vaimomatskuksi, koska suhteessa ei ollut intohimoa. Ja niin he elivät kaikki puutteessa elämänsä loppuun asti. Sen pituinen se.

Vaikka tämä oli ehkä puolittain kieli poskella kirjoitettu, oli se silti aika osuva. Ehkä siksi on erikseen rakastajia ja aviopuolisoita. Kiinnostaisi oikeastaan kuulla kokemuksia, voiko molempia saada kerralla niin, että eletään onnellisina elämän loppuun asti?

Vierailija
75/122 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin asia kannattaa hoitaa. Elämä puolison kanssa ja seksi muiden kanssa.

Vierailija
76/122 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kaikki on vasta fantasiaa, et ole edennyt asian kanssa kuitenkaan sen pidemmälle?

Anna mun nauraa, kyllä itselläkin mielikuvitusmaailmassa tekee mieli vaikka mitä, mutta sitten tulee todellisuus pahasti eteen.

Vierailija
77/122 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kaikki on vasta fantasiaa, et ole edennyt asian kanssa kuitenkaan sen pidemmälle?

Anna mun nauraa, kyllä itselläkin mielikuvitusmaailmassa tekee mieli vaikka mitä, mutta sitten tulee todellisuus pahasti eteen.

Mitä tarkoittaa pidemmälle? Seksiä olemme rakastajani kanssa harrastaneet jo useamman kuukauden.

Terveisin aloittaja

Vierailija
78/122 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30-vuotias kahden lapsen äiti, miehen kanssa oltu yhdessä 11 vuotta. Vuosien kuluessa seksimieltymyksemme ovat eriytyneet ja koko suhteen ajan olen ollut aktiivisempi osapuoli.

Viime syksynä aloitin suhteen työkaverini kanssa, hän sytyttää minut palavaan roihuun. Aviomies on koko ajan tiennyt tästä työkaveristani, en tee mitään miehen selän takana. Työkaverin kanssa olen uskalias, kokeileva, natsaamme saumattomasti yhteen sängyssä, mutta en voisi kuvitellakaan vaihtavani aviomiestäni häneen.

Vierailija
79/122 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastajatar kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa pidemmälle? Seksiä olemme rakastajani kanssa harrastaneet jo useamman kuukauden.

Terveisin aloittaja

Sori, luin aloituksesi väärin, luin jotenkin että haluaisit, vaikka luki että olet jo :-)

Vierailija
80/122 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 30-vuotias kahden lapsen äiti, miehen kanssa oltu yhdessä 11 vuotta. Vuosien kuluessa seksimieltymyksemme ovat eriytyneet ja koko suhteen ajan olen ollut aktiivisempi osapuoli.

Viime syksynä aloitin suhteen työkaverini kanssa, hän sytyttää minut palavaan roihuun. Aviomies on koko ajan tiennyt tästä työkaveristani, en tee mitään miehen selän takana. Työkaverin kanssa olen uskalias, kokeileva, natsaamme saumattomasti yhteen sängyssä, mutta en voisi kuvitellakaan vaihtavani aviomiestäni häneen.

Ihana kuulla! Onko aviomiehesi ihan ok tämän asian kanssa, tuliko alkuun mustasukkaisuutta siitä, että saat tyydytystä muualta? Onko hänellä omaa vipinää?

Terveisin aloittaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme