Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luulin ettei seksi kiinnosta, kunnes... Muita kokemuksia?

Rakastajar
15.02.2021 |

Olen ollut parisuhteessa monta vuotta, josta aviossa viimeiset pari. Seksi ei ole koskaan ollut suhteessamme se juttu, ihan kivaa ja kerta viikkoon, mutten ole ollut "himoissani". Olen syyttänyt tästä myös hormonaalista ehkäisyä. Koskaan ei oikeastaan ole tehnyt mieli, olen ollut enemmänkin tyyppiä, joka syttyy tarvittaessa. Olemme avoimessa suhteessa osin tämän takia, jotta mies pääsee hakemaan muualta sitä mitä ei minulta saa, ja tämä on ollut minulle ok. Kunnes nyt löysin miehen, jota halusin kokeilla, kun kerran vapaa suhde on molemmin puolinen.

Ja ihan käsittämätöntä. Hän saa minut niin kierroksille, että ei tosikaan. Yhtäkkiä en pysty mitään muuta ajattelemaankaan, kuin seksiä hänen kanssaan.

Miehellehän tästä ei voi sanoa sanaakaan, loukkaantuisi vielä. Toivon kyllä, että saan ajan kanssa jotain kikkakolmosia ujutettua omaan seksielämäämme, mutta toisaalta tuntuu, että tämä on myös kemia-asia... Aviomiehen kanssa seksikemiat eivät vain ole kohdanneet. En ole osannut epäillä tätä aikaisemmin ja leffojenkin kiihkeitä seksikohtauksia olen katsellut naureskellen, kunnes nyt olen kokenut sen itse.

Mistä sitä olisikaan elämässään jäänyt paitsi, jos meillä ei olisi avointa suhdetta. Ja ei, aviomies ei mene vaihtoon, ihana ja rakas elämänkumppani.

Kiinnostaa, onko muilla ollut vastaavia kokemuksia? Että on luullut olevansa seksin suhteen melko välinpitämätön = ihan kivaa mutta pärjää ilmankin, kunnes?

Kommentit (122)

Vierailija
41/122 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksittömyyden syy liitossamme miehen sanoin.

OLEN UJO

Vierailija
42/122 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sinulla ap käytössä hormonaalinen ehkäisy, kun tapasit miehesi? Nuo pillerithän vaikuttaa parinvalintaan ja voi tulla valittua (kemiallisesti) väärä kumppani, jos pilleripäissään valitsee. Tai voi käydä niin päin, että valitsee oikean, kun ei käytä pillereitä, mutta sitten pillereiden aloittamisen myötä ei enää se oma puoliso nappaakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/122 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän etoo nöä avoimia suhteita hypettävät. Välukkä siinäkin tulee vaihtoo että tuntuu hyvältä uutuuttaan. ja makeinta että on kolmekin touhuamassa. Livotaan ja myös rassataan tuhkaluukkua, ja sit papakoe ja hpvtesti voi näyttää huonolta. Mutta kai se on syöpävaaran väärtti.

Vierailija
44/122 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis välillä...

Vierailija
45/122 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihan villi veikkaus pitäisi tästä avoimesta suhteesta heittää, niin miehellä ei varmaan ole ollut ihan samanlaista vientiä? Yleensä nämä avoimet suhteet eivät paljoa miehen elämään vaikuta.

Vierailija
46/122 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Ei ole seksihaluttomia naisia. On vain vääriä miehiä. Yhden kanssa täysin aseksuaali ja toisen kanssa nymfo. Tiedän.

Mutta pitää mennä naimisiin sen miehen kanssa, jonka seurassa on frigidi? Kyllä naiset ovat kieroja.

Vierailija
47/122 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua hommaa. Olen elämäni aikana tapaillut kymmeniä naisia, joilla avioseksi on ollut tylsää, vaikka suurin osa valehtelikin olleensa sinkkuja. En mielestäni tee/osaa mitään ihmeellistä, mutta jostain syystä jokainen sanoi, ettei ikinä ole ollut niin kiimainen kuin mun kanssa. Kyllä minullakin seisoi kunnolla, eli olin todella kiihottunut, mutta jostain syystä laukesin vain harvoin. Kerran sitten tapailin naista, joka oli myös luullut, ettei juurikaan halua seksiä, mutta sanoi, että minun kanssani puhkesi kukkaan ja oli aina aivan litimärkä kun vain ajattelikin minua. Hänen kanssaan myös nautin seksistä ja tulin todella rajusti. Tulin siihen tulokseen, etten minä ainakaan nauti kunnolla seksistä, jos ei tunne toista kohtaan mitään tunteita. Terveisiä vaan eräälle S.K:lle jos satut tämän lukemaan.

Vierailija
48/122 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mielestäni tee/osaa mitään ihmeellistä, mutta jostain syystä jokainen sanoi, ettei ikinä ole ollut niin kiimainen kuin mun kanssa.

Eiköhän ne noin sano joka miehelle, tuttua minullekin ja haiskahtihan se nyt kun muija ylisteli maasta taivaisiin vaikka olen ihan tavis tumpelo.

Vierailija
49/122 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa oleva mies kysyi minua avoimeen suhteeseen, rouvalta saatu lupa että on ok. Nauroin päin naamaa koska tiesin eukon, luominaamaisen kuikelon. Ei kiitos, jättäköön muijansa ja sitten voidaan alkaa suhteeseen. Minä en miestäni jaa enkä ole mikään miehen tyydyttäjä jos oma muija ei halua tai osaa. Siksi pitää erota reilusti. Jos omaisuudesta kiinni tai lapsista, niin jatkakoon ja keskittyköön parisuhteeseensa.

Vierailija
50/122 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tunne kun tatuoitu hihaton jätkä tiksusta! Nappaa lanteista kiinni ja paiskaa hellästi seinään. Sylkäisee sätkän huulilta lattialle ja tuijottaa suklaasilmillä mun sisuksiin. Sitten pitääkin hakea lapset päivähoidosta.

Ihan hihkaisen. Salaa hipsin räntäsateessa bemariin ja käynnistän auton. Matkalla mietin milloin saan tavata tiksun kovista taas.

Vierailija
51/122 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa oleva mies kysyi minua avoimeen suhteeseen, rouvalta saatu lupa että on ok. Nauroin päin naamaa koska tiesin eukon, luominaamaisen kuikelon. Ei kiitos, jättäköön muijansa ja sitten voidaan alkaa suhteeseen. Minä en miestäni jaa enkä ole mikään miehen tyydyttäjä jos oma muija ei halua tai osaa. Siksi pitää erota reilusti. Jos omaisuudesta kiinni tai lapsista, niin jatkakoon ja keskittyköön parisuhteeseensa.

Tuskin miestä haittasi. Eiköhän sillä ollut joka viikonpäivälle yksi.

Varmempi tapa saada aina joka päivä, kun on nainen joka viikonpäivälle kuten kalsareillekin.

Naisilla ne seksihalut tuppaa olla kerran viikossa. Antaa torstain odotella ensi torstaihin.

Vierailija
52/122 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Ei ole seksihaluttomia naisia. On vain vääriä miehiä. Yhden kanssa täysin aseksuaali ja toisen kanssa nymfo. Tiedän.

Mutta pitää mennä naimisiin sen miehen kanssa, jonka seurassa on frigidi? Kyllä naiset ovat kieroja.

Oma äitini joskus kertoi kun ryyppäsimme yhdessä, että isäni oli tavallaan perusturva ja taloudellinen pohja. Ne muut miehet oli sitten sitä rakkautta ja seikkailua.

Hän halusi minulle kertoa kun olin mies että ymmärrän paremmin naisia ja elämää. Olin tosi kiitollinen mutsille näistä elämän koulun ohjeista.

Tuo ap:n meno on sellaista yleistä keskiluokkaista meininkiä.

Vierailija
53/122 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

autistiset inssit ei sytytä yhtää kirjoitti:

Se tunne kun tatuoitu hihaton jätkä tiksusta! Nappaa lanteista kiinni ja paiskaa hellästi seinään. Sylkäisee sätkän huulilta lattialle ja tuijottaa suklaasilmillä mun sisuksiin. Sitten pitääkin hakea lapset päivähoidosta.

Ihan hihkaisen. Salaa hipsin räntäsateessa bemariin ja käynnistän auton. Matkalla mietin milloin saan tavata tiksun kovista taas.

Tikkurilan lihaksikas lähiörotta rykii patjalla parhaiten.

Vierailija
54/122 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kemia, jota oman miehen kanssa ei ole" = uutuudenviehätys ja jännitys toisen kivan tyypin kanssa, joka oli oikeaan aikaan oikeassa paikassa. Biologian alkeiskurssi. 

t. naimisissa oleva heteronainen, joka myös haluaisi uutuudenviehätystä :) 

Vierailija
55/122 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja minulle tuo ap: tulkinta on vain uutuuden viehätystä. Kun omasta kumppanista on pitänyt kuukausien taukoa, niin innostaa taas ihan uudella tavalla.

Myös perhe-elämä loistaa paremmin ja jaksaa viedä lapsia taas hoploppeihin ihan uusilla energioilla.

Se vaihtaminen on se juttu joka luo kiihkon.

Vierailija
56/122 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitit, että olette avoimessa suhteessa osin sen takia, jotta mies pääsee hakemaan muualta sitä mitä ei sinulta saa. Eli hänkin ilmeisesti saa parempaa/enemmän seksiä jostain muualta. Kuulostaa siis siltä, että olette samanlaisessa tilanteessa, mutta ette uskalla puhua siitä suoraan. Sinua ei loukkaa ajatus siitä, että miehelläsi on antoisampaa seksiä jonkun toisen kanssa, mutta pelkäät loukkaavasi häntä jos kerrot, että sinulla on?

Puhukaa avoimesti. Ei tietenkään kannata ensimmäisenä alkaa vuolaasti hehkuttamaan kuinka paljon parempaa seksi on tuon toisen miehen kanssa, vaan esimerkiksi keskustella siitä mitä kumpikin saa näiltä kolmansilta osapuolilta ja mitä ehkä kaipaisitte enemmän toisiltanne.

Vierailija
57/122 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmempi tapa saada aina joka päivä, kun on nainen joka viikonpäivälle kuten kalsareillekin.

Naisilla ne seksihalut tuppaa olla kerran viikossa. Antaa torstain odotella ensi torstaihin.

Miksi pitää roikkua vanhassa muijassa joka antaa luvan panna muitakin? Mikä mies se on?

Vierailija
58/122 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsivä löytää. Hommiin siitä niin puute poistuu.

Vierailija
59/122 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää roikkua vanhassa muijassa joka antaa luvan panna muitakin? Mikä mies se on?

Ilmeisesti elintasojuttu. Mies saa panna kaikkia mutta muija roikkuu kuin vanha rätti.

Vierailija
60/122 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehestä on moneksi. Afrikassa ja Aasiassa tuo on ihan normaalia että miehellä on paljon vaimoja palvelemassa kuninkaan tarpeita ja synnyttämässä tälle uutta uljasta sotaluokkaa.