Miksi naisen on ok sanoa "ei alle 180cm miehiä" mutta miehen ei ole ok sanoa "vain alle 60kg naiset" ?
Mikä tuosta naisten vaatimuksesta tekee enemmän OK:n kuin tuo miesten vaatimus?
Molemmat on ok, ihmisillä saa olla standardeja. Mutta vain tuo miesten painovaatimus herättää skandaalin. Eikö ole outoa?
Kommentit (369)
Vierailija kirjoitti:
Sentti-ja kilorajojen antaminen on moukkamaista. Jos hoikkuus tai pituus on niin olennaista, siitä voi mainita muulla tavalla ilman tuollaisia typeriä raja-arvoja.
Sitten voi saada vastaansa kaikenlaisia urpoja, jotka luulevat olevansa pitkiä 175-senttisinä ja hoikkia 90-kiloisina. Edes tarkat rajat eivät tahdo pysäyttää pahimmin yli-itsevarmoja.
U lit taas vauhdissa, joten surullisen huvittavaa vuodesta toiseen nähdä niiden itkemistä ja selittelyä jostain naurettavista pituus ja painorajoista. Eikä sitä naista vain kuulu..mistäköhän voisi johtua..
Jos mies ei osaa käytöstapoja, oli laiha tai läski, joutaakin seurustella nyrkkinsä kanssa.
Naisilla ei ole pituusrajoja miehelle, eivätkä he koskaan moukkamaisesti kerro niistä ääneen tai profiilitekstissä?
Right...
Vierailija kirjoitti:
Naisilla ei ole pituusrajoja miehelle, eivätkä he koskaan moukkamaisesti kerro niistä ääneen tai profiilitekstissä?
Right...
Kerro kerrankin jotain positiivista, voisi helpottaa elämääsi nähdä myös hyviä asioita.
Vierailija kirjoitti:
Sen kun sanoo vaan, ei ketään kiinnosta
"Ketään ei kiinnosta 😐 . o O (🤬)"
Vierailija kirjoitti:
Right...
En ole tinderissä, mutta jos olisin niin laittaisin naisena oman pituuteni 170 cm, mutta miehelle en laittaisi pituusrajaa. Moni mies haluaa itseään lyhyemmän naisen niin siksi laittaisin oman pituuteni.
Mä olen 176 cm pitkä ja painan 64 kg. Voisin lihoa vielä keveästi yli 10 kg ja olisin silti normaalipainoinen.
Mutta mulle käy hyvin, ettei ap huoli yli 60 kg painavaa naista. En mäkään huoli alle 100 kg painavaa (ja alle 190 cm pitkää) miestä.