Miksi naisen on ok sanoa "ei alle 180cm miehiä" mutta miehen ei ole ok sanoa "vain alle 60kg naiset" ?
Mikä tuosta naisten vaatimuksesta tekee enemmän OK:n kuin tuo miesten vaatimus?
Molemmat on ok, ihmisillä saa olla standardeja. Mutta vain tuo miesten painovaatimus herättää skandaalin. Eikö ole outoa?
Kommentit (369)
Kriteeri vaatimus taso kriteeri vaatimus taso kriteeri vaatimus taso kriteeri vaatimus taso kriteeri vaatimus taso kriteeri vaatimus taso kriteeri vaatimus taso kriteeri vaatimus taso kriteeri vaatimus taso kriteeri vaatimus taso kriteeri vaatimus taso kriteeri vaatimus taso kriteeri vaatimus taso kriteeri vaatimus taso kriteeri vaatimus taso kriteeri vaatimus taso kriteeri vaatimus taso kriteeri vaatimus taso kriteeri vaatimus taso kriteeri vaatimus taso kriteeri vaatimus taso kriteeri vaatimus taso kriteeri vaatimus taso kriteeri vaatimus taso
Joko ne ohuet ranteet turposivat miehekkäiksi?
Suomalaisten miesten keskipituus on 179,5 senttiä ja suomalaisten naisten keskimääräinen paino on 70,9 kg. Saathan sinä vaatia mitä tykkäät, mutta on eri asia mitä saat.
Tuo on kyllä hassua.
Painovaatimus on kohtuullisempi koska
- painoon voi vaikuttaa, pituuteen ei
- paino liittyy elämäntapoihin, pituus ei
Mielenkiintoista. Olen reilusti alle 60 kg nainen, mutta tosi lyhyt ja tosi huono kroppainen. Ei kelpaa näitä löllöjä ja muhkuroita biksuissa katsella. Eli ehkä kannattaisi muotoilla jokin muu kriteeri naisen ihannevartalolle, koska esim.joku 75 kg täyttä lihasta nainen on todella paljon upeempi kuin kevyt läski.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuollainen maksimipaino jossa ei lainkaan oteta huomioon henkilön pituutta ja ruumiinrakennetta aika hassu. Voi olla 150cm pitkä ja soman pyöreä, tai 175cm ja erittäin hoikka. Itse ymmärtäisin paremmin sitä että joku tietyntyyppinen ruumiinrakenne olisi se oma ihanne: vaikkapa nyt mallinmittainen pienirintainen ja laiha, tai sporttinen, tai lyhyt ja pyöreä. Pelkkä kilomäärä ei käytännössä kerro juuri mitään.
Hassuinta tässä on se että monilla naisilla on juurikin vastaava kriteeri, eli mies ei saa olla kevyempi ja pienempi. Sanotaan ihan suoraan että pitkä saa olla hoikka, mutta jos on lyhyempi niin pitää olla roteva.
Missä näin sanotaan? Ikinä en ole kuullut, ja nähnytkin vain täällä palstalla miesten viesteissä.
Monetkin naiset ovat kirjoittaneet noin.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kyllä hassua.
Jenkkiarmeijan tekemät tutkimukset todistavat päinvastaista, mutta jos susta tuntuu paremmalta kuvitella, että läskien on helpompi vaikuttaa kohtaloonsa niin tuudittaudu nyt vaikka siihen harhakuvaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koitappa löytää alle 60kg ja kurvikas nainen. Ei siinä painoluokassa löydy kuin silikonilla hommattuja kurveja.
Määrittele kurvikas, tarkoittaako se vatsamakkaroita vai rasvakudoksen kertymistä tiettyihin paikkoihin?
Painan alle 50 kiloa, mutta sekä omasta että lukuisten miesten mielestä minulla on myös kurveja. Kuppikokoni on 60E (ja jottei kukaan luule, että kyse on silareista niin 60E ei ole erityisen iso vaan kuppi on siis samankokoinen kuin koossa 70C), vyötärö 62 cm ja lantionympärys 89 cm. On ihan turha yleistää, että kaikki laihat ihmiset olisivat tasapaksuja poikavartaloita.
Niinpä, meitä on niin monenlaisia. Itse olen n 50kg ja semi-kurvikas: pienet rinnat ja iso pese sekä leveä lantio. Jotkut ylipainoisista naisista ovat kurvikkaita, kun toiset taas eivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse juuri ja juuri mahtuisin ap:n kriteereihin 59-kiloisena, mutta tuollaisen mainitseminen deittiprofiilissa saisi kyllä oman mielenkiintoni kuolemaan, jos sitä olisi alun perin ollutkaan. Kertoo aivan totaalisesta sosiaalisten taitojen puutteesta.
Mutta naisella saa lukea "viehätyn vain yli 180cm pitkistä miehistä"?
Sehän on tietysti vain kaikkien aikaa säästävää, ja nainen tietää mitä haluaa...ihaltavaa?Melkoista kaksoisstandardia
Jos tämä nainen on itse 180cm ja viehättyy vain itseään pitemmistä miehistä, miksi jonkun lyhyen pitää väkisin ja välttämättä hakeutua hänen seuraansa? Aiotteko harrastaa seksiä vain pimeässä peiton alla, litroittain liukuvoidetta kuluu, eikä sekään auta kuin pari viikkoa ja sitten olette loppuajan ilman. Ehei, sinun kannattaa etsiä joku sellainen nainen, joka viehättyy sinusta sellaisena kuin olet.
Lyhyemmät naiset viehättyvät reippaasti pidemmistä miehistä.
Kaikkien naisten miesmaku on sama. Se millainen nainen on itse, vaikuttaa vain siihen kuinka maku perustellaan ("olen itsekin pitkä" vs "vastakohdat vetoavat" tai "en halua lyhyitä lapsia").
Vierailija kirjoitti:
Ottaako ihmiset nykyään vaa'an ja mittanauhan mukaan treffeille?
Jokainen laihtuu monttuun jouduttuaan, myös se lihavin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kyllä hassua.
- paino liittyy elämäntapoihin, pituus eiJenkkiarmeijan tekemät tutkimukset todistavat päinvastaista, mutta jos susta tuntuu paremmalta kuvitella, että läskien on helpompi vaikuttaa kohtaloonsa niin tuudittaudu nyt vaikka siihen harhakuvaan.
Olin itse niukasti ylipainon puolella pari vuotta sitten, nykyään hoikka ja hyväkuntoinen.
Piotuutta en ole onnistunut kasvamaan siten täytettyäni 18v.
Kuka tekee miehillä yhtään mitään? Ne odottaa vaan passaajaa. Hyvä olla ylipainoinen, ei tarvitse nähdä vaivaa hätistellä lähentelijöitä.
Onko ap:lla vaaka mukana treffeillä? Painoa on muuten aika vaikea arvioida, kun noin tarkka kilomäärä.
Miten pitkä olet, ap? 165 cm? Niin arvelinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska tuota pituusvaatimusta voi kompensoida paksulla lompakolla. Sen sijaan paksu lompakko tai edes kauniit kasvot eivät auta, jos naisella on liikaa kiloja.
Siinähän kartutat. Et kiinnosta silti, miniatyyri-Trump.
No, enpä usko, että tuolla edellisellä on enempää pituutta, älyä kuin paksua lompakkoakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi muuten oletat että yli 60 kg naiset ovat läskejä? Itse pituus 182 ja painan tuon 60 kiloa
Eihän hän niin väittänytkään. Ehkä hän ajattelee, että hoikka nainen joka painaa 60 tai yli on todennäköisesti liian pitkä, mikä taas on toisenlainen turn off. Esim.sinä olet aivan liian pitkä naiseksi. Et osaa ratsastaa miehen päällä luontevasti, koska reitesi ovat liian pitkät ja lantionhallintasi kömpelöä. Joissain muissakin seksiasennoissa tulee helposti ongelmia vaikka mies olisi reilusti pidempi. Pitkä nainen sängyssä on siis todella iso turn off. Naisen tulee olla n.päätä lyhyempi miestä.
Mitä v*ttua sä selität?
Neitsytjonne siinä yrittää esittää kovaakin seksiasentojen asiantuntijaa. Tirsk.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kyllä hassua.
Mikä logiikka tässä on, että sellaiset kriteerit parinvalinnassa, joihin ihminen ei voi vaikuttaa, olisivat kohtuuttomia? Jos ihminen ei ole sitä, mitä haluan, niin ihan yhdentekevää se on, ovatko epätovotut ominaisuudet geeneistä johtuvia vai itse hankittuja. Jos henkilö on vääränlainen, niin sitten on.
Tuon sinun logiikkasi mukaan esim. skitsofrenia tai psykopatiakaan ei saisi olla syy olla aloittamatta suhdetta, koska eihän ihminen sille ominaisuudelleen mitään voi.
Itselläni ei ole pituustoiveita miehelle, mutta jos olisi, olisi oma ihannepituuteni joku 175 cm, ei siis mikään liian pitkä. Mutta itse taas en voi mitään sille, että koen haluttavina lähinnä sellaiset aika suomalaisen näköiset miehet, eli vaikkei ihminen et.nisyydelleen mitään voi, niin minä taas en voi mitään sille, etten tunne vetoa... Onko tämä sinusta kohtuutonta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse juuri ja juuri mahtuisin ap:n kriteereihin 59-kiloisena, mutta tuollaisen mainitseminen deittiprofiilissa saisi kyllä oman mielenkiintoni kuolemaan, jos sitä olisi alun perin ollutkaan. Kertoo aivan totaalisesta sosiaalisten taitojen puutteesta.
Mutta naisella saa lukea "viehätyn vain yli 180cm pitkistä miehistä"?
Sehän on tietysti vain kaikkien aikaa säästävää, ja nainen tietää mitä haluaa...ihaltavaa?Melkoista kaksoisstandardia
Jos tämä nainen on itse 180cm ja viehättyy vain itseään pitemmistä miehistä, miksi jonkun lyhyen pitää väkisin ja välttämättä hakeutua hänen seuraansa? Aiotteko harrastaa seksiä vain pimeässä peiton alla, litroittain liukuvoidetta kuluu, eikä sekään auta kuin pari viikkoa ja sitten olette loppuajan ilman. Ehei, sinun kannattaa etsiä joku sellainen nainen, joka viehättyy sinusta sellaisena kuin olet.
Lyhyemmät naiset viehättyvät reippaasti pidemmistä miehistä.
Kaikkien naisten miesmaku on sama. Se millainen nainen on itse, vaikuttaa vain siihen kuinka maku perustellaan ("olen itsekin pitkä" vs "vastakohdat vetoavat" tai "en halua lyhyitä lapsia").
Miten kaikkien naisten miesmaku voi olla sama, kun itselleni miehen ihannepituus olisi joku 175? Lyhyempikin saa olla, eikä haittaisi yhtään. Minusta olisi ihanteellista, että ollaan suunnilleen samanmittaiset, mies ehkä hiukan pitempi kuin minä. Mutta isoa pituuseroa en toivo, ja joku 180+ olisi jo melkeinpä aivan liian pitkä.
Ei se ole okei enää naisellekaan sanoa, että haluaa pitkän / pidemmän miehen. Nykyään kaikki ulkonäköön liittyvä keskustelu / kommentointi / mielipiteet koetaan loukkaavana. Ei ulkonäöllä ole väliä, sanotaan. Kaikkien pitää antaa tuntea itsensä hyväksi ja hyväksytyksi ulkonäöstä riippumatta, sanotaan. On erilaisia kehoja, sanotaan... Ihmiset ympärillä tuomitsee pinnalliseksi, jos vihjaatkaan että haluat tietynlaisen kumppanin (mikä on hullua, koska kaikilla omat mieltymyksensä kuitenkin ja kyllähän sillä ulkonäöllä on väliä jos meinaa saada kumppanin joka oikeasti sytyttää).
Siinähän kartutat. Et kiinnosta silti, miniatyyri-Trump.