Miksi naisen on ok sanoa "ei alle 180cm miehiä" mutta miehen ei ole ok sanoa "vain alle 60kg naiset" ?
Mikä tuosta naisten vaatimuksesta tekee enemmän OK:n kuin tuo miesten vaatimus?
Molemmat on ok, ihmisillä saa olla standardeja. Mutta vain tuo miesten painovaatimus herättää skandaalin. Eikö ole outoa?
Kommentit (369)
180 cm pitkä mies on vuoden päästäkin 180 cm, kun taas 60 kg nainen voi olla vuoden päästä vaikka 75 kg.
Tai sitten vaikka se 65 kg nainen, jota mies ei huolinut painovaatimuksen vuoksi, laihtuu vuodessa 10 kg, mutta tuskin enää haikailee sen miehen perään joka aiemmin antoi pakit.
Minusta kyllä kuka hyvänsä, joka valitsee kumppaninsa sentin/kilon tarkkuudella ja perusteella, on pinnallinen ja aika pikkusieluinen.
60kg muuten näyttää eri naisilla ihan eri laiselta. Itse 171cm pitkänä näytän alle 60kg painossa jo luisevalta, joku 160cm nainen taas voi olla kurvikaskin tuossa painossa. Siksikin aika idioottimaista tuijottaa jotain numeroa. Jos haluat hoikan naisen niin sano vaan että haluat hoikan naisen. Vai painaako mies itse 63kg ja ottaa egon päälle jos nainen painaa enemmän? Vai halutaanko tuolla painorajalla kontrolloida naista?
En kyllä korvaani lotkauttaisi tuollaisille kommenteille tosielämässä. Moni mies ei edes tiedä, mistä nainen virtsaa, joten enpä pidä heitä auktoriteetteina naisen kehoon liittyvissä asioissa...
Vierailija kirjoitti:
Minusta kyllä kuka hyvänsä, joka valitsee kumppaninsa sentin/kilon tarkkuudella ja perusteella, on pinnallinen ja aika pikkusieluinen.
60kg muuten näyttää eri naisilla ihan eri laiselta. Itse 171cm pitkänä näytän alle 60kg painossa jo luisevalta, joku 160cm nainen taas voi olla kurvikaskin tuossa painossa. Siksikin aika idioottimaista tuijottaa jotain numeroa. Jos haluat hoikan naisen niin sano vaan että haluat hoikan naisen. Vai painaako mies itse 63kg ja ottaa egon päälle jos nainen painaa enemmän? Vai halutaanko tuolla painorajalla kontrolloida naista?
En kyllä korvaani lotkauttaisi tuollaisille kommenteille tosielämässä. Moni mies ei edes tiedä, mistä nainen virtsaa, joten enpä pidä heitä auktoriteetteina naisen kehoon liittyvissä asioissa...
Eli sinulle kävisi 165cm/55kg mies?
Entä jos aamulla herätessä painankin 61.2kg?Voi ei, pian ennen kuin mies herää! Aamun vessatoimituksen jälkeen painan 59.8kg. Huhhuh! Huomenta rakas! Kuppi kahvia ja lenkille, vessaan ja suihkuun, sen jälkeen vaaka näyttää 59kg. Turvassa ollaan! Vaan entäpä kun miehen kanssa tilataankin pizzaa päivälliseksi, jälkkäriksi maistuu iso kulho hedelmäsalaattia ja kaikki huuhdellaan alas aimo määrillä vettä ja teetä? Nukkumaan mennessä painan jo 62kg! Siinä on monta eroa ja uutta yhteenpalaamista päivän aikana, jos mies on tarkka kriteereistään!
Ihan jokaisella on oikeus asettaa oman mielensä mukaiset kriteerit seuranhakuun, sehän on selvä. Sitten on vaan turha itkeä, kun sopivia ei löydy tai niillä itseä miellyttävillä onkin omat kriteerinsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sinulle kävisi 165cm/55kg mies?
Voisi hyvin käydäkin, jos mies olisi mukava eikä hänellä olisi tuollaista kuvalaudoilta opittua pakkomiellettä pituuksista ja painoista.
Nukke on aina vaihtoehto miehille, jotka pelkäävät pömppömasuja. Ei myöskään arvostele, kun mies röyhtäilee sohvalla kaljamuki leväten tynnyrimahan päällä. Eipähän kukaan kilpaile mahan koon kanssa, saa johtaa kisaa ihan yksin ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole okei enää naisellekaan sanoa, että haluaa pitkän / pidemmän miehen. Nykyään kaikki ulkonäköön liittyvä keskustelu / kommentointi / mielipiteet koetaan loukkaavana. Ei ulkonäöllä ole väliä, sanotaan. Kaikkien pitää antaa tuntea itsensä hyväksi ja hyväksytyksi ulkonäöstä riippumatta, sanotaan. On erilaisia kehoja, sanotaan... Ihmiset ympärillä tuomitsee pinnalliseksi, jos vihjaatkaan että haluat tietynlaisen kumppanin (mikä on hullua, koska kaikilla omat mieltymyksensä kuitenkin ja kyllähän sillä ulkonäöllä on väliä jos meinaa saada kumppanin joka oikeasti sytyttää).
Pinta on pintaa. Kaunis on haluttava, mutta onko luonne paras kunnon kumppanuuteen? Saako kumppani vanheta, entäpä jos jokin onnettomuus muuttaa toisen ulkonäköä peruuttamattomasti? Silti hän rakastaa sinua yhtä vahvasti kuin ennen, mutta sanoisitko.."en voi rakastaa sinua enää, sillä näytät vastenmieliselle?" Oikea rakkaus ylittää rajoja, pinnallinen rakkaus ei.
Itselleni on paljonkin väliä kumppanin ulkonäöllä, mutta ei minun makuuni vanheneminen tai onnettomuudet vaikuttaisi. Minua kiinnostaa enemmänkin olemus ja kokonaisuus, esim. millainen tyyli henkilöllä on, miten hän tuo itseään esiin ulkonäössään. Minulle sama ihminen olisi hyvännäköinen parikymppisenä ja viisikymppisenä, kunhan ei matkan varrella muutu konservatiivisen ja taviksen näköiseksi. Jos henkilö on reipas ja rento, se säteilee ulkonäköönkin. Samoin ihmisen tunne omasta seksuaalisuudesta säteilee ulkonäköön. Sillä on suuri merkitys, minkätyyliset hiukset ja vaatteet on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole okei enää naisellekaan sanoa, että haluaa pitkän / pidemmän miehen. Nykyään kaikki ulkonäköön liittyvä keskustelu / kommentointi / mielipiteet koetaan loukkaavana. Ei ulkonäöllä ole väliä, sanotaan. Kaikkien pitää antaa tuntea itsensä hyväksi ja hyväksytyksi ulkonäöstä riippumatta, sanotaan. On erilaisia kehoja, sanotaan... Ihmiset ympärillä tuomitsee pinnalliseksi, jos vihjaatkaan että haluat tietynlaisen kumppanin (mikä on hullua, koska kaikilla omat mieltymyksensä kuitenkin ja kyllähän sillä ulkonäöllä on väliä jos meinaa saada kumppanin joka oikeasti sytyttää).
Pinta on pintaa. Kaunis on haluttava, mutta onko luonne paras kunnon kumppanuuteen? Saako kumppani vanheta, entäpä jos jokin onnettomuus muuttaa toisen ulkonäköä peruuttamattomasti? Silti hän rakastaa sinua yhtä vahvasti kuin ennen, mutta sanoisitko.."en voi rakastaa sinua enää, sillä näytät vastenmieliselle?" Oikea rakkaus ylittää rajoja, pinnallinen rakkaus ei.
Itselleni on paljonkin väliä kumppanin ulkonäöllä, mutta ei minun makuuni vanheneminen tai onnettomuudet vaikuttaisi. Minua kiinnostaa enemmänkin olemus ja kokonaisuus, esim. millainen tyyli henkilöllä on, miten hän tuo itseään esiin ulkonäössään. Minulle sama ihminen olisi hyvännäköinen parikymppisenä ja viisikymppisenä, kunhan ei matkan varrella muutu konservatiivisen ja taviksen näköiseksi. Jos henkilö on reipas ja rento, se säteilee ulkonäköönkin. Samoin ihmisen tunne omasta seksuaalisuudesta säteilee ulkonäköön. Sillä on suuri merkitys, minkätyyliset hiukset ja vaatteet on.
Kuullostaa mallitoimistolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuullostaa mallitoimistolle.
Aijaa? Niin kai sitten kuulostan. Tosin luulen että mallitoimistoon rekrytään ihan erinäköisiä ihmisiä kuin joista itse sytyn. Itse tykkään enemmän sellaisista vaihtoehtoisen näköisistä, vähän rock-tyylisistäkin. En niinkään syty mallityypeistä. Pointtini tuossa tekstissä oli se, että geenien sijaan minua kiinnostaa se, mitä ihminen itse tuo ulkonäköönsä.
Painoon voi vaikuttaa pituuteen ei
Jos ap haluaa vain alle 60 kg naisia, hän ilmeisesti pitää vain reippaasti alaikäisistä ja/tai hyvin lyhyistä naisista. Melko hälyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Jos ap haluaa vain alle 60 kg naisia, hän ilmeisesti pitää vain reippaasti alaikäisistä ja/tai hyvin lyhyistä naisista. Melko hälyttävää.
No ei välttämättä. Minä olen 168 cm, ja vasta 43-vuotiaana ensimmäisen kerran vaaka näytti 60 kg, tosin olen nyt taas laihtunut siitä kilon tai kaksi kevyemmäksi. Mikään mallivartaloinen en edes ole, vaan keskivartaloplösö, vaikka muuten olenkin hoikka.
Vierailija kirjoitti:
Normaalipainon rajat keskipituiselle (165cm) naiselle: 51-67kg
Pisin nainen joka on 60-kiloisena vielä normaalipainoinen: 176cm
Vierailija kirjoitti:
Painoon voi vaikuttaa pituuteen ei
Mitä sitten?
Jokaisella on omat kriteerinsä niin ulkonäön kuin muunkin suhteen.
Se on ilman muuta ok.
Tökeröä on se, että julistaa sitä ääneen.
Ei tarvi pakkeja antaessaan rautalangasta vääntää että olet liian lihava/ lyhyt tms .
Olen sen painoinen kuin olen.
Miestarjonta on näillä kiloilla mikä on ja siitä on valittava tai oltava ilman.
Muille asia ei kuulu enkä ala laihduttaa/ lihottaa itseäni koko maailman miespopulan vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei passaa laittaa noin alas max painoo, kun harvassa semmoset on😂
Rosanna Kulju kertoi painavansa noin 70 kg.
Sentti-ja kilorajojen antaminen on moukkamaista. Jos hoikkuus tai pituus on niin olennaista, siitä voi mainita muulla tavalla ilman tuollaisia typeriä raja-arvoja.