Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Järjestin puolisolle hotelliyllätyksen, ei halua lähteä

Vierailija
11.02.2021 |

Noniin.

Järjestin ystävänpäivälle (samalla kihlajaispäivä) mielestäni romanttisen yllätyksen vaimolle, hotelliyön sviitissä.

Emme ole nuorimman lapsen syntymän jälkeen olleet ainuttakaan yötä kahdestaan, ja omat odotukseni olivat suuret. En kertonut vaimolle tästä mitään aiemmin, sillä halusin yllättää hänet.
Nyt kuitenkin vaimo ilmoitti, ettei aio laittaa 1v10kk ikäistä taaperoa yöhoitoon, vaan reissu täytyy perua. Minua suututtaa ja ärsyttää, olin kuvitellut että saisimme pitkästä aikaa rentoutua kunnolla kahdestaan, ilman lapsia.

Olenko kohtuuton, kun odotin vaimon ilahtuvan ja innostuvan tästä?

Kommentit (957)

Vierailija
881/957 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei kaikkia aloituksia poistettaisi, ei tarvitsisi nostaa juttuja helmikuulta. Huono m_ode.

Vierailija
882/957 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olivat siis jossain  hoidossa,   molemmat  lapset nukkuivat  jo aikaisin   ja pienin ei herännyt   kertaakaan. Juu, en    kyllä usko  sanakaan.   Tämä oli  vain  toiveajattelua.  En minäkään ymmärrä miksi  pitäisi  mennä kotoa  hotelliin  seksiä  harrastamaan.

Voihan Jeesus näitä kommentteja..

Kun meidän lapset oli pieniä, meillä oli tälläisiä hotelliöitä pari kertaa vuodessa.

Se kotona huonosti nukkuva kuopuskin onneksi yleensä nukkui suht hyvin.

Ja seksiäkin harrastettiin, vaikka olin väsynyt yöheräilyjen jäljiltä ja voihan apua, minä vieläpä nautin siitä ja lämmöllä ajattelen noita pieniä reissuj.

Nyt on lapset teini-iässä ja on taas ihan erilainen elämänvaihe, mukava se on tämäkin. Olemme edelleen yhdessä ja hyvä niin, ajattelen että osaksi koska osasimme ottaa sitä yhteistä aikaa kun lapset oli pieniä. Aika moni niistä kavereista on eronnut, jotka meni "lasten ehdoilla" ne pikkulapsiajat.

Nyt jälkikäteen ajatellen olisi silti pitänyt vähän löysätä nutturaa enemmän kun lapset oli pieniä, ei ne rikki mene vaikka uniaika vähän venyy tai hedelmäpiltti on väärää merkkiä, vähän liikaa sitä tuli suoritettua silloin.

Nyt huomaa että hienoja teinejä niistä meidän pienistä muruista kasvoi ja hyvin nukkuu se kaksvuotiaaksi huonosti nukkunutkin.

Mutta ottakaa sitä omaa parisuhdeaikaa, jos vain mahdollista. Se on mukavampaa tuntea se puoliso myös vielä silloin kun ne lapset kasvaa ja että puolisoilla olisi muutakin juteltavaa kun lapset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
883/957 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itellä oli melkein sama tilanne pari vuotta sitten. Olin pitänyt useamman oikean hemmotteluillan eli hyvää ruokaa, juomaa ja saunomista pihtaavalle tyttöystävälle ja ajatellut että tämä varmaankin palkitaan edes pikaisella sessiolla pimeässä, mutta ei. Lopulta mietin ulkomaanmatkaa, mutta onneksi jäi ostamatta kun tajusin että se pihtaa ihan tosissaan. Lähdin sitten itse reissuun, ja se oli hyvä päätös.

Jos seksi edellyttää kalliita toimenpiteitä, kannattaa miettiä, onko kumppani sen arvoinen vai saako maksulliselta naiselta samat palvelut halvemmalla.

Sulla on kyllä ihan väärä kumppani, jos koet että seksi on ehto sille, että haluat olla hänen kanssaan.

Vierailija
884/957 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapset ovat pieniä, tehdään asioita lasten ehdoilla.

Ei se sen mutkikkaampaa ole!

Vierailija
885/957 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko tuon miehen ideasta huokuu se, että on puutteessa ja pohtinut että tällä se (oma) hätätila ratkaistaan kun siellä sitten pannaan.

Noin pienen lapsen äiti ei välttämättä ole innoissaan jättämässä lasta yön yli hoitoon yhtään kenellekään vielä. Mikäli nainen seksiä haluaisi, sitä voisi olla kotonakin.

Epämiellyttävä, itsekäs tai huono seksissä -tyypin mies kun ei muutu haluttavaksi seksipedoksi, vaan sillä että tämä vonkaa seksiä tällä kertaa hotellissa.

Toisaalta jos naisen hormonit ovat lapsen saamisen jälkeen asennossa "ei nainen vaan ainoastaan äiti joka elää lapselleen", seksi ei kiinnosta. Eikä koko mies. Kukaan mies.

Siinä on aina jokin iso syy tai monta takana, miksi se oma nainen tai mies ei enää halua. Syytä voi ihan yhtä hyvin olla myös naisessa.

Hotellivarauksen sijaan siitä nuutuneesta seksielämästä pitäisi keskustella, rohkeasti kysyä myös vaikeita kysymyksiä ja kestää rehellinen vastaus.

Elämän isot haasteet eivät ratkea millään hotellipanolla. Varmaan tämmöisen ehdottelijan vaimoa lähinnä ahdistaa, miten yksinkertainen mies hänellä on.

Rautalankaa miehille: Hotelliyllätyksen voi tietenkin järjestää. Mutta ei vain siksi, että se kotivonkaus väsyneeltä vaimolta ei ole joka kerta onnistunut. Hotelli ei pysty ihmeisiin.

Vierailija
886/957 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä keskustelua kun lukee niin ei enää senkään vertaa ihmetytä varatut perheenisät Tinderissä.

Vierailija
887/957 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itellä oli melkein sama tilanne pari vuotta sitten. Olin pitänyt useamman oikean hemmotteluillan eli hyvää ruokaa, juomaa ja saunomista pihtaavalle tyttöystävälle ja ajatellut että tämä varmaankin palkitaan edes pikaisella sessiolla pimeässä, mutta ei. Lopulta mietin ulkomaanmatkaa, mutta onneksi jäi ostamatta kun tajusin että se pihtaa ihan tosissaan. Lähdin sitten itse reissuun, ja se oli hyvä päätös.

Jos seksi edellyttää kalliita toimenpiteitä, kannattaa miettiä, onko kumppani sen arvoinen vai saako maksulliselta naiselta samat palvelut halvemmalla.

Sulla on kyllä ihan väärä kumppani, jos koet että seksi on ehto sille, että haluat olla hänen kanssaan.

Kyllä se kumppani on silloin aivan väärä, jos tätä ei halua seksuaalisesti. Mulla ainakin on ystävät erikseen ja parisuhteessa pannaan.

Vierailija
888/957 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut väsynyt ja haluton vaimo. Varsinkin lasten vauva-aikaan. Seksiehdotukset sai aikaan ihan todellista ahdistusta. Mutta lopulta kun saatiin puhuttua asiat läpi, lapsetkin vähän kasvoi ja vastuu perheestä alkoi jakautua tasaisemmin eikä lapset olleet aina vaan minun vastuulla, alkoi kummasti seksielämäkin kiinnostaa. Nyt olisin ihan innolla lähdössä tuommoiseen reissuun jos mies ehdottaisi, voisin nykyään myös luottaa että mies olisi sitten järjestänyt myös sen hoitopaikan lapsille ja tiedän että lapset pärjää kyllä. Ihan eri tilanne kuin pari vuotta sitten. Onneksi mieheni on fiksu ja aikuinen, ja ymmärsi (lopulta) mistä haluttomuus johtui ja saatiin suhde taas toimimaan. Nyt minä olisin jopa se innokkaampi osapuoli, mies valittaa työkiireitä, kotitöitä ja lastenhoidon väsyttävyyttä eikä aina jaksa innostua seksistä.

Vierailija
889/957 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko tuon miehen ideasta huokuu se, että on puutteessa ja pohtinut että tällä se (oma) hätätila ratkaistaan kun siellä sitten pannaan.

Noin pienen lapsen äiti ei välttämättä ole innoissaan jättämässä lasta yön yli hoitoon yhtään kenellekään vielä. Mikäli nainen seksiä haluaisi, sitä voisi olla kotonakin.

Epämiellyttävä, itsekäs tai huono seksissä -tyypin mies kun ei muutu haluttavaksi seksipedoksi, vaan sillä että tämä vonkaa seksiä tällä kertaa hotellissa.

Toisaalta jos naisen hormonit ovat lapsen saamisen jälkeen asennossa "ei nainen vaan ainoastaan äiti joka elää lapselleen", seksi ei kiinnosta. Eikä koko mies. Kukaan mies.

Siinä on aina jokin iso syy tai monta takana, miksi se oma nainen tai mies ei enää halua. Syytä voi ihan yhtä hyvin olla myös naisessa.

Hotellivarauksen sijaan siitä nuutuneesta seksielämästä pitäisi keskustella, rohkeasti kysyä myös vaikeita kysymyksiä ja kestää rehellinen vastaus.

Elämän isot haasteet eivät ratkea millään hotellipanolla. Varmaan tämmöisen ehdottelijan vaimoa lähinnä ahdistaa, miten yksinkertainen mies hänellä on.

Rautalankaa miehille: Hotelliyllätyksen voi tietenkin järjestää. Mutta ei vain siksi, että se kotivonkaus väsyneeltä vaimolta ei ole joka kerta onnistunut. Hotelli ei pysty ihmeisiin.

Sinulle varmaan tulee yllätyksenä, mutta aloittaja vastasi, että heillä oli ollut todella mukavaa, seksiä oli harrastettu ja vaimokin tykkäsi hotelliyllätyksestä sitten kuitenkin..

Vierailija
890/957 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulle varmaan tulee yllätyksenä, mutta aloittaja vastasi, että heillä oli ollut todella mukavaa, seksiä oli harrastettu ja vaimokin tykkäsi hotelliyllätyksestä sitten kuitenkin..

Vaimo tykkäsi yllätyksestä koko ajan ja meillä oli hauskaa. Halusin vain kokeilla, kuinka typeriä vastauksia tulee, kun muka valitan. Ollaan naurettu näille tolloille.

891/957 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otan osaa. Itse olisin iloinen.

Meillä oli skidi isovanhemmilla hoidossa jo aika vauvana ja yhden yön yli jo puolivuotiaana.

Pitkän liiton salaisuus on yhteinen aika.

Ja lapsen terveen kehityksen ja onnellisen aikuisuuden salaisuus on turvallinen kiintymyssuhde. 

Aikuiset jaksavat kyllä odottaa, mutta vauva on vauva vain hetken. 

Meinaatko että se yhdestä yöstä romuttuu ?? !!!

Vierailija
892/957 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi eivät vaan ota vauvaa mukaan? Tottakai vaimo ilahtuu, jos ei tartte itte kokkailla koko ajan ja saa pujahtaa ihaniin mankeloituihin toisen pesemiin lakanoihin jne. 

Vierailija
893/957 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hyvä pointti! Vaimosi on lapsenne äiti ja moni äiti ei halua olla erossa pienestä lapsestaan. 1v 10kk ikäinen lapsi on pieni. Äitinä en lähtisi hotellilomalle ilman lasta. Oletko ajatellut, että näin pieni lapsi voi ikävöidä äitiään ja vierastaa hoitajaa? Omat lapset eivät olleet missään hoidossa, koska olen kotiäiti. Myöskään yöhoidolle ei ole ollut mitään tarvetta. Ja minulle ei tulisi mieleenkään viedä alle kouluikäisiä lapsia esimerkiksi mummolaan hoitoon!

Aloitus on varmasti provo. Mielestäni on todella huono pila, että mies järjestää vaimolleen "yllätyksen", jota vaimo ei edes arvosta ja halua. Ap ilmeisesti haluaa olla erossa 1v2kk ikäisestä lapsesta. Vaimo ei kuitenkaan halua olla erossa lapsesta. Kysyikö Ap. vaimoltaaan etukäteen, haluaako hän lähteä yöksi hotelliin ilman lasta? Ja miksi Ap kuvittelee, että hotelliyö on hyvä keino parisuhteen hoitoon? Miksi Ap ei suunnittele koko perheen metsäretkeä tai huvipuistopäivää, jos näistä innostuisivat myös vaimo ja lapsi?

Toivottavasti Ap ei ole sentään pyytänyt äitiään - siis vaimonsa anoppia - lastenhoitajaksi? Jos Ap on pyytänyt äitinsä hoitamaan 1v2kk ikäistä lasta, niin todellakin ymmärrän Ap:n vaimon mielipahan ja järkytyksen. En minäkään lähtisi hotelliin yöksi ja jättäisi pientä lasta anopille hoitoon!

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin mietippä nyt ihan rehellisesti halusitko ennnekaikkea ilahduttaa vaimoasi vai itseäsi? Haluatko sinä olla erossa lapsista? Ilmeisesti kyllä. Haluaako vaimosi olla erossa lapsista, ilmeisesti ei. Eli unohdit että vaimollasi on oma tahto eikä niin että sinä päätät mistä vaimon kuuluu ilahtua.

Miten muuten järjestit lastenhoidon?

Entä ajattelitko mahdollista korona tartuntaa hotellista tai lastenhoitajalta?

Vierailija
894/957 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menivätköhän Ano ja Sebu Sauna Voguesta jatkoille Anon luokse vaiko peräti hotelliin? :O

Vierailija
895/957 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies teki saman. Ilahduin isosti, yhdessä mentiin ensin sviittiin, mies ehdotti, että ennen illallista käydään kylpylän puolella. Sanoin, että lepään hetken ja nappasin2 unilääkettä, kääriydyin huopaan ja nukuin aamuun asti sohvalla.

Miehen mielestä ei ollut hyvä reissu, minun mielestäni yksi parhaista.

Tämäpä tämä. Ihminen, jonka elämästä ei kerry univelkaa, ja levätä saa tarpeeksi, ei voi ymmärtää tätä. Mutta mitä useimmat pienten lasten äidit haluavat on: nukkua!

Vierailija
896/957 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuo nyt kyllä AINA pidä paikkaansa että pienten lasten äiti haluaa vaan nukkua. Jos lapset ovat perusterveitä, hyvät unenlahjat ja arki sujuu niin ei sitä univelkaa kerry. Meillä esikoinen alkoi nukkua täydet yöt jo 3kk ja kuopus 7kk. ikäeroa oli 4 vuotta joten oli vain 1 "pieni" kerrallaan. Isä oli vaativasta työstä huolimatta erittäin hyvä ja osallistuva isä joten sain omaa aikaa ja untakin jos sitä tarvitsin. Lapset olivat pari kertaa vuodessa mummolassa hoidossa ja me viihteellä/hotellissa. Reissattiin myös lasten kanssa. Kuopuskin oli 2kk kun olimme reissussa viikon. Kyllä sitä olikin virtaa mukavasti kun oli 3kymppinen. Nyt lapset ovat jo aikuisia ja me "vanhat" 50+ olemme yhä yhdessä.

Vierailija
897/957 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin totaalisen kyllästynyt näihin aikuisen naisen tarinoihin. Voisitko lopettaa jo?? 🥱🥱🥱

Vierailija
898/957 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se ämmä!

Vierailija
899/957 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noni lapsi hankittu ja parisuhteella ole kuin taloudellinen virka. Ei muuta kun suhde poikki ja elareita maksamaan tai vaihtoehtoisesti maksullisissa käyminen ja muija hyväksyy tämän vikisemättä.

Vierailija
900/957 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyspuolisot  ovat tyhmiä.  Asuttiin ekaa vuotta yhdessä  ja  mieheni  ilmoitti    ostaneensa meille  viikon  matkan lomlle. Että pisti  vihaksi, haluan itse   valita hotellin ja matka kohteen.  Se peruttiin ja  yhdessä valittiin  mieleinen  kohde.  Hauan olla    päättämässä lomastani.