Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järjestin puolisolle hotelliyllätyksen, ei halua lähteä

Vierailija
11.02.2021 |

Noniin.

Järjestin ystävänpäivälle (samalla kihlajaispäivä) mielestäni romanttisen yllätyksen vaimolle, hotelliyön sviitissä.

Emme ole nuorimman lapsen syntymän jälkeen olleet ainuttakaan yötä kahdestaan, ja omat odotukseni olivat suuret. En kertonut vaimolle tästä mitään aiemmin, sillä halusin yllättää hänet.
Nyt kuitenkin vaimo ilmoitti, ettei aio laittaa 1v10kk ikäistä taaperoa yöhoitoon, vaan reissu täytyy perua. Minua suututtaa ja ärsyttää, olin kuvitellut että saisimme pitkästä aikaa rentoutua kunnolla kahdestaan, ilman lapsia.

Olenko kohtuuton, kun odotin vaimon ilahtuvan ja innostuvan tästä?

Kommentit (957)

Vierailija
941/957 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi kiva yllätys, naiselle vain lisää hommaa ja vaivaa. Nainen hoitaa lapselle hoitajan ja tähän liittyvät järjestelyt, joutuu siirtämään viikonlopun siivoukset ja pyykkäykset ensiviikkoon, hotellissa ei saa nukkua ja levätä kun pitää miellyttää miestä ja seuraavalla viikolla lääkäriin ja kärsimystä kun on pissatulehdus. Tosi hauskaa ja rentouttavaa.

Itse tein vastaavan yllärin niin, että otin salaa vapaapäivän, siivosin kodin ja järjestin lapsenvahdin. Paska idea silti. Ei ollut hauskaa eikä rentouttavaa sekään. Naisia on joskus vaikea miellyttää.

Vierailija
942/957 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet naiset esittävät tässä ketjussa aika kärkkäitä kommentteja miehistä. Ehkä se johtuu siltä että aika monet miehet järjestävät naiselle yllätyksiä tai ostavat lahjoja niin että ovat antavinaan lahjan joka kuitenkin on valittu sen perusteella mitä mies haluaa eikä siitä mikä naista kiinnostaa. Tässä ärsyttää erityisesti se että kun naiselle ”annetaan lahja” niin tämän tulisi olla kiitollinen ja käyttää sitä vaikka itse ei tykkäisi kyseisestä asiasta.

Esimerkkinä järjettomän korkeakorkoiset kengät, seksikkäät alusasut, hotelli viikonloppu seksille jne. Eli oikeastihan nämä lahjat ovat miehelle. Ja minusta on ihan ok jos mieheni esittäisi että kulta ostin itselleni tällaisen lahjan suostuisitko käyttämään tällaisia vaatteita joita haluaisin nähdä päälläsi. Mutta minua ärsyttää suunnattomasti jos minulle annetaan tuollainen lahja ja odotetaan isoja kiitoksia ja intoa miellyttää miestä kun tämä on ostanut jotain itselleen mieluista ja väittää tätä lahjaksi naiselleen.

Vaan annas olla jos nainen ostaa seksikkäitä alusvaatteita tai uusia kenkiä niin nehän ei tietenkään ole sitä uutta ihastusta varten vaan ihan vain itselleen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
943/957 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paras satsaus suhteeseen on että mies tumputtaa välillä itsekseen jos nainen ei jaksa seksiä.

Ja auttaa kotitöissä ja lapsen hoidossa.

Ai että. Se on ihan parasta kun mies auttaa kotitöissä ja auttaa lastenhoidossa.

Miehen ei todellakaan kannata suostua miksikään apulaiseksi. Jos ei kelpaa tasaveroiseksi kumppaniksi, niin hoitakoon nainen kodin yksinään.

Vierailija
944/957 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa uskomaton juttu tuo unilääkkeen juottaminen salaa viskipaukussa. Kyllä tilanne näköjään voi olla sittenkin paljon pahempi kuin meillä. Ei tätä oikeasti voi käsittää millaisia "parisuhteita" ihmisillä on - aivan sairaita.

Vierailija
945/957 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin erosin miehestäni, jolle parisuhteeseen panostaminen oli sama asia kuin panostus panemiseen. Minä olisin halunnut kahdesti viikossa yhteiselle lenkille (lastenhoitaja naapurista ja heidän lapsi vastaavasti kahdesti viikossa meille pariksi tunniksi), mutta ei, miehelle se ei ollut parisuhdeaikaa. Sen sijaan tämä varaili hotellihuoneita ja tilasi aamiaisen huoneeseen olettaen, että sängystä ei vuorokauteen nousta lainkaan. Minä aloitin "lomasen" joko hotellin kuntosalissa tai kunnon kävelyllä kaupungilla, mies nökötti huoneessa ja marisi, että "tästä on maksettu". Illalla yhdessä syömään ja miehelle pullo viiniä. Huoneessa viskipaukku, johon liuotin unilääkettä ja niin sain kaikessa rauhassa mennä aamupalalle (toki maksoin siitä erikseen) ja palasin siinä vaiheessa, kun miehen tilaama aamupala eli kuppi kahvia ja croisantti tuotiin huoneeseen. Siitä sitten kotiin, minä ajoin.

Tässäpä AP.lle vinkkiä ensi kertaa varten. Huumaa puolisosi yöksi ja nai koko yö sydämesi kyllyydestä haluamiisi aukkoihin

Huumaaminen on aina väärin, mutta on siinäkin pikkunen ero mitä sen jälkeen tekee. Antaako toisen olla koskemattomana vai raiskaako. Mutta jännä, että tätäkään eroa mies ei tajua.

Vierailija
946/957 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paras satsaus suhteeseen on että mies tumputtaa välillä itsekseen jos nainen ei jaksa seksiä.

Ai että. Se on ihan parasta kun mies auttaa kotitöissä ja auttaa lastenhoidossa.

Miehen ei todellakaan kannata suostua miksikään apulaiseksi. Jos ei kelpaa tasaveroiseksi kumppaniksi, niin hoitakoon nainen kodin yksinään.

Tämä! Minusta omassa miehessäni parasta on ollut aina juuri se että hän on tarttunut toimeen kuin toimeen sillä asenteella että on ihan normaalia että hän tekee kaikkia kodin töitä. Koskaan ei ole kyse ole ollut mistään auttamisesta vaan normaalista kodin askareiden hoidosta joita molemmat tekevät. Samoin hän on ollut lapsillemme se isä joka on oikeasti halunnut olla lasten kanssa tarkoitti se sitten kakkavaipan vaihtamista tai heidän lähtemistään puistoon. Kaikki onnistuu ja hoituu. 

Ei kai liene ihme että parisuhteemmekin on voinut hyvin kun mies on osoittanut teoin (ja kyllä sanoinkin) että meidän perheemme on hänelle se tärkein asia. Ja sitämeidän välistä  suhdetta on sitten hoidettu myös hotelliöillä jotka ovat olleet meille molemmille tärkeä henkireikä vuosien ajan. Eikä olisi tullut mieleenkään että sinne lähteminen ei olisi myös minulle todella mieluista.

Vierailija
947/957 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuret odotukset....eli seksiä, seksiä ja lisää seksiä. Vaimo varmaan mieluummin nukkuisi.

Jos ei ole seksiä, ei ole rakkauttakaan.

Vierailija
948/957 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin erosin miehestäni, jolle parisuhteeseen panostaminen oli sama asia kuin panostus panemiseen. Minä olisin halunnut kahdesti viikossa yhteiselle lenkille (lastenhoitaja naapurista ja heidän lapsi vastaavasti kahdesti viikossa meille pariksi tunniksi), mutta ei, miehelle se ei ollut parisuhdeaikaa. Sen sijaan tämä varaili hotellihuoneita ja tilasi aamiaisen huoneeseen olettaen, että sängystä ei vuorokauteen nousta lainkaan. Minä aloitin "lomasen" joko hotellin kuntosalissa tai kunnon kävelyllä kaupungilla, mies nökötti huoneessa ja marisi, että "tästä on maksettu". Illalla yhdessä syömään ja miehelle pullo viiniä. Huoneessa viskipaukku, johon liuotin unilääkettä ja niin sain kaikessa rauhassa mennä aamupalalle (toki maksoin siitä erikseen) ja palasin siinä vaiheessa, kun miehen tilaama aamupala eli kuppi kahvia ja croisantti tuotiin huoneeseen. Siitä sitten kotiin, minä ajoin.

Tässäpä AP.lle vinkkiä ensi kertaa varten. Huumaa puolisosi yöksi ja nai koko yö sydämesi kyllyydestä haluamiisi aukkoihin

Huumaaminen on aina väärin, mutta on siinäkin pikkunen ero mitä sen jälkeen tekee. Antaako toisen olla koskemattomana vai raiskaako. Mutta jännä, että tätäkään eroa mies ei tajua.

Toisen huumaaminen on hänen keholliseen koskemattomuuteensä puuttumista ja se on jo hyvin paha asia. Se ei siis ole "vain huumaamista" vaan toisen rajojen räikeä ylitys.

Vierailija
949/957 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tai näin, aina väärinpäin. Naisia on ihan turha yrittää miellyttää, se ei kerta kaikkiaan ole mahdollista. Pitää vain olla riittävän kusipää, että pysyvät kiinnostuneina.

Vierailija
950/957 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suuret odotukset....eli seksiä, seksiä ja lisää seksiä. Vaimo varmaan mieluummin nukkuisi.

Jos ei ole seksiä, ei ole rakkauttakaan.

Vähän kärjekkäästi sanottu mutta aika lailla totta. Ainakin jos ajattelee sitä vähän laajemmin eli haluaako sitä viettää läheistä romanttista aikaa toisen kanssa vai nukkuuko mielummin.

Ymmärrän että joskus poikkeustilanteissa voi olla hetkittäin niin väsynyt että ei jaksa kuin nukkua. Mutta jos jatkuva asiantila on se että puoliso nukkuu mielummin kuin viettää aikaa rakkaansa kanssa niin kyllä se on huolestuttavaa.

Ja jos palataan näihin hotelliöihin niin kyllä meilläkin mentiin hotelliin silloin kun olimme molemmat aika väsyneitä kahden pienen lapsen vanhempia. Mutta silloin oli ihan selvää että se hotelliyö sisälsi sekä sitä seksiä ja romantiikkaa että lepoa ja nukkumista. Kun pääsimme hotellille niin useimmiten livahdimme heti sinne lakanoiden väliin, sitten rauhallinen valmistautuminen illalliselle, aikainen illallinen ja takaisin huoneeseen jo yhdeksäksi. Sitten pari lasia kuohuviiniä sylikkäin makoillen ja kymmeneltä unta palloon. Kahdeksalta ihanien 10 tunnin yöunien jälkeen herääminen, raukea aamurakastelu ja sitten rauhassa aamiaiselle. Kaikki tarpeet tulivat tyydytetyksi. Ei se sen vaikeampaa ole.

Vierailija
951/957 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Minusta omassa miehessäni parasta on ollut aina juuri se että hän on tarttunut toimeen kuin toimeen sillä asenteella että on ihan normaalia että hän tekee kaikkia kodin töitä. Koskaan ei ole kyse ole ollut mistään auttamisesta vaan normaalista kodin askareiden hoidosta joita molemmat tekevät. Samoin hän on ollut lapsillemme se isä joka on oikeasti halunnut olla lasten kanssa tarkoitti se sitten kakkavaipan vaihtamista tai heidän lähtemistään puistoon. Kaikki onnistuu ja hoituu. 

Ei kai liene ihme että parisuhteemmekin on voinut hyvin kun mies on osoittanut teoin (ja kyllä sanoinkin) että meidän perheemme on hänelle se tärkein asia. Ja sitämeidän välistä  suhdetta on sitten hoidettu myös hotelliöillä jotka ovat olleet meille molemmille tärkeä henkireikä vuosien ajan. Eikä olisi tullut mieleenkään että sinne lähteminen ei olisi myös minulle todella mieluista.

Itse tiedän toisenlaisiakin tapauksia. Yksi oli pariskunta jonka miehen toimia vaimoni on ärsyttävän monta kertaa kehunut. Hän kun hoitaa lasten leikittämisen pihalla ja lainaa höyrypesuria, että saa kaakelit kiiltämään. Urheilee ja hoitaa vaativaan työ esimiesasemassa ja silti löytää aikaa niin perhelomille kuin kahdenkeskisiinkin pikku matkoihin. Minulle mies valittaa miten heikosti kotona menee ja odottaa vain lasten hieman kasvavan ennen eroa. Joitain naisia ei vain voi miellyttää.

Vierailija
952/957 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinhan siinä käy kun järjestää asioita itselleen ja ihmettelee miksi mies ei haluakkaan samaa asiaa kun itse haluaa

Vierailija
953/957 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisen huumaaminen on hänen keholliseen koskemattomuuteensä puuttumista ja se on jo hyvin paha asia. Se ei siis ole "vain huumaamista" vaan toisen rajojen räikeä ylitys.

Entä jos se on sen miehen omaa unilääkettä?

Vierailija
954/957 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitinä ja vaimona en olisi lainkaan ilahtunut miehen junailemasta hotelliyllätyksestä, vaan olisin vihainen!

Mies menkööt yksin hotelliyllätykseensä! Vaimo voi levätä sillä aikaa taaperon kanssa kotona.

- Mies ei ole suunnitellut ja kysynyt vaimolta, haluaako vaimo lähteä hotelliin. Ilmeisesti mies toteuttaa vain omia itsekkäitä tarpeitaan ja vaimolta ei ole kysytty mitään.

- Tarkoittaako miehen "rentoutuminen" se#sin harrastamista tai po#non katselua?

- Parisuhde perustuu muihin asioihin kuin se#siin. Parisuhteessa se#si on yliarvostettua.

- Huonoa parisuhdetta ei pelasteta hotelliyllätyksillä, puolison painostamisella ja pakkose#killä.

- Väsynyt äiti haluaa levätä ja nukkua. Väsynyt äiti ei halua harrastaa sänkykamarissa yhtään mitään. Väsyneelle ihmiselle vuode on olemassa nukkumista varten.

- Äiti ehkä haluaa, että myös mies hoitaa omaa lastaan ja tekee oman osansa kotitöistä.

- Taaperoa, alle kaksivuotiasta pientä lasta, ei voi laittaa yöhoitoon. Lapsi ikävöi vanhempiaan, saa pelkotiloja ja trauman.

- Miten mies on ajatellut järjestää lastenhoidon? Pahimmassa tapauksessa mies kutsuisi oman äitinsä eli vaimonsa anopin lastenhoitajaksi tai kuskaisi pienen lapsen omille vanhemmilleen. Harva miniä haluaa anoppiaan ja appiukkoaan lastenhoitajaksi. Anoppi ja appiukko eivät hoida lapsenlasta niin kuin heille sanotaan, vaan toimivat niin kuin itse haluavat.

Vierailija kirjoitti:

Itse olisin todella ilahtunut tuollaisesta jos lastenhoito oli järjestetty myös.

Vierailija
955/957 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitinä ja vaimona en olisi lainkaan ilahtunut miehen junailemasta hotelliyllätyksestä, vaan olisin vihainen!

Mies menkööt yksin hotelliyllätykseensä! Vaimo voi levätä sillä aikaa taaperon kanssa kotona.

- Mies ei ole suunnitellut ja kysynyt vaimolta, haluaako vaimo lähteä hotelliin. Ilmeisesti mies toteuttaa vain omia itsekkäitä tarpeitaan ja vaimolta ei ole kysytty mitään.

- Tarkoittaako miehen "rentoutuminen" se#sin harrastamista tai po#non katselua?

- Parisuhde perustuu muihin asioihin kuin se#siin. Parisuhteessa se#si on yliarvostettua.

- Huonoa parisuhdetta ei pelasteta hotelliyllätyksillä, puolison painostamisella ja pakkose#killä.

- Väsynyt äiti haluaa levätä ja nukkua. Väsynyt äiti ei halua harrastaa sänkykamarissa yhtään mitään. Väsyneelle ihmiselle vuode on olemassa nukkumista varten.

- Äiti ehkä haluaa, että myös mies hoitaa omaa lastaan ja tekee oman osansa kotitöistä.

- Taaperoa, alle kaksivuotiasta pientä lasta, ei voi laittaa yöhoitoon. Lapsi ikävöi vanhempiaan, saa pelkotiloja ja trauman.

- Miten mies on ajatellut järjestää lastenhoidon? Pahimmassa tapauksessa mies kutsuisi oman äitinsä eli vaimonsa anopin lastenhoitajaksi tai kuskaisi pienen lapsen omille vanhemmilleen. Harva miniä haluaa anoppiaan ja appiukkoaan lastenhoitajaksi. Anoppi ja appiukko eivät hoida lapsenlasta niin kuin heille sanotaan, vaan toimivat niin kuin itse haluavat.

Vierailija kirjoitti:

Itse olisin todella ilahtunut tuollaisesta jos lastenhoito oli järjestetty myös.

Millähän tavalla se parisuhde mahtuu enää tuohon kuvioon? Eikö kannata jo erota, kun kerran mies on jo tehnyt tehtävänsä eli siirtänyt lapsen.

Vierailija
956/957 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi olisi kyllä pärjännyt aivan peri juurin tutun ihmiisen kanssa yön. Jos minin mieheni olisi noin tehnyt,olisin ollut hyvin iloinen. Mies yritti ilahduttaa tosissaan.

Vierailija
957/957 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan osaa. Itse olisin iloinen.

Meillä oli skidi isovanhemmilla hoidossa jo aika vauvana ja yhden yön yli jo puolivuotiaana.

Pitkän liiton salaisuus on yhteinen aika.

Pitkänkin liiton tuho on myös liiallinen yhteinen aika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän