Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Järjestin puolisolle hotelliyllätyksen, ei halua lähteä

Vierailija
11.02.2021 |

Noniin.

Järjestin ystävänpäivälle (samalla kihlajaispäivä) mielestäni romanttisen yllätyksen vaimolle, hotelliyön sviitissä.

Emme ole nuorimman lapsen syntymän jälkeen olleet ainuttakaan yötä kahdestaan, ja omat odotukseni olivat suuret. En kertonut vaimolle tästä mitään aiemmin, sillä halusin yllättää hänet.
Nyt kuitenkin vaimo ilmoitti, ettei aio laittaa 1v10kk ikäistä taaperoa yöhoitoon, vaan reissu täytyy perua. Minua suututtaa ja ärsyttää, olin kuvitellut että saisimme pitkästä aikaa rentoutua kunnolla kahdestaan, ilman lapsia.

Olenko kohtuuton, kun odotin vaimon ilahtuvan ja innostuvan tästä?

Kommentit (957)

Vierailija
861/957 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää puhua parisuhteen seksistä yleisesti halveksivasti missään tapauksessa?

Vierailija
862/957 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites jos nainen järjestää miehelleen yllätyksen, toiveena myös ehkä seksiä?

Mies: en suostu enkä halua kun sitten pitää kuitenkin panna kanssasi.

Ihanaa eikö niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
863/957 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuret odotukset....eli seksiä, seksiä ja lisää seksiä. Vaimo varmaan mieluummin nukkuisi.

Mitä te naiset kuvittelette? Perheen koossapitäminen vaatii muutakin kuin vain äidin ja lapsen yhteisen ajan ja läsnäolon. Parisuhteen ylläpito vaatii myös miehen ja vaimon yhteistä aikaa ilman lasta. Vauvan voi jättää hoitoon yhdeksi illaksi tai yöksi hyvälle hoitajalle tai lähisukulaiselle. Jos mies tuntee jäävänsä koko ajan ulkopuoliseksi perheessä, niin aika nopeasti varsin usein käy niin, että äiti jää yksin lapsensa kanssa. Suomessa on valtavasti naisia, jotka ovat jääneet yksinhuoltajiksi lapsen ollessa 1-4 vuotias. 

Miksi? Koska naiset ovat keskittyneet vain pikkulapseensa ja pihtaavat jatkuvasti miehen kanssa!  Jakakaa kotityöt keskenänne ja ottakaa se lapsenhoitaja. Menkää joka toinen kuukausi yhdeksi illaksi vaikka hotelliin yöksi ja nauttikaa toistenne seurasta!

Harri

Vierailija
864/957 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähtisin heti kiljuen sun kanssa hotelliin yöksi.....

Vierailija
865/957 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä oli melkein sama tilanne pari vuotta sitten. Olin pitänyt useamman oikean hemmotteluillan eli hyvää ruokaa, juomaa ja saunomista pihtaavalle tyttöystävälle ja ajatellut että tämä varmaankin palkitaan edes pikaisella sessiolla pimeässä, mutta ei. Lopulta mietin ulkomaanmatkaa, mutta onneksi jäi ostamatta kun tajusin että se pihtaa ihan tosissaan. Lähdin sitten itse reissuun, ja se oli hyvä päätös.

Jos seksi edellyttää kalliita toimenpiteitä, kannattaa miettiä, onko kumppani sen arvoinen vai saako maksulliselta naiselta samat palvelut halvemmalla.

Vierailija
866/957 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jopas oli keskustelu paisunut viikonlopun aikana.

Tilanne on se että lähdimme reissuun, ja hauskaa oli. Teimme samoja juttuja kuin ennen lapsia. Juttelimme, nauroimme paljon ja nautimme kuohuviiniä, tilasimme huoneeseen ruokaa, makoilimme poreammeessa ja kävimme hieronnassa.

Siihen, mikä varmaan monia kiinnostaa, vastaan myöntävästi. Seksiä oli, ja kieltämättä oli mukavaa tehdä sitä pitkästä aikaa aamulla kaikessa rauhassa.

Kuopuskin pärjäsi hoidossa hyvin, ja oli nukkunut koko yön heräämättä.

Vaimoa tämä vähän illalla mietitytti, mutta saatuaan äidiltään viestin että molemmat lapset nukkuvat, ilta jatkui rennosti.

Kaikin puolin mukava reissu, otamme uusiksi myöhemmin keväällä.

Kohtalaisen katkeria viestejä oli täällä osa, kaikkia en jaksanut lukea. Suosittelen kaikkia lämpimästi relaamaan hetkeksi, ja muistamaan että joskus on ihan mukavaa olla hetki kahdestaan ilman lapsia, vaikka mitään ongelmaa ei olisikaan.

Case closed minun puolestani.

Ketjun aloittaja

Nääh kuohuviiniin piti tyytyä. Missä samppanja?

Vierailija
867/957 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itellä oli melkein sama tilanne pari vuotta sitten. Olin pitänyt useamman oikean hemmotteluillan eli hyvää ruokaa, juomaa ja saunomista pihtaavalle tyttöystävälle ja ajatellut että tämä varmaankin palkitaan edes pikaisella sessiolla pimeässä, mutta ei. Lopulta mietin ulkomaanmatkaa, mutta onneksi jäi ostamatta kun tajusin että se pihtaa ihan tosissaan. Lähdin sitten itse reissuun, ja se oli hyvä päätös.

Jos seksi edellyttää kalliita toimenpiteitä, kannattaa miettiä, onko kumppani sen arvoinen vai saako maksulliselta naiselta samat palvelut halvemmalla.

Seksi ei ole mikään palkinto, jota kuuluu saada jos tekee jotain kivaa. Jos tyttöystävä ei halua sun kanssa sitä harrastaa, niin siellä on takana jokin syy/ongelma, joka täytyy ratkaista. Jos ei ratkea, niin sitten vaikka ero. Mutta mitään tuommoista ei ole, että seksiin pitää ryhtyä palkinnoksi.

Vierailija
868/957 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi tietää taustoista enemmän, mutta lukemani perusteella vaimo on idi...ti.

Vierailija
869/957 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mitä mies tekee, nainen sen kääntää aina miehen kannalta huonoksi. Se on geeneissä. Nykymiehet onkin sinkkuja suht vanhoiksi, antavat naisen tulla kuvioon jäädäkseen jos sen kelvollisen tuurilla löytävät.

Vierailija
870/957 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hotelliyö kaksin on kiva ajatus.

Mutta jos se tulee pikkulapsiperheen äidille yllätyksenä se voi olla yksi kuormittava stressaava asia lisää.

Minne lapsi menee hoitoon? Olitko suunnitellut ja sopinut sen vai joutuuko lapsen äiti järjestämään asian, pakkaamaan lapselle tavarat ja ruuat, sopimaan viennit ja hakemiset. Hoitajiakin on tökeröä pyytää päivän tai kahden varoitusajalla. Jos lapsi ei ole vielä hoidossa ollut niin tuttua hoitopaikkaakaan ei ole. Minne muut lapset menevät?

Miehellä on korkeat odotukset illasta kuten hän sanoi. Mies odottaa, että nyt rouva laittaa itsensä fiiniksi ja saapuu säkenöivänä hotellille. On nätit mekot, meikit ja kampaukset. Harrastetaan seksiä. Käydään hienosti syömässä.

Harrastetaan seksiä. Mennään yökerhoon ja tanssitaan. Valvotaan ja juhlitaan. Harrastetaan seksiä koko yö. Jos rouva haluaisi vain olla ja nukkua hän on mölli ilonpilaaja kun kerrankin voitaisiin tehdä jotain hauskaa ja juhlia kuten ennen vanhaa.

Rouva palaa entistä väsyneempänä arkeen. Hakee lapset hoidosta.

Miten täällä edelleen arvuutellaan asioita pieleen, vaikka ap on jo monta kertaa tarkentanut ja kertonut jopa lopputuloksen? 

Vierailija
871/957 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei keskivertopirkkkoa kiinnosta tuollaiset kun arvaa mitä äijällä mielessä.

Vierailija
872/957 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrasmies 37 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suuret odotukset....eli seksiä, seksiä ja lisää seksiä. Vaimo varmaan mieluummin nukkuisi.

Mitä te naiset kuvittelette? Perheen koossapitäminen vaatii muutakin kuin vain äidin ja lapsen yhteisen ajan ja läsnäolon. Parisuhteen ylläpito vaatii myös miehen ja vaimon yhteistä aikaa ilman lasta. Vauvan voi jättää hoitoon yhdeksi illaksi tai yöksi hyvälle hoitajalle tai lähisukulaiselle. Jos mies tuntee jäävänsä koko ajan ulkopuoliseksi perheessä, niin aika nopeasti varsin usein käy niin, että äiti jää yksin lapsensa kanssa. Suomessa on valtavasti naisia, jotka ovat jääneet yksinhuoltajiksi lapsen ollessa 1-4 vuotias. 

Miksi? Koska naiset ovat keskittyneet vain pikkulapseensa ja pihtaavat jatkuvasti miehen kanssa!  Jakakaa kotityöt keskenänne ja ottakaa se lapsenhoitaja. Menkää joka toinen kuukausi yhdeksi illaksi vaikka hotelliin yöksi ja nauttikaa toistenne seurasta!

Mun mielestä parisuhteen ylläpito vaatii sitä, että mies hoitaa lasta, kun nainen on hotellissa yksinään kerran kuukaudessa. Vauvan voi jättää miehelle, kyllä isä lapsen kanssa pärjää ja äiti saa nukkua. Silloin isä ei tunne olevansa ulkopuolinen, koska hän saa olla 100% lapsen kanssa.

Ei hyvä parisuhde edellytä sitä, että ollaan puolison kanssa kahdestaan, yhtä tärkeää on se, että osataan olla erikseen tietäen se, että puoliso vastaa silloin perheestä. Piristää ihmeesti elämää!

Vierailija
873/957 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten vihamielisesti jotkut suhtautuvat niinkin normaaliin asiaan kuin sukupuolielämään parisuhteessa.

Puhutaan "panohotelleista, mies menee munansa perässä" ja muuta halveksivaa.

Eikö nämä naiset, jotka noin kovin halveksivat miehensä normaaleina tarpeita halveksimiseen myös omaa naiset taannoin ja omia normaaleja tarpeita?

Mistä juontaa noin kova vastarinta, rumat ja alentavat puheet?

Miten itse pystytte millään lailla nauttimaan miehestänne ja läheisyydestä kun sukupuolielämä nähdään tuollaisena peikkona ja tarpeettomana asiana?

Jos muukin arvostus miestänne kohtaan on tuota luokkaa niin säälin myös lapsianne jotka kasvavat moisessa ilmapiirissä.

Jos tämä johtuu siitä, että mies ei täytä toiveitanne tai on välinpitämätön, ei auta kotona niin ne asiat kannattaa nostaa pöydälle.

Eikä antaa myrkyttää omaa mieltä ja koko parisuhdetta.

Kai tässä nyt puhutaan nyt yleisesti halveksivasti siksi, että mies on ajatellut ensimmäisenä seksiä ja omia haluamisiaan todennäköisesti seksin innokkaampana osapuolena. Sitten tämä seksi paketoidaan kauniiseen pakettiin ja annetaan naiselle lahjaksi. Nainen voi miettiä, että oliko tämä lahja nyt hänelle vai kuitenkin miehelle.

Vähän kuin Homer Simpson antoi Margelle lahjaksi keilapallon, johon oli kaiverrettu Homerin nimi.

Kyllähän sitä onnellisessa parisuhteessa myös vaimo haluaa miestään. Lahja on molemmille tasapuolisesti.

Vierailija
874/957 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on se ja sama huudella täällä kuinka itse olisi ollut iloinen samanlaisesta yllätyksestä ja ap:n vaimo on kiittämätön. Jokainen ihminen on erilainen ja nauttii erilaisista asioista. Kumma kun tämäkin asia tulee teille aikuisille yllätyksenä.

Minä itse en nauttisi pätkääkään spontaanista hotelliyöstä. Ensimmäisenä syynä olisi juurikin lapset, eivät ole tottuneet hoitajaan yön yli ja hotelliyö menisi miettiessä mitenhän ne lapset. Toinen syy on raha, en halua maksaa sellaisesta josta en 100% nauti. Kolmas syy sitten on ihan puhtaasti ärsytys siitä, että mies ei vielä vuosienkaan jälkeen tunne minua sen vertaa, että hotelliyö ei ole MINULLE mieluinen yllätys. Minulle mieluinen yllätys voisi olla lastenhoitaja illaksi, jonka jälkeen tehtäisiin miehen kanssa laavureissu luonnossa eväiden kera tai vaihtoehtoisesti syötäisiin hyvässä ravintolassa pitkän kaavan mukaan. Mukavan illan jälkeen olisi ihana palata kotiin levänneenä ilman huolta siitä, että mitenhän ne lapset pärjää yön.

Minä taas voisin sitten puolestani järjestää miehelleni hotelliyllätyksen, jos mies sellaisesta nauttisi. Lähtökohta ja motiivi hotelliyölle olisi silloin erilainen.

Totta, ap ei ehkä tunne vaimoaan ja itsekin yllätyksiä karsastavana tajuan tuon pointtisi hyvin. Ihan hyvin on muistissa pikkulapsiaika järjestelyineen, vaikka mies olenkin. 

Mutta onko tarkoitus että teillä molemmilla on juuri omaa kivaa, jossa toinen on mukana vai haluatteko panostaa parisuhteeseen - eikö molemmille tärkeät asiat mahdu samaan viikonloppuun? 

Kyllä mahtuu, mutta näistä sovitaan etukäteen eikä anneta "yllätyksenä" toiselle.

Yllätyksessä on oma ihan erityinen ideansa, eikä siitä tietenkään voi sopia erikseen etukäteen, että minäpä rakas yllätän sinua kivalla hemmottelulla kihlajaispäivän kunniaksi, odotas vain, niin joo ja laitahan kalenteriin nyt heti.

Ihanko totta? Lueppa nuo teksini uudelleen läpi, niin ehkä tajusit pointin.

Yllätys toiselle on sellainen, jossa on ajateltu yllätyksen saajaa ja hänen mielenkiinnon kohteitaan. Yllätyksellä osoitetaan, että olet minulle tärkeä ja kuuntelen sinua ja sinun toivetasi. Miksi antaisin miehelleni yllätykseksi esimerkiksi yhteisen issikkavaelluksen jos mieheni ei tällaisesta nauti? Sehän olisi yllätys minulle! Yhteiseksi yllätykseksi valitsen tietysti sellaista, mistä me molemmat pidämme. Jos taas yllätys on miehelle vaikkapa syntymäpäivälahja, niin tietysti valitsen jotain sellaista mistä juuri mieheni pitää vaikka itse en niin välittäisi.

Kerro toki, miten annat miehellesi yllätyksenä häntä kiinnostavan lahja siitä etukäteen yhdessä sopien.

Aika harva ihminen taitaa oikeasti pitää yllätyksistä, tai on sellaisessa elämäntilanteessa että äkkilähtö jonnekin on mahdollista. Se ei vaan mene niin kauheasti kolmenkympin jälkeen. Katsellut esim tuon lapsen touhuja, kivaa kun on 17 ja ajokortti, voi kaverin kanssa lähteä Hankoon noin kahdeksassa minuutissa kun idea tulee juttelun lomassa esiin. 

Mutta itsellä ja kumppanilla se yllätyksellisyys ja hyvä olo siitä lahjasta tulee jo siinä vaiheessa kun toinen kysyy, että mä järkkään meille jotain viikonloppuna X. Ja toinen ilahtuu ajatuksesta ja siitä että nään vaivaa yhteishyvän eteen. Ja tiedän mistä toinen tykkää ja mistä ei tykkää. Se suunnittelu ja fiilistely yhdessä on myös kivaa. 

Mutta ei pidä mennä niin, että toisen pitää osata nauttia juuri siitä yllätyksestä sillä tavalla kuin itse haluaa.  

Vierailija
875/957 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herrasmies 37 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä parisuhteen ylläpito vaatii sitä, että mies hoitaa lasta, kun nainen on hotellissa yksinään kerran kuukaudessa. Vauvan voi jättää miehelle, kyllä isä lapsen kanssa pärjää ja äiti saa nukkua. Silloin isä ei tunne olevansa ulkopuolinen, koska hän saa olla 100% lapsen kanssa.

Ei hyvä parisuhde edellytä sitä, että ollaan puolison kanssa kahdestaan, yhtä tärkeää on se, että osataan olla erikseen tietäen se, että puoliso vastaa silloin perheestä. Piristää ihmeesti elämää!

Kaikilla meillä ei myöskään ole MAHDOLLISUUTTA saada lapsia hoitoon. Isovanhemmat ei ole mitenkään elämässä mukana eikä tunne edes lapsiamme. Ei ole tukiverkkoja eikä edes rahalla saa yöhoitajaa. Mll ja kotipalvelufirma hoitaa vain päiväaikaan.

Me emme ole 15 vuoteen olleet kaksin missään. Nuorin lapsista tarhaikäinen. Eikä päästä moneen vuoteen.

Tukiverkolliset aina huutelee että viekää lapset hoitoon! Heille se hoitoon vieminen on itsestäänselvyys. Kaikille ei ole.

Vierailija
876/957 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten vihamielisesti jotkut suhtautuvat niinkin normaaliin asiaan kuin sukupuolielämään parisuhteessa.

Puhutaan "panohotelleista, mies menee munansa perässä" ja muuta halveksivaa.

Eikö nämä naiset, jotka noin kovin halveksivat miehensä normaaleina tarpeita halveksimiseen myös omaa naiset taannoin ja omia normaaleja tarpeita?

Mistä juontaa noin kova vastarinta, rumat ja alentavat puheet?

Miten itse pystytte millään lailla nauttimaan miehestänne ja läheisyydestä kun sukupuolielämä nähdään tuollaisena peikkona ja tarpeettomana asiana?

Jos muukin arvostus miestänne kohtaan on tuota luokkaa niin säälin myös lapsianne jotka kasvavat moisessa ilmapiirissä.

Jos tämä johtuu siitä, että mies ei täytä toiveitanne tai on välinpitämätön, ei auta kotona niin ne asiat kannattaa nostaa pöydälle.

Eikä antaa myrkyttää omaa mieltä ja koko parisuhdetta.

Kai tässä nyt puhutaan nyt yleisesti halveksivasti siksi, että mies on ajatellut ensimmäisenä seksiä ja omia haluamisiaan todennäköisesti seksin innokkaampana osapuolena. Sitten tämä seksi paketoidaan kauniiseen pakettiin ja annetaan naiselle lahjaksi. Nainen voi miettiä, että oliko tämä lahja nyt hänelle vai kuitenkin miehelle.

Vähän kuin Homer Simpson antoi Margelle lahjaksi keilapallon, johon oli kaiverrettu Homerin nimi.

Homer Simpsonin Margelle lahjaksi antamassa keilapallossa oli myös poraukset tehty Homerin mittojen mukaan.

Vierailija
877/957 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on myös tapana antaa ihania seksilahjoja itselleen, ei kun siis mulle tietysti, eikö ole ihanaa kun hän on laittanut kaiken valmiiksi niin että mä pääsen tyydyttämään kaikki hänen halunsa ja sen jälkeen siivoamaan kaikki sotkut. Ji-huu.

Täytän aina odotukset parhaani mukaan, mutta joskus vähän laimeasti ja hampaita kiristellen. Olen todellakin monta kertaa meinannut ehdottaa, että voitaisko kerran elämässä pitää ilta, jolloin tehdään mitä MINÄ haluan.

Hääpäivä tulossa ja varmaan taas ihania yllätyksiä herralta herralle itselleen. Laitan vanhan kuluneen mekon päälle.

Vierailija
878/957 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat siis jossain  hoidossa,   molemmat  lapset nukkuivat  jo aikaisin   ja pienin ei herännyt   kertaakaan. Juu, en    kyllä usko  sanakaan.   Tämä oli  vain  toiveajattelua.  En minäkään ymmärrä miksi  pitäisi  mennä kotoa  hotelliin  seksiä  harrastamaan.

Vierailija
879/957 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille _EI_ voi hankkia mitään ellei tarkkaan utele ja tiedustele. Yllätykset eivät sovi naisille, he haluavat kontrolloida. Vaatteet, kukat, ruoka, name it; kaikki on mennyt per'siilleen. 

Vierailija
880/957 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä selvempää asiaa ei voisi olla. Järkkäsit hotelliyön, koska haluat seksiä. Vaimo aavisti aikeesi ja kokee sen painostuksena. Häntä ei ehkä kiinnosta tuollainen vastikkeellinen "rentoutuminen".

Turha vetää hernettä nenään. Jos oikeasti välität vaimosi jaksamisesta, nielet kiukkusi ja kysyt häneltä mitä hän toivoo ja tarvitsee.