Sun miehes flirttailee koko ajan
Jonkun teidän mies flirttailee koko ajan. Voisi varmaan miettiä kahdesti, että kuinka siellä kotona käyttäytyy. On kivamies.
Kommentit (45)
Jani? Istuu Heinäpään olutuvalla terassilla ja kyylää naisia. Oma eukkonsa lyhyt , läski, tukeva, homssuinen.
Millasta työtä tää flirttaaja tekee?
Vierailija kirjoitti:
Jani? Istuu Heinäpään olutuvalla terassilla ja kyylää naisia. Oma eukkonsa lyhyt , läski, tukeva, homssuinen.
Ilmeisesti ei ole siroin tapaus se nainen.
Spermaviemärit taas keksimässä tarinoitaan... miten te viitsitte?
#miesvihanäkyväksi
Oon miesvaltaisella alalla töissä ja näen paraatipaikalta, miten ukot flirttaa, kuolaa ja pettää. Ei oo jääny itelle epäselväksi, millasia suurin osa on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti ei ole siroin tapaus se nainen.
Ketjupolttaja, kolmoisleuka, lyhyet lapiokynnet, kenkä 43, pituus 156cm, paino 114.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä tarkkaan, jotain sellasta normaalia työtä.
Vierailija kirjoitti:
Oon miesvaltaisella alalla töissä ja näen paraatipaikalta, miten ukot flirttaa, kuolaa ja pettää. Ei oo jääny itelle epäselväksi, millasia suurin osa on.
Siis varattuja ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä tarkkaan, jotain sellasta normaalia työtä.
No missä ihmeessä sitten tälle flirtille altistut? Baarissa vai?
Mun mies käy välillä huussissasi kun kiertelee koiran kanssa sun pihaa ympäri ämpäri,a
Erikoista! En ole elämäni aikana nähnyt miesten ikinä flirttailevan edes tyttöystävälleen tai vaimolleen yhteisissä illanvietoissa jne. Ainoa vilkkusilmä, jonka tiedän, on pesää epätoivoisesti suunnilleen jokaiselta kahdella jalalla kulkevalta naisoletetulta vonkaaja. Itse en pidä maneerista ja maanista silmän iskemistä jne kovinkaan tyylikkäänä flirttailuna.
Miul ei edes oo miestä ! Eli, eip se taida kettään kattella........
Kevät tekee näin monelle miehelle. Varsinkin keski-ikäisille ukkomiehille.
Vierailija kirjoitti:
Lisään vielä, että minulla menee puolet työpäivästä siivouskomerossa, kun nussin siellä vuoronperään jokaisen halukkaan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisään vielä, että minulla menee puolet työpäivästä siivouskomerossa, kun nussin siellä vuoronperään jokaisen halukkaan kanssa.
Ei minun kommentti.
Ei ne kaikki minulle flirttaa, hölmö. Mutta näen ja kuulen juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Lisävihje, nimi oikeasti 5kirjaiminen, mutta sanotaan Janiksi juoru 100% totta,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisävihje, nimi oikeasti 5kirjaiminen, mutta sanotaan Janiksi juoru 100% totta,
Janne?
Vierailija kirjoitti:
Panomies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minun kommentti.
Ei ne kaikki minulle flirttaa, hölmö. Mutta näen ja kuulen juttuja.
Narrasin teitä, oli se minun juttu. Kun nyt tätä tässä teille avaan, niin kerrottakoon vielä että kaikkein ihanimmalta tuntuu, kun joku työkaveri saa päähänsä työntää lattiamopin perseeseeni.
Kerran jopa annoin sen jäädä siihen loppu päiväksi. Piti tehdä farkkuihin sitä varten reikä perseen kohdalle.
Niinhän ne tekee🤭