Mikä on sinusta rumin naisen nimi?
Kommentit (179)
juuri 60- ja 70-lukujen nimet, jotka taitavat kuulua aikansa suosikkeihin.
T: Pirjo
toki poikkeuksiakin on. Mutta ei se nimi ihmistä rumenna ellei ihminen nimeä.
meilläpäin kun juodaan pirjoa elikkäs pirtua :)
villiina, lauriina,akuliina.. jne.. siis mitkä on väenväkisin väännetty.
Ja mitä myös inhoan on nämä pekantyttö, maijanpoika nimet voi yök.
Ja sitten nämä nimet. poika, sisko, ukko, mies.... kräääk
Älkää enää lyökö lyötyä.. En KOSKAAN ole pitänyt nimestäni, joka on siis kokonaisuudessaan ihan kamala, kolme kamalaa nimeä. Kiva tietää, että muittenkin mielestä ihan karsea.. :(
t. Pirjo
Ei ollut kuin yksi ihminen joka ei pidä nimestäni!
Ja sekin oli vain nimeni toinen osa...
Itse en antaisi koskaa tytölle nimiä Katri, Niina, Miia, Piia, Päivi, Mirva, Soile, Tiina...
Ihan hyviä nimiä, mutta en antaisi omalle lapselleni.
kunnes tajusin, että ajattelemani inhokkinimet ovat vain niiden ihmisten nimiä, joista en erityisemmin pidä. En taida oikeasti inhota yhtään nimeä itsessään.
Niin terävä ja tyly, enkä minä osaa sanoa R:ää ja S:ää peräkkäin. :)
Sari taitaa olla siinä joukossa aikas kärjessä..
t. Sari (yhyyy...)
Mun inhokki on Kaisa
Kamalimmat nimet:
KAIJA,KAISA, ANNASTIINA, JOSEFIINA, SOFIA, IDA, MIRA, NANNA, ELISA, JAANA, JESSICA, AMALIA, AMANDA, SARI, MARI
TITTA, LOTTA, PIRJO, HANTTA, ELISABET(H), MIIA, KIIA, LIIA, PIIA
IRMA, SYNNÖVE, REETA
Ei rumia, mutta ällöttäviä: AADA, IIDA, SOFIA, SARA, JULIA (lausuttuna yhdellä u:lla)!!
onneksi mun nimi mainittiin vain kerran...Riikka
Vierailija:
villiina, lauriina,akuliina.. jne.. siis mitkä on väenväkisin väännetty.
Ja mitä myös inhoan on nämä pekantyttö, maijanpoika nimet voi yök.Ja sitten nämä nimet. poika, sisko, ukko, mies.... kräääk
Akuliina on vanha nimi, tulee nimestä Aquilina.
Täällä usein näkee väitettävän " väkisin väännetyiksi" vanhoja nimiä, joilla on historiallinen alkuperä. Jos joku nimi kovasti ihmetyttää, kannattaisi vaikkapa jostain nimikirjasta tarkistaa sen alkuperä, ennen kuin alkaa väittää sitä itse keksityksi.
Ennemmin saa pikkutyttä olla vaikka Tyynekin kuin jompikumpi noista. Tai mikälie Jannica.
Ritva ja Sari (laskin vain yksittäiset maininnat, en monen nimen listoja).
Kirsti, Pirjo ja Tuija tulevat perässä.
ja minä kun olen nyt aikuisena pitänyt nimestäni ihan oikeasti!!
Lapsena tosin ei ollu kiva kuulla jatkuvasti perämoottorista.. ;=)
Omat inhokkini Jennika, Jannika, Janna, Joni, ym. mukamas erikoiset lähiönimet *puistatus*
t:Terhi :=D
minäkin olen sitten katkarapu ;-)
Omasta mielestäni rumin on Kyllikki johtuen Leevi & The Leavingsien biisistä. Myös Ritva on ruma nimi, se on jotenkin niin " ritu" .
En kyllä pidä omasta nimestänikään; Outi on kakkossijalla rumien nimien listalla heti Terhin jälkeen! ; )
Ja Lauha on kans jotenkin... löysä. Ehkä nuo nyt ei kuitenkaan rumimpia ole. Tuli vaan mieleen.