Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on sinusta rumin naisen nimi?

Vierailija
06.08.2006 |

Musta ihan kamalia ovat Minna ja Petra

Kommentit (179)

Vierailija
21/179 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja listaa vois jatkaa vaikka loputtomiin.

Vierailija
22/179 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin vaan ärsyttää koko nimi jes sika!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/179 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Oma nimi mainittu täällä, mutta vain yhdesti :O Voisin mainita uudelleen, sillä se on ihan kamalin nimi: Helena

Vierailija
24/179 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun inhokkilistallani on ollut myöskin tuo Helena. En tykkää myöskään esim. Hannasta.

Vierailija
25/179 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekään siitä hiveästi pidä. Elämässä se ei ole haitannut, koska olen oppinut kompensoimaan nimen antamaa ensivaikutelmaa ja pärjännyt monin verroin paremmin monilla osa-alueilla kuin kaunisnimiset ystäväni. Ruma nimi ei ole välttämättä huono juttu jos osaa asennoitua oikein. :)

Vierailija
26/179 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan lasten nimistä J-lähiöt pahinta minunkin makuuni ja niistä kaikkein karseimpina Janette ja Jemina.

Vierailija
27/179 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä ollut... :) melkien kaikkien mun kavereiden kyllä, en ole koskaan ajatellu et niillä on rumat nimet. Luulen että pidämme myös rumina sellaisten ihmisten nimiä joista emme pidä.

Vierailija
28/179 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää siitä itsekkään.

Vierailija
29/179 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

piritta, tuire, virpi, teresa, rebekka, onerva, minerva, sorja, tytti, elin, erin, karin. Siinähän niitä tulikin. Oma ja tyttären nimi vielä poissa listoilta.

Vierailija
30/179 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irma, Esteri, Anneli ja Kyllikki on mun mielestä aika rumia nimiä. Kaksi jälkimmäistä varmaan sen takia, että tulee tietysti mieleen " sataa kuin Esterin perseestä" , Annelista tietysti.. no anus ja nyrkki-kyllikki. Irma muuten vaan riipii selkäpiitä.

Omasta henkilökohtaisesti menneisyydestäni johtuvia huonoja viboja aiheuttavia nimiä ovat mm. Eerika, Outi, Piritta, Kaija ja Eeva. Nämä eivät siis mun mielestä ole itsessään rumia nimiä, mutta herättävät ikäviä muistoja ikävistä ihmisistä.

Lisäksi en antaisi omalle lapselleni nimeksi 70-luvun suosikkeja (Piia, Sari, Kati, jne), enkä nyt noin 50-vuotiaiden nimiä (Raija, Pirkko, Ritva yms). Siis oman ikäluokkani tai äitini ikäluokan nimiä. Nämä ehkä alkavat kuulostaa ihan hyviltä taas jossain vaiheessa, kun tulevat muotiin.

Vierailija
31/179 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan hirvee

Vierailija
32/179 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara, Kira, Tara, Nora, Mira, Vera, voi yök!

Vierailija
33/179 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen 22v.

miten ihmeessä tuollaisia edes keksitään, mistä niitten juuret lähtee?? yrjötä on ihan ymmärrettävää ;)

Vierailija
34/179 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen kaveri joka on niin tuttu tavisperhe, äiti suurine etuhampaineen ja punaiseksi värjättyine " trenditukkineen" ja isä jolla aina kädet rasvassa ja kynnenaluset mustina autojen roplaamisesta... Lapsella sitten " hieno" Adidaksen kollekepuku

Vierailija
35/179 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmista nimistä taas pidän Ritvasta. Hassua että niin moni inhoaa. Pirjo nimenä ei mullekaan nappaa.

Vierailija
36/179 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tulee mieleen kaveri joka on niin tuttu tavisperhe, äiti suurine etuhampaineen ja punaiseksi värjättyine " trenditukkineen" ja isä jolla aina kädet rasvassa ja kynnenaluset mustina autojen roplaamisesta... Lapsella sitten " hieno" Adidaksen kollekepuku

Vierailija
37/179 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikään nyt varsinaisesti ole inhokki, mutta en kyllä pidä nimistä Reija, Rauha, Helena, Marika, Sari, Asta,Pia, Pirjo, Mirva, Jemina, Jannika, Janette...

J:llä alkavat nimet ja nimet joissa on r-kirjain eivät jostain syystä vain ole mieleeni.

Vierailija
38/179 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä se niin uusi juttu ole. Pääkaupunkiseudulla " heittää pirjot" tms. on ollut käytössä ainakin niin kauan kun minä muistan.

Vierailija
39/179 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tuo ' heittää pirjot' on suht' tuore nuoremman väen käyttämä ilmaus. Meikäläiset kolmekymppiset vielä laatoittavat, puhuvat norjaa, ajavat posliinitraktoria tai ihan vaan yrjöävät.

Vierailija
40/179 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta on varmaa joka naisen nimi tällä listalla.. huh huh!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme