Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on sinusta rumin naisen nimi?

Vierailija
06.08.2006 |

Musta ihan kamalia ovat Minna ja Petra

Kommentit (179)

Vierailija
41/179 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eikä se niin uusi juttu ole. Pääkaupunkiseudulla " heittää pirjot" tms. on ollut käytössä ainakin niin kauan kun minä muistan.

Vierailija
42/179 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on!

T: 32-vuotias stadilainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/179 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin moni ottaisi nimen Tarja mielummin kuin esim. Nea jota täällä on haukuttu.

Mielestäni Tarja on kautta aikojen ollut ruma nimi.

niin ja ketjussa oli kivoja nimiä..:)

Vierailija
44/179 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

emma, elsa, aava, aurora, jutta, kristiina, lea, linda, mari, marjo, mirva, milka, marketta, orvokki, onerva, pieta, pipsa, piia, päivikki, raakel, ritu, raita, iira, silja, sirkka, sisko, soile, sirkku, säde, tanja, talvikki, kiia, viivi, vilma, petra, unelma, heini, vilhelmiina, anetta, asta, aamu, lenita, aulikki, jemina, julia, maila, tutta, vappu, tyyne, lahja, ym...........................

Vierailija
45/179 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

emma, elsa, aava, aurora, jutta, kristiina, lea, linda, mari, marjo, mirva, milka, marketta, orvokki, onerva, pieta, pipsa, piia, päivikki, raakel, ritu, raita, iira, silja, sirkka, sisko, soile, sirkku, säde, tanja, talvikki, kiia, viivi, vilma, petra, unelma, heini, vilhelmiina, anetta, asta, aamu, lenita, aulikki, jemina, julia, maila, tutta, vappu, tyyne, lahja, ym...........................

Vierailija
46/179 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kärkipäässä keikkuu Malla, Melina (nimet kuulostavat mussuttavilta), Aliisa, Neela, Reetta, Jemina, Jasmin. Listaa voisi jatkaa vaikka kuinka pitkälle, ja hauskita tässä minun listassa on se että yksi noista nimistä on minun oma nimi :)

Vierailija
47/179 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piian -> piika?

Itse en henkilökohtaisesti ole ikinä pitänyt näistä lyhyistä nimistä muutenkaan.

Täälläpäin Pirjoa on käytetty pirtusta (pirre) ja yrjö sitten oli purjo..

Vierailija
48/179 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrsa, Ylva..

Vierailija
49/179 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirva, Mirka, Mirkka, Merja, Tuija, Tuula, Mia, Pia, Kirsi, Raili, Janina, Janica, Jennica, Jessika, Carita...

Vierailija
50/179 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirjo on tosiaan vanha ilmaisu yrjöstä, en oo kyllä pitkään aikaan kuullu!

Vierailija
51/179 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

löysin oman nimeni (kummatkin etunimeni), äitini nimen, siskoni nimen, kahden tyttäremme nimet, anoppini nimen, isotätini nimen, mummoni nimen ja muutaman hyvän ystäväni nimen.

Elän siis ilmeisesti rumien nimien ympäröimänä, tosin itse en ollut sitä huomannutkaan...

Vierailija
52/179 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä myöskään nimistä, Nea, Meri, Jessika, Laura, Moona tai Oona.

Vierailija
53/179 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
54/179 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta Viivi nimestä sen verta, että sitä ääntäessä suu vääntyy todella oudosti. No ei se kyllä minusta mikään maailman rumin nimi ole silti.

Vierailija
55/179 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pidä nimistä joissa on r-kirjain keskellä.

Vanhoista nimistä yököttää, Selma, Pirkko, Pirjo, Kaarina, Sinikka, Tyyne.

Vierailija
56/179 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

listasta vielä löytynyt mutta tyttären molemmat nimet kylläkin..tosin hieman erilailla kirjoitettuna toinen. Myös hyvän ystävän nimi löytyi pariinkin otteeseen..hmm..enpä o koskaan ajatellut että ne millään tapaa rumia olisi. Ja vielä kauniilla ihmisellä..:)

Itselle tulee Pipsasta aina mielleyhtymä jäniskoiraan... joskus lapsena sen nimisen koiran tiennyt mutta en nyt rumaksi sanoisi..

Vierailija
57/179 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun nimeä, äidin nimeä, mummin nimeä, eikä siskojen nimiä ole mainittu :D eikä tulevan tyttömmekään nimeä ;)

itse en tykkää: Ritva, Tarja, Riina.. yleensäkin melkein kaikki r-nimet

Vierailija
58/179 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöskin Kiia/Kia

Vierailija
59/179 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janna

Jaana