Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epätoivoinen ihastuminen sattuu ja itkettää..

Vierailija
20.12.2025 |

Tapasin työn kautta yhden henkilön ja hoidettiin asiat kuntoon ja kaikki meni ok. Jo tapaamisissa aloin ymmärtämään, että olen todella kiinnostunut kaikessa hänestä. Vaikka hän kertoi mulle, että seurustelee. Olen nyt meidän yhteisen asian tiimoilta ollut häneen yhteydessä monta kertaa, enkä meinaa pystyä olemaan ottamatta häneen yhteyttä. En muista, että olisin koskaan ollut näin kiinnostunut jostakin henkilöstä. Tunnetasolla sanoisin, että en ole NIIN ihastunut vaan enemmänkin joku asia vetää niin kovaa puoleensa tässä miehessä, että haluaisin tietää hänestä kaiken, olla lähellä ja kuulua hänen elämään. Toki joku fyysinen kemia oli kyllä minun puoleltani ainakin aivan käsin kosketeltavissa. 

Nyt meidän yhteinen työasia on ohi ja en tapaa häntä, eikä minulla ole enää mitään syytä ottaa yhteyttä. Olo on heikko, tyhjä ja todella surullinen. 

KYSYMYS: Onko se varmasti niin, että tämä mies ottaa yhteyttä minuun päin jos hänelle aukeaa sellainen tilanne? Tai että jos jätän asian vaan nyt "herran" haltuun niin kohtalo päättää, jos joskus vielä näemmekin. 

Kuinka kauan kestää, että unohdan miehen? Alkoi just loma ja itken vaan täällä kotona, kun olen niin rikki. Hirveää!! Ärsyttää ihan, että tämä taas kestää iät ja ajat, että toivun tästä, enkä siinä ajassa näe ketään muuta kun olen niin rikki yksipuolisesta ihastumisesta. 

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤣

Vierailija
2/36 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi  olla koko elämän trauma. Niin raskasta. Niin minullekin kävi. Ja nyt olen eläkkeellä ja surullinen .En ikinä unohtanut nuoruuden rakkautta jonka veli pilasi suhteemme. 

"You were always on my mind " 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä, mies ei ole ollut kertaakaan minuun yhteydessä. Eli pitänee tulkita, ettei ole kiinnostunut. Miksi ihminen ihastuu johonkin näin kovaa?

ap

Vierailija
4/36 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan toivottaa miehelle viestillä hyvää joulua ja katsoa miten hän reagoi :)

Vierailija
5/36 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kyllä, mies ei ole ollut kertaakaan minuun yhteydessä. Eli pitänee tulkita, ettei ole kiinnostunut. Miksi ihminen ihastuu johonkin näin kovaa?

ap

Se on juuri se oikeanlainen kemia.

Vierailija
6/36 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä miesparka rauhaan. Ja vaikka tinderiin.

Vierailija
7/36 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti tämä mies elää tahollaan omaa elämäänsä seurustelukumppaninsa kanssa. Hän tuskin ajattelee sinua ollenkaan.

Vierailija
8/36 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nyt niin herkillä fiiliksillä, etten voi laittaa hänelle mitään viestiä, en edes tosin tiedä hänen numeroaan, ainoastaan työsähköpostin. Olen sellainen, etten toisen naisen miehiä ala missään tilanteessa yrittämään, mutta nyt tilanne on niin sietämätön, että olen jopa ollut valmis rikkomaan tämän lupauksen itselleni. Mutta en siis aio tehdä mitään, se on niin väärin sitä avovaimoa kohtaan. Hyvänen aika mitä edes ajattelen.

Olipa hyvä saada purkaa tuntoja tänne anonyyminä.

Ap

Vierailija
9/36 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti tämä mies elää tahollaan omaa elämäänsä seurustelukumppaninsa kanssa. Hän tuskin ajattelee sinua ollenkaan.

Näin se siis onkin. Yritän vaan nyt saada omaan päähäni järkeä. Kiitos tästä. 

Vierailija
10/36 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet.

Vierailija
11/36 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen tunnemylläkkä kertoo ennen kaikkea omasta tasapainostasi.

Vierailija
12/36 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ihmisillä ole mitään moraalia? Hän seurustelee, anna olla, ei aina tarvitse toimia tunteiden vietävänä, sitä kutsutaan kypsyydeksi.

Vierailija
13/36 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen tunnemylläkkä kertoo ennen kaikkea omasta tasapainostasi.

Ai että olen aivan rikkinäinen ihminen ja epätasapainossa. Se on kyllä osittain totta, mutta olen ihan fiksu ja järkevä ja mielestäni hyvinkin tasapainoinen. On vaan ollu paljon kaikkea kakkaa elämässä ja varmaan menny rikki monella tavalla. 

Vierailija
14/36 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo "ihastuminen" liittyy sinuun itseesi ja omiin itsekkäisiin toiveisiisi, joita et tiedosta. Ethän käytännössä tunne koko miestä. (Hänen olemuksessaan oli jotain, joka sinulta puuttuu tai jotain monimutkaista psykologista... ) Jos kyse oli asiakassuhteesta, hänen käyöksessään saattoi olla myös jotain manipuloivaa, joka jostain syystä vetoaa sinuun. Mieti ennemminkin, mitä se voisi olla ja yritä muuttaa itseäsi ja elämäsi paremmaksi.

Koska pettymys hän olisi enne  pitkää joka tapauksessa. Turha lähteä leikkimään, jos hän on parisuhteessa.  Tulee vain riitaa, harmia ja pahaa mieltä pitkäksi aikaa monelle osapuolelle. 

Vierailija
15/36 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista se on kun rakkaushoromonit tuhoaa älyllisen aivotoiminnan. Älä tee yhtään mitään peliliikettä miehen suhteen, katuisit sitä vaan siinä vaiheessa kun järki palaa päähän. Hänellä on jo kumppani ja se et ole sinä. Lähde vaikka lenkille tuulettamaan päätäsi, kyllä se siitä.

Vierailija
16/36 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on turvallinen rakkaus sinulle vielä tässä vaiheessa, kun et ole häntä saanut. Siksi kiinnostuksesi häneen on noin suurta. Sitten jos olisitte yhdessä menettäisit ihanan haaveesi ja myös tunteesi latistuisi ja kaikki arkipäiväistyisi.

Vierailija
17/36 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

He mitä hittoo mä luin. Loit jonkun mielikuvan ihmisestä ketä et edes tunne. 

Ryhtiä nyt ja eteenpäin. Turha tommosia on itkeä, kun ei siinä koskaan mitään romanssia ollut. 

Vierailija
18/36 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten se on "SE OIKEA":

- Ole rehellinen ja kerro suoraan kasvokkain että oot rakastunu.

- Seurustelu ei oovielä mitään, kirkossakin voit vielä sanoa: "Tuu mun kaa!"

- Mitään et menetä, pahimmassa tapauksessa asia tulee selväks "Ei oo mun prinssi."

Mikä teitä naisia vaivaa kun ette voi suoraan tykittää mitä aattelette.

Mulla yks tuttu vaihtoi muutamaa päivää ennen kirkkohäitä ja onnellisia ovat!

Vierailija
19/36 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Se on juuri se oikeanlainen kemia.

.

Ei vaikuta, että tässä tapauksessa olisi muuta kuin yksipuolinen kemia. Ihmisellä nyt on tarve tuntea ihastumista,  koska se on tunteena huumaava. Ap.n tapauksessa sopiva kohde tuli vastaan ja nyt hän ei halua päästää tunteestaan irti, vaikka vastakaikua ei tule. Ihan tuttua itsellekin. Tuskinpa ne tunteet kovin kauaa jatkuu, jos toista ei näe eikä hänestä mitään kuulu.

Vierailija
20/36 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä rauhaan.

Tottakai jättää rauhaan, ei se kannata yrittää vaikuttaa, jos mies on varattu tai ei ole kiinnostunut. Siitäkin huolimatta voi tehdä kipeää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi