Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakennus joka aiheuttaa inhon/kauhun/pelon tunteita?

Vierailija
07.02.2021 |

Kertokaa, onko teillä joku tämmöinen paikka?

Kommentit (156)

Vierailija
41/156 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eduskuntatalo...siellä on Suomen pahimmat narsistit ja omaneduntavoittelijat

Vierailija
42/156 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laakson sairaala, Hki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/156 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalan kappeli, jossa kävimme katsomassa isääni, kun hän oli kuollut mökillä.

Jostain syystä mökki ei aiheuta mitään tällaisia tunteita, ei aiheuttanut edes heti kuoleman jälkeen. Siellä ei siis tule kammottava olo.

Mökkimatka kulkee vielä tuon sairaalan ohi, joten se on "kohdattava" joka reissulla.

Vierailija
44/156 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyynikin torni. Pururata harjua pitkin on ahdistava, ja itse rakennuksessa on jotain kummallista. Ekan kerran kun kävin, koin painostavaa tunnelmaa siellä mäntyjen kupeessa enkä voinut ymmärtää miksi kaikki hehkuttavat paikkaa. Lisäksi kahvilan myyjä vaikutti jotenkin hämärältä tyypiltä.

Vierailija
45/156 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen asunto, huonot muistot siellä asumisesta. Pelkkä kaupungin ajatteleminen saa minut ahdistumaan...

Vierailija
46/156 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannelmäen kirjasto.

Kerro lisää

Näin toisena kantsulaisena arvelisin sen johtuvan paitsi kirjaston masentavasta sijainnista juoppojen ja narkkien asuttamalla torilla, myös sen ikävästä ulkonäöstä kellertävine klinkkerilaattoineen, joka mielestäni kilpailee rumimman julkisivumateriaalin tittelistä pesubetonin kanssa. Itse sisäpuoli Kanneltalosta, jossa kirjasto sijaitsee, on mielestäni viihtyisä.

Oma inhokkini on Tapiolan Heikintorin ostari, joka on rappioitunut ja masentavan autio.

Vierailija
47/156 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Motelli Online, Porvoo.

Vierailija
48/156 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannelmäen kirjasto.

Kerro lisää

Näin toisena kantsulaisena arvelisin sen johtuvan paitsi kirjaston masentavasta sijainnista juoppojen ja narkkien asuttamalla torilla, myös sen ikävästä ulkonäöstä kellertävine klinkkerilaattoineen, joka mielestäni kilpailee rumimman julkisivumateriaalin tittelistä pesubetonin kanssa. Itse sisäpuoli Kanneltalosta, jossa kirjasto sijaitsee, on mielestäni viihtyisä.

Oma inhokkini on Tapiolan Heikintorin ostari, joka on rappioitunut ja masentavan autio.

Kävin Heikintorin ostarin kakkoskerroksessa vessassa ennen joulua. Se oli oikeasti ihan järkyttävä, ihan kuin Neuvostoliitossa

Vierailija
49/156 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linnanmäen vesitorni. Sekä muinainen safari että nykyinen avaruusjuna ovat kammottavia, koska tilassa on niin ikävä viba.

Vierailija
50/156 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä New Yorkissa sijaitseva rakennus on aina ahdistanut mua. En tosiaan tiedä miksi.

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/a/ac/The_Eldorado_…

Jotenkin ihan säikähdin, kun avasin linkin, ei ollut ennestään tuttu... Todella ahdistava tunnelma tuossa kuvassakin, vaikka yritin nähdä rakennuksen kauneuden, niin jotenkin se vaikuttaa painostavalta ja sulkeutuneelta.

Ihan sama fiilis tuli itselle ! Hyi miten synkät vibat tuli tuosta kuvan rakennuksesta... jotain luotaantyöntävää ja synkkää.

Vierailija
51/156 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turku Martinsillan grilli, outo tunnelma päivin öin

Vierailija
52/156 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP jatkaa.. Itsellä lapsesta saakka ollut isäni serkun talo. En koskaan lapsena halunnut jäädä taloon yöksi. Pihalla aitassa nukuin hyvin. Jos piti olla talossa niin pelkäsin ja valvoin koko yön paitsi jos pääsin isän serkun ja vaimonsa keskeen nukkumaan. Yksin en uskaltanut nukkua. Mitään syytä tuohon en tiedä. Nykyisin talo eri omistajilla mutta kun ajattelen kun ko paikkaa alkaa ajatus siitä että joutuisin siellä yöpymään ahdistaa

Minuakin kammotti eräs maatilan saunarakennus, etenkin ennen kuin se maalattiin. Kalpea, autio, huh.

Vierailija
53/156 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juneksen huvila Linnunlaulussa ja se yksi kahvila Meilahden villassa

Vierailija
54/156 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunarakennukset. Niissä kidutetaan ihmisiä epäinhimillisissä lämpötiloissa. Onneksi ei ole pakko mennä. 

Vierailija
55/156 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudenkodin naapurin ulkorakennus/vaja. Ankean vihreä rakennus, jossa oli vain yksi pieni ikkuna. Pelkäsin tuota vajaa siitä lähtien kun osasin itse tiellä liikkua ja kävelin naapurin pihan ohi. Muutaman vuoden kuluttua naapurin setä hirtti itsensä tuohon vajaan. Onneksi rakennus purettiin hieman sen jälkeen.

Vierailija
56/156 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mokkimatkani varrella yli 200km päässä kotoani on eräässä kohtaa pienellä metsätaipaleela normaali tiilinen omakotitalo. Olen elävästi unessa nähnyt, että siellä tehdään henkirikos.

Mitähän talon omistaja tuumaisi, jos kävisin kysymässä asiasta, vai onko kyseinen murha vielä selvittämättä? :)

Vierailija
57/156 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisperhe asui maalla, isossa maatalossa. Muutama huone oli ihan kodikkaan oloinen, mutta eteinen, siitä raput yläkertaan ja yläkerran outo, matala ja pieni ylätasanne ennen makuuhuoneita oli ahdistavia ja kolkkoja. En tykännyt jäädä sinne yöksi enkä yöllä todellakaan uskaltanut lähteä alakertaan vessaan, yläkerrassa vessaa ei ollut. (Ihan mielelläni kyllä olin yökylässä muilla sukulaisilla ja kavereilla) Erityisesti ne raput kammotti mua. Nytkin menee kylmät väreet vaikka olen tuolla viimeksi käynyt yli 25v sitten. Eteinen oli aika iso, mutta siinä ei ollut mitään muuta kuin iso arkkupakastin.

Vierailija
58/156 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskea talo...

Vierailija
59/156 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyynikin torni. Pururata harjua pitkin on ahdistava, ja itse rakennuksessa on jotain kummallista. Ekan kerran kun kävin, koin painostavaa tunnelmaa siellä mäntyjen kupeessa enkä voinut ymmärtää miksi kaikki hehkuttavat paikkaa. Lisäksi kahvilan myyjä vaikutti jotenkin hämärältä tyypiltä.

Peukkujen perusteella joku muukin tuntee näin? Kertokaa lisää! Itse ihmettelen, että tällaisia kokemuksia joillakin.

-pynsäläinen

Vierailija
60/156 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummolan maakellari. Syytä en tiedä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä