Oletko uskossa?
Oletko uskossa?Siis oletko uskovainen?
Jos et ole haluaisitko olla?
Kommentit (555)
Käymme juuri vaikeata ajan jaksoa mieheni kanssa läpi mutta luotamme Herraan kaikkivaltiaseen joka meitä kannattaa 🙏.
Aamen
Vierailija kirjoitti:
Käymme juuri vaikeata ajan jaksoa mieheni kanssa läpi mutta luotamme Herraan kaikkivaltiaseen joka meitä kannattaa 🙏.
Aamen
Jumalan armoa apua ja siunausta teille.
Vierailija kirjoitti:
Aamen
Jah Mon!
Olohuoneeseen saapuu itse Jahve kun katsotaan aamukaffeissa rukousaamiasita. Pyydän TV7:lta aina esirukousta koko ihmiskunnan puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itäminen tapahtuu siksi kun ne auringon säteet eivät pääse vaikuttamaan niin voimakkaasti. Se kivipallo edessä - oli se mikä tahansa, kuu tai Venus tai Merkurius, estää - siis suojelee herkimpiä kärventymästä:-)
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2012/09/03/kuu-maan-kiertolainen
"Kuusta on aina puolet valaistu, mutta on yleinen väärinkäsitys, että Kuulla olisi pysyvästi pimeä puoli.Kuun valo on peräisin Auringosta, sillä kuulla ei ole omaa valoa.
Maasta sen sijaan näkyy vaihteleva määrä valaistua pintaa kun Kuu kiertää radallaan.
Kun vain pimeä puoli näkyy, Kuu on uusi.
Kun koko puolikas on valaistu on täysikuu.
Kannattaa muistaa, että varjon heittää Kuu ei Maa."
Tilasin ebaysta alpakanvillaisen rukousnauhan vahvistamaan rukoiksieni tehoja.
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma, ettei posti tuo sinulle elävää Alpakkaa:-D
Kyllä olen. Nyt oon taas saanut niin paljon vahvistusta omaan uskooni rukousvastausten myötä, että ei voi kuin vain ihmetellä Jumalan suuruutta ja hyvyyttä, ja olla siitä kaikesta kiitollinen. Asiat joskus järjestyvät aivan uskomattomalla tavalla.
http://vanat.cvm.umn.edu/NeuroLectPDFs/LectVestibularSys.pdf
"C r i s t a Ampullaris.
Stereocilia are embedded in a gelatinous membrane called a cupula.
The cupula is moved by fluid inertia when the head rotates in the plane of a semicircular duct.
The direction of head rotation is indicated by the relative amount of activity from the three semicircular ducts."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma, ettei posti tuo sinulle elävää Alpakkaa:-D
No siinä olisi tullut jo kerraksi kaupanpäälistä! Minä pidän Alpakoista.
Olen aina ollut ns. lapsenuskossa. Toivoisin siihen vielä vahvistusta.
Olen kiitollinen uskovasta aviomiehestäni.
Tähänkin päivään olen lähtenyt Jumalan apuun/armoon turvaten.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olen. Nyt oon taas saanut niin paljon vahvistusta omaan uskooni rukousvastausten myötä
Mutta sattuneista syitä sinulla ei kuitenkaan ole esittää ainuttakaan todistetta väitteellesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olen. Nyt oon taas saanut niin paljon vahvistusta omaan uskooni rukousvastausten myötä
Mutta sattuneista syitä sinulla ei kuitenkaan ole esittää ainuttakaan todistetta väitteellesi?
Mitä minun pitäisi todistaa? Ja miksi?
Olen. Välillä enemmän, välillä vähemmän. Kyllä sitä silti haluaa aina riippua kiinni siinä uskossa, vaikka toisinaan niitä toivottomuuden hetkiä tuleekin.
Et näköjään ymmärrä yhtään, mitä tarkoittaa uskossa oleminen. Ei se poista syy-seuraussuhteiden hahmottamista tai faktoihin perustuvaa päätöksen tekoa, ei tietenkään! Mistä edes sinulle tullut moinen ajatusvirhe?
Toinen samanlainen ajatusvirhe on tuo tumput suorassa seisominen. Ihan samalla tavalla kuka tahansa tekee joka päiväisiä valintoja ja toimenpiteitä, oli sitten uskossa tai ei. Eihän se usko sinusta kädetöntä tekisi. Miten voi edes olla tuollainen käsitys jollain, että uskova vain olla möllöttää rukoilemassa, tekemättä itse mitään?