Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Huomio! Sisälle vain maski päällä!"

Vierailija
04.02.2021 |

Onko teistä muista kauhean kiusallista alkaa riisua aulassa ilkosilleen?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollu se maski kyllä pillun päälläkin. En halua bakteereja alapäähän.

Ei hemmetti siirtyykö se niiltäkin limakalvoilta?? Pitääkö sekstatessakin laittaa maski päälle vai riittääkö kortsu?

Eikös siihen altistumiseen pitänyt olla se 15min? Jos koko toimitus esileikkeineen ja akteineen kestää alle sen niin all good! Meillä ainakin menee helposti alle tuon 15min!

Mä laitan varmuuden vuoksi vielä ajastimen päälle et sitku puhelin alkaa piipittää ni homma loppuu ja otetaan äkkiä 2 metrin turvaväli. 

Joo meilläkin on yöpöydällä vanha kunnon munakello

Koronavilkkuun koodataan kohta lisäosa joka saa sen ujeltamaan jos puhelimet uhkaavat olla 15 min alle 2 metrin säteellä toisistaan. Kohta kukaan ei enää altistu!

Vierailija
22/25 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiskiltä voi kysyä mihin voi laittaa vaatteet, jos ei saa käyttää kuin pelkkää maskia.

Jos tiski on vasta tuollaisen lapun jälkeen? Ohjeistukset on välillä tosi huonoja vai aatellaanko et ihmisten pitäis vaan tietää nää asiat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiskiltä voi kysyä mihin voi laittaa vaatteet, jos ei saa käyttää kuin pelkkää maskia.

Jos tiski on vasta tuollaisen lapun jälkeen? Ohjeistukset on välillä tosi huonoja vai aatellaanko et ihmisten pitäis vaan tietää nää asiat?

No sit ei varmaan auta muu kun soittaa sinne liikkeeseen siitä ulko-ovelta ja kysyä, että nyt kun oon riisunut, niin mihin voisin laittaa nää vaatteet teidän kaupassa asioinnin ajaksi. 

Vierailija
24/25 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon käyttänyt maskeja myös strategisten paikkojen päällä. Tissiliiveinä oon alkanut käyttää vallan niitä.

Vierailija
25/25 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D