Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kovettuvatko nännisi, kun kiihotut?

Vierailija
04.02.2021 |

Jotkut naiset voivat kiihottua valtavasti rintojen hyväilystä, mutta nännit eivät sinänsä reagoi näkyvästi. Toisilla ne taas seisovat pystyssä ihan kivikovina, nännipiha kuin kylmästä kananlihalla. Miten yleistä tämä mahtaa olla?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kovettuvat, luulin että niin käy kaikille naisille, kun ei ole kokemusta muitten naisten tisseistä. Mulla on aika isot nännit, vaikuttaakohan se 🤔

Vierailija
2/27 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kovettuvat vain, jos minulla on tosi kylmä, kosketukseen eivät reagoi. Nännini (ja käytännössä koko rintani) ovat aivan tyystin hyödyttömät seksissä. En nauti niiden koskettelusta sen enempää kuin esimerkiksi kyynärvarren. Nännien hipelöinti tuntuu vain ikävältä, joten sen kiellän kokonaan. Harmi vaan, että houkutan sellaisia miehiä, joita tissit kiinnostaa (ovat kieltämättä tosi nätit ja kookkaat). Erogeeniset alueeni ovat ihan muualla kuin rinnoissa. On aivan käsittämätön ajatus, että joku saisi orgasmin nännejä koskettelemalla, kun omissani kosketus tuntuu vain tosiaan kurjalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovettuu heti kun kiihotun. En ole koskaan saanut orgasmia pelkästään rinnoista, mutta ei sitä ole oikein ikinä edes yritetty. Nopeuttaa kyllä yhdyntäorgasmia jos nännejä stimuloidaan samalla.

Vierailija
4/27 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kovettuu pienestäkin hipaisusta. Ei niitä lasileikkureiksi turhaan kutsuta. Tykkään nännien hipsuttelusta ihan älyttömästi. Luulen, että voisin saada ihan orgasminkin pelkästään niiden kautta, jos koskettelun hoitaisin joku ihana mies. Omalla hipsuttelulla olen päässyt vain lähelle.

Vierailija
5/27 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kovettuu pienestäkin hipaisusta. Ei niitä lasileikkureiksi turhaan kutsuta. Tykkään nännien hipsuttelusta ihan älyttömästi. Luulen, että voisin saada ihan orgasminkin pelkästään niiden kautta, jos koskettelun hoitaisi joku ihana mies. Omalla hipsuttelulla olen päässyt vain lähelle.

Vierailija
6/27 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, mä innostuin näköjään niin kovin aiheesta, että laitoin viestini kahteen kertaan. t: lasileikkurien omistaja

Vierailija
7/27 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovettuvat myös miehenä... Ja ovat herkät. Vaimo niitä välillä nuoleskeleekin matkalla alaspäin.

Vierailija
8/27 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kovettuvat, luulin että niin käy kaikille naisille, kun ei ole kokemusta muitten naisten tisseistä. Mulla on aika isot nännit, vaikuttaakohan se 🤔

Hmm 🤔 yhdellä tyttöystävälläni oli suuret rinnat, isot nännipihat ja melko pienet nännit, enkä tuntenut niiden oikein kovettuvan, mutta hän oli silti aina tosi kuumana, kun niitä kosketeltiin ja otettiin suuhun.

Vierailija
9/27 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina pitkät päällä.

t.tissi-Irmeli

Vierailija
10/27 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovettuu. Mulla nöpöttää aika helposti jo siinä kiihottumisen alkuvaiheessa ja jotenkin rintani vähän paisuvatkin tai ainakin siltä tuntuu. Näkyy kyllä topinkin läpi helposti, jos joskus satun kiihottumaan vaikka kesken päivän kun mieli tekee miestä ja joku sopiva komistus kiinnittää huomioni.

Rva43

Vierailija
11/27 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paisuvat ja kovettuvat. Ovat isommat kuin tupakan filtteri. Eräs mies kutsui niitä Nortin natsoiksi. Siksi ratsastan paljon, jotta ne saavat hyvää kohtelua. Ja valokuvissakin ne on kivan näköiset kovettuneena.

Vierailija
12/27 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös naisia, jotka eivät edes pitä nännien hyväilystä, kuulemma liian herkät tai tunnottomat:(

Vierailija
13/27 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä nännit törrötti vähän väliä. Hän piti niitten suukottelusta ja hipelöinnistä. Usein hän oli kotona ulkotöissä ilman rintsikoita ja kun tuuli lepatti t paidan kangasta rintojen päällä hän selvästi kiihottui ja hän myönsikin sen. Nännit törrötti tosi kovina. Muutenkin hänellä oli isot ja tummat nännit.

Vierailija
14/27 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on aina pitkät päällä.

t.tissi-Irmeli

sama :-D 

N51M40

Vierailija
15/27 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vinkki naisille.

Miesten nännit ovat yhtä erogeenisiä kuin naisten. Kokeilkaapa hieroa/puristella kumppanisi nännejä ja samalla pidellä peniksestä kiinni...tulette huomaamaan että ns seisokki kovettuu entisestään.

Vierailija
16/27 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

..miehen nännit myös pitävät kielellä hipomisesta.. :)

Vierailija
17/27 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä vinkki naisille.

Miesten nännit ovat yhtä erogeenisiä kuin naisten. Kokeilkaapa hieroa/puristella kumppanisi nännejä ja samalla pidellä peniksestä kiinni...tulette huomaamaan että ns seisokki kovettuu entisestään.

Mun lasten isä tykkäsi nänniensä nuolemisesta ja hiplailusta mutta nykyinen sanoo, että nännit on ihan tunnottomat. Eroja siis tässäkin :-)

Vierailija
18/27 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet täysin oikeassa...kaikille miehille (niinkuin naisillekkin) nämä erogeeniset paikat eivät aina täsmää, mutta hyvin monella miehillä tämä pätee. Olen kuitenkin huomannut (kaveripiirissä) että monelle miehille nännit ovat hyvinkin herkkiä alueita, mutta keskustellessa paljastuu myös pieni häpeily tästä tunteesta. Monella miehellä on kuvitelma että miehen nännejä hyväily jotenkin vähentäisi miehisyyttä. 

Vierailija
19/27 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä vinkki naisille.

Kyllä totisesti, itse pidän valtavasti nännien kiusoittelusta ja joskus se aiheuttaa kunnon seisokin ilman kulliin koskemista. Nännini ovat lähes aina kovat ja pystyssä.

Vierailija
20/27 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

..miehen nännit myös pitävät kielellä hipomisesta.. :)

En todellakaan tykkää. Kutittaa ja vtuttaa. Heti orastava stondis ja seksuaalinen lataus katoaa tai pysähtyy, jos ruppeaa minun nännejä nuolemaan, koska se on nimenomaan hieman epämukavan tuntuista. Tuskin nainenkaan saa orgasmia siitä ja kiihottuu, jos sitä rupeaa kainalosta kutittelemaan.