Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muiden mielestä treenaaminen vaikeampaa kun ulkona on huono sää?

Vierailija
20.03.2024 |

Siis sellainen ihme paineen tunne koko kropassa, ei pysty hengittämään kunnolla ja ei jaksaisi yhtään nostaa painoja? Aina sama juttu kun ulkona on pilvistä ja/tai sateista. 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole onneksi huomannut.

Vierailija
2/10 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mitä huonompi sen parempi

Mutta mä voin heittää tohon oman teoriani mistä se voi johtua, sä voit aistia eri ilmanpaineita ihmisenä paremmi ku toiset, miä voi luoda sulle itelles huonoa oloa yms. 

Mulla on esim ukkonen tällänen, mä pystyn aistimaan sen aina ennenkuin se tulee, mun kroppa ja pää alkaa tuntumaan oudolta. 

Vierailija
4/10 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, mitä huonompi sen parempi

Mutta mä voin heittää tohon oman teoriani mistä se voi johtua, sä voit aistia eri ilmanpaineita ihmisenä paremmi ku toiset, miä voi luoda sulle itelles huonoa oloa yms. 

Mulla on esim ukkonen tällänen, mä pystyn aistimaan sen aina ennenkuin se tulee, mun kroppa ja pää alkaa tuntumaan oudolta. 

Tämä kyllä kieltämättä kuulostaa oikein hyvältä selitykseltä tälle. 

Vierailija
5/10 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sää on sellainen kuin se on, turha sitä on alkaa ihmisten arvottamaan. Esim. sadesää on hyvä sateenvarjokauppiaiden kannalta. Helteestä toiset tykkää ja toiset ei.

Vierailija
6/10 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matalapaine ei sitten ole painostava, vaan päinvastoin. Silloin ilmaa on "vähemmän", eli paine on matala, vähäisempi. Moni itseään ilmapuntarina pitävä väittää päinvastaista, mistä huomaa, että kyseessä on huuhaa.

Vierailija
7/10 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että noin voi käydä.

Vierailija
8/10 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matalapaineella ainakin väsyttää selkeästi, itselleni kaikista paras sää on kuiva ja aurinkoinen (mikä on Suomessa melko harvinaista herkkua)

Vierailija
9/10 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tekee epävakaa sää migreeniä tai pelkkiä auroja ilman särkyä herkästi. No samoin voi tehdä kirkas auringonpaistekin, mutta siihen taas on aurinkolasit keksitty. 

Vierailija
10/10 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostealla astmakeuhkojeni limat lähtevät liikkeelle. Ennen kuin saan ne yskittyä ulos, tuntuu raskaalta ja hankalalta.