Käytkö Lidlissä joka viikko?
Kommentit (189)
Joskus pari vuotta sitten käynyt viimeksi. Valikoima ei riitä, enkä viitsi juosta monessa kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
lollloloo kirjoitti:
en käy ikinä,on liian kaukana. Miksi pitäisi?
Jotta S- ja K-ryhmän ylivaltaa saataisiin pienennettyä ja sitä kautta kilpailu kiristyisi ja hinnat laskisivat.
Toivottavasti suomeen tulisi vielä 1-2 uutta kauppaketjua lisää.
Tyhmeliini. Suomalaisten omistamia kauppoja pitää tukea tietysti. Etkö ymmärrä että ulkomaisten omistamat kaupat käärivät köyhien kustannuksella hirveät voitot pois Suomesta.
Valtion tukiaisilla elävät näköjään kantavat tukiaiset suoraan ulkomaalaisten taskuun. Eivät yhtään ole kiitollisia Suomen valtiolle ja meille työssä käyville jotka niitä veroja ja tukiaisia kustannamme.
Ettekö häpeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lollloloo kirjoitti:
en käy ikinä,on liian kaukana. Miksi pitäisi?
Jotta S- ja K-ryhmän ylivaltaa saataisiin pienennettyä ja sitä kautta kilpailu kiristyisi ja hinnat laskisivat.
Toivottavasti suomeen tulisi vielä 1-2 uutta kauppaketjua lisää.Tyhmeliini. Suomalaisten omistamia kauppoja pitää tukea tietysti. Etkö ymmärrä että ulkomaisten omistamat kaupat käärivät köyhien kustannuksella hirveät voitot pois Suomesta.
Valtion tukiaisilla elävät näköjään kantavat tukiaiset suoraan ulkomaalaisten taskuun. Eivät yhtään ole kiitollisia Suomen valtiolle ja meille työssä käyville jotka niitä veroja ja tukiaisia kustannamme.Ettekö häpeä.
En häpeä. Ollaan nykyään EU eikä Suomi, etkö ole huomannut?
t. eri
Tulispa vielä Aldi ja vaikka Carrefour, ja viinit kauppoihin.
En, tilaan ruuat kotiin k-marketista. Kaljat haen lähiässästä.
Mutta JOS ja kun autokyydillä pääsee, niin poikkean Lidlistä hakemassa esim ne kaljat.
Ja joskus sen yhteydessä olevasta alkosta jotain.
Käyn lidlissä siis n. 2 kertaa kuussa.
Kun ei ollut vielä korona-aikaa ja oli esim kesä, niin saatoin pyöräillä sinne parikin kertaa viikossa. Mutta ohi on ne ajat, pyörä varastettiin, tuli poikkeusajat jne.
kommentti50
Vierailija kirjoitti:
Lidlissä ei ole
Mausteita kuin pieni valikoima
Esim leikkaamatonta leivinpaperia
Kunnon leipiä
Pakkaamatonta kalaa
Vähäsuolaisia tuotteita
Ym ym ym
Monissa Lidlin tuotteissa on kyllä reippaasti suolaa, ne on tehty saksalaiseen makuun. Löydän sieltä silti tuossa listassa olevista tuotteista suuren osan. Esim Lidlin emmental on normaali- tai vähäsuolaista.
Joku voi etsiä jotain tiettyä nimenomaista tuotetta, itse taas mukavuudenhaluisena mukautan tarpeita sen mukaan, missä kaupassa käyn. Minun ei tarvitse käydä jossain toisessa kaupassa, koska päätän, että en tarvitse tänään juuri sitä, mitä en Lidlistä (tai kulloisestakin käymästäni kaupasta) löydä.
Kyllä Lidlin edessä pyörii niitä köyhiä ulkomaalaisen näköisiä asiakkaita paljon enemmän kuin muissa kaupoissa. Tukiaisilla elävää kelaporukkaa ihan selvästi., Alkoholisteja tai muuten köyhiä sairaseläkeläisiä. Autolla ajan ohi päivittäin.
Sääli että sinne ulkomaalaisille vievät vähät rahansa
Itse käyn K :ssa tai Prismassa. Hieno bonusjärjestelmä. Minäkin olen siis omistaja. Hienoa sekin että S ryhmä ja K ryhmä maksavat runsaasti veroja ja siis tukiaisiinkin riittää toistaiseksi rahaa valtiolla
Vierailija kirjoitti:
Olen vähentänyt asioinnin minimiin kyseisessä liikkeessä viime aikoina koska ei-kotoperäiset käyttävät pääasiallisena kauppanaan.
Minä käyn lähes päivittäin Lidl:ssä ja ”ei kotoperäisiä” ei ole juurikaan näkynyt.
Johtunee paikasta, tosin minä asun Helsingissä...
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Lidlin edessä pyörii niitä köyhiä ulkomaalaisen näköisiä asiakkaita paljon enemmän kuin muissa kaupoissa. Tukiaisilla elävää kelaporukkaa ihan selvästi., Alkoholisteja tai muuten köyhiä sairaseläkeläisiä. Autolla ajan ohi päivittäin.
Sääli että sinne ulkomaalaisille vievät vähät rahansa
Itse käyn K :ssa tai Prismassa. Hieno bonusjärjestelmä. Minäkin olen siis omistaja. Hienoa sekin että S ryhmä ja K ryhmä maksavat runsaasti veroja ja siis tukiaisiinkin riittää toistaiseksi rahaa valtiolla
Riippuu alueesta, ei ainakaan Lauttasaaressa.
Toki. Säästyneillä rahoilla ostan osinko-osakkeita.
Mä kuvittelin että voin valita kauppani sen perusteella missä on mulle paras valikoima ja missä vähiten ryöstetään mut vetämällä voittoja välistä.
En tiennyt että kauppa pitää valita sillä perusteella kuka tarvitsee multa rahallista tukea.
Jos muut ryhmät pienentäisivät älytöntä katettaab edes jonkin verran voisin harkita ostavani käyttötavarat ehkä niistä. Nyt Lidlissä on ehdottomasti paras hinta ja laatu on sama.
Ja Lidl työllistää kyllä aika paljon ja myy kotimaisia tuotteita joten ihan turhaa huudella siellä mistään kotimaisen kannattamisesta.
Vai onko jollain näyttää ruokakauppa joka myy ainoastaan kotimaista?
Käyn sillon tällön. Lidlin tuotteet ovat hyvää vaihtelua. K- ja S-kaupoissa suurin osa tuotteista enemmän tai vähemmän ns. suomalaistettu.
En juuri muissa käykään. Laatu/hinta on niin ylivoimainen, miksi maksaa turhasta.
Osassa liikkeissä ei kyllä voi käydä mustanaamojen takia mutta onneksi löytyy puhtaitakin.
Nettisivujen puute on kyllä ikävä. Erityisesti liitillä ne pitäisi olla, onhan se valikoima pienempi kuin pörrismalla.
Vierailija kirjoitti:
En juuri muissa käykään. Laatu/hinta on niin ylivoimainen, miksi maksaa turhasta.
Osassa liikkeissä ei kyllä voi käydä mustanaamojen takia mutta onneksi löytyy puhtaitakin.
Nettisivujen puute on kyllä ikävä. Erityisesti liitillä ne pitäisi olla, onhan se valikoima pienempi kuin pörrismalla.
Jäbä ottaa ton kuka pelkää mustaa miestä leikin vähän konkreettisesti :D ja vielä aikuis iällä
Ihmettelen kun nukkuvat onnensa ohi kotiinkuljetus- ja nettisivuasiassa.
Viikon ostosreissu: ensin käydään Lidlissä ja se mitä ei sieltä löydy haetaan sit Cittarista. Näppärää kun ovat vierekkäin.
Täällä on monta jotka ajavat alas Suomen verotuloja. Surullista.
Tekla toivotte että Suomen talous romahtaa ja valtion kassa tyhjenee? Ja Saksa rikastuu?
Ei maksa EU niitä päiväkotihoitajien tai vanhushoitajien palkkoja tai teidän tukiaisia. Kyllä ne rahat revitään meidän työssä käyvien suomalaisten ja kotimaisten yritysten selkänahasta.
Yhteisvastuuta ei näköjään ole lainkaan. Köyhien tukemiseen ei sitten pian enää riitä Suomen
hallituksilla rahaaa mutta sitähän te halusittekin.
Olen perheellinen, joten teen kaikki ruokaostokset Prismassa.