Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Älä kävele ladulla!

Vierailija
31.01.2021 |

Kaikille ei tunnu olevan selvää, että laduilla ei saa kävellä. Kävellä ei saa sen paremmin latu-uraa kuin latu-urien välissä olevaa luisteluhiihtäjien kaistaa.

Kävely ladulla pilaa ajetut ladut. Lisäksi voi tulla vaaratilanteita kun kävellään nopeampien hiihtäjien seassa.

Kommentit (345)

Vierailija
341/345 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelijöille on ihan omat kuntoreitit, ei läheskään kaikkia kuntoreittejä ole vedetty laduiksi. Täälläkin kaupunkin muistutti että kävelijöillä ei asiaa hiihtoladuille.

Jos kävelijä ei minun kehotuksesta huolimatta poistu, voi seuraavalla kierroksella saattua "vahinko" kun vahingossa tönäisen kumoon tai vastaavaa.

Vierailija
342/345 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laduilla kävely suunilleen yhtä idioottimaista kun mopoilla ajelu yleisurheilukentillä. Kummassakin tapauksessa idiootit ei ymmärrä millaista vahinkoa tekevät, ajattelevat vain minä minä minä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/345 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtiin latu omalle miittyalueelle ja kävellään siellä just niin paljon kuin halutaan. Lähijärven rannalla mökkeilevät uhkasivat tehdä meistä ilmoituksen kuntaan, kun pilaamme heidän latunsa. Se on heidän oikeutensa, mutta ei se johda mihinkään.

Vierailija
344/345 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa edelliset kirjoittajat, että missä ne kävelijöille vapaaksi jätetyt reitit siellä Haltialan ja Paloheinän välillä on!! Kun ei vaan löydy. Jos lunta on maassa 4 kk vuodesta, niin se on pitkä aika pysyä metsästä ja joenrannasta pois. Luonnon ja ulkoilun takia on alueelle muutettu.

Vierailija
345/345 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävelijöille on ihan omat kuntoreitit, ei läheskään kaikkia kuntoreittejä ole vedetty laduiksi. Täälläkin kaupunkin muistutti että kävelijöillä ei asiaa hiihtoladuille.

Jos kävelijä ei minun kehotuksesta huolimatta poistu, voi seuraavalla kierroksella saattua "vahinko" kun vahingossa tönäisen kumoon tai vastaavaa.

Sepä se, kun ei niitä reittejä ole.