Minkälainen on sinun appiukkosi?
Minkälainen appiukko sinulla on?
Onko ollut hyvät välit vai onko suhteessa ollut ongelmaa.
Kommentit (121)
Sympaattinen, mutta hieman vaikeasti lähestyttävä. Ihan hyvät välit, ei kuitenkaan mitkään todella avoimen sydämelliset. Todella hyvä isoisä, mistä olen äärimmäisen kiitollinen! Jaksaa olla lasten kanssa ja auttaa todella paljon.
Itseriittoinen, tekopyhä, kuvittelee itsestään liikoja, tyhmä.
Valitettavasti jo kuollut.
Meillä oli hyvät välit. Vietettiin paljon yhdessä aikaa, ainoa mies jonka koskaan olen saanut vapaaehtoisesti ja innoissaan lähtemään kaverikseni kirppiskierrokselle :) Sotaveteraani, vaatimaton ja ollut kova tekemään työtä koko ikänsä.
Eipä ole koskaan ollut appiukkoa.
Hyväntuulinen hekottelija. Istuu pubissa ja käyttää shortseja ympäri vuoden. Kertoo
jutun uudestaan, jos kuulijat ei naura tarpeeksi. Useampi tuhat kilsaa etäisyyttä, joten en ole koskaan häntä sen kummemmin oppinut tuntemaan.
Moniko nainen on oikeasti ollut appiukon kanssa silleen? Kumpi teki aloitteen?
Avulias puhelimen kanssa.
https://hs.mediadelivery.fi/img/1920/ab7b9f49c853479db8f7e45c59614c65.j…
Appiukko yleensä mukavampi kuin anoppi.
harmiton paappa, vähän horisko
asuu kaukana
Itsepäinen ketjupolttaja ja sanoi mulle, että menin naimisiin poikansa kanssa vain perinnön takia( homeinen rintamamiestalo, arvo 0 e)😂
Nyt jo kuollut, ikävä, että miehelläni alkaa olla samaa itsepäisyyttä.
Miten on sujunut appiukon kanssa?
En ehtinyt tavata, mutta ilmeisesti aika samantyylinen kuin mieheni eli mukava. Hän kuoli hyvin nuorena.
Luovutti siemenen, ei oikeasti isä. Täydellisesti itseensä vajonnut narsisti. Seksuaalisesti oli nuorempana hyvin rajaton ja väitetäänpä hänen jopa rais...neen. Alkoholistikin oli aikanaan. Keskittyy omiin tutkimuksiinsa ja höpisee vain niistä. Ei edes ymmärrä, mistä on kyse, kun saa hyvinkin aikuiselta jälkikasvultaan joskus palautetta.
Pihi ukko, mutta toiminnan mies.
Vierailija kirjoitti:
Pihi ukko, mutta toiminnan mies.
Niin ja ihan ok välit.
Olemme tavanneet vasta pari kertaa. Näiden parin kerran perusteella on todella rento ja letkeä keski-ikäinen mies jolla on fiksuja ajatuksia elämästä. Lisäksi hyvin samanlainen musiikkimaku yhdistää, on ollut kiva jutella hänen kanssaan aiheesta, jakanut kokemuksia omasta nuoruudestaan musiikkiin liittyen. :)