Minkälainen on sinun appiukkosi?
Minkälainen appiukko sinulla on?
Onko ollut hyvät välit vai onko suhteessa ollut ongelmaa.
Kommentit (121)
Todella mukava ja kiltti vanhempi mies. Auttoi aina kaikessa niin paljon kuin fyysisesti pystyi. Rakasti lapsenlapsiaan. Muistelen häntä todella hyvällä.
Konservatiivinen, melkoisen jääräpäinen ja päällekäyvä. Tulemme toimeen mutta ei meillä oikein kemiat kohtaa, arvomaailmat myös todella erilaiset. Hän ei erityisemmin pidä siitä, että poikansa on tullut äitiinsä (joka on maailman herttaisin ihminen) ja minä olen "dominoivampi". Erityisesti se hiertää appiukkoa, että minä tienaan paremmin kuin poikansa.
Mukava ukkeli, pitää minua kuin omana poikanaan, itsellään kun on vain tyttäriä.
Mukava on, ei meillä juuri mitään yhteistä ole, mutta toimeen tullaan hyvinkin.
Alkoholisti, joka sai infarktin ja elää nyt vanhana kodinhoidon tukemana pyörätuolissa. Ei pysty enää hankkimaan viinaa, joten raitistunut siksi. Täysin kouluttamaton ja pitkäaikaistyötön ennen infarktia.
Luonteeltaan kuin mä. Huvittavaa, että mies sitten ihastui samanlaiseen naiseen kuin isänsä. Ollaan pikkutarkkoja ja aina oikeassa
Hyväntuulinen hekottaja. Kertoo vitsejä ja toistaa niitä kunnes kuuntelija tajuaa nauraa. Käyttää shortseja vuoden ympäri. Ehkä maailman tarkin ja tunnollisin kierrättäjä. :D Tuun hyvin toimeen. Käyn hänen kanssaan ei-korona-aikana kaljalla silloin tällöin.
äärimmäisen rasittava besserwisser insinööri.
Harrasti kolmen tunnin monologeja jolloin yleisön piti istua ja kuunnella kunnioittavasti ja hiiskahtamatta.
Puhuu vähän mutta asiaa. Hyvät välit.
On jo kuollut. Ei tultu ikinä toimeen, sillä hänen mielestään en ollut tarpeeksi hyvä hänen pojalleen.
Appiukkoni on ihana, olemme tosi läheisiä. Jopa niin läheisiä että puolisoni oli alkuaikoina asiasta mustasukkainen.
Etäinen. Ei paljon tunnu kiinnostavan poikansa tai lapsenlapset. Lähettelee silloin tällöin sähköpostia pojallensa, mutta muuten ei kuulu eikä näy miehestä mitään.
Suoraan sanoen ensimmäisen ja kolmannen lapseni isä.
Mullan alla jo. Mukava leppoisa savolaisukko, kiltti ja hyväntahtoinen. oli kiva mies kaikin puolin.
Vierailija kirjoitti:
Suoraan sanoen ensimmäisen ja kolmannen lapseni isä.
😱
Kuoli noin vuosi ennen kuin tapasin mieheni. Oli kuulemma lämmin ja perhekeskeinen mies, olisin halunnut tavata.
Mukava ihminen ja tullaan hyvin toimeen. Ei muuta valittamista kuin kaksimielinen vitsailu.