Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen on sinun appiukkosi?

Vierailija
31.01.2021 |

Minkälainen appiukko sinulla on?
Onko ollut hyvät välit vai onko suhteessa ollut ongelmaa.

Kommentit (121)

Vierailija
81/121 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva ukkeli. Ollut joskus johtavassa asemassa.

Vierailija
82/121 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäyhä vanha ukko. Matalapalkka-alalla. Lihava ja sen vuoksi puhjennut saurauksia. Luonteeltaan ihan ok, vaikka välillä määräilee liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/121 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa a, koskaan en tavannut ole. Asuu ulkomailla ja kuulema täys kuspää, lapsia kymmeniä ja yhdenkään kanssa ei tekemisissä ole. Vanha ukko leikkii jotain parikymppistä edelleen vaikka ikää jo 70.

Vierailija
84/121 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatimaton,ystävällinen,sosiaalinen  sodan käynyt mies.Rehellinen ,arvojensa takana seisova suomalainen mies.Lämmöllä muistan häntä. 

Vierailija
85/121 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, kun katkera anoppi ei ole eron jälkeen isän tavata lapsiaan... harmi.

Vierailija
86/121 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appiukko aina mukavampi kuin anoppi.

Vierailija
87/121 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Appiukko aina mukavampi kuin anoppi.

Tämä on kyllä ehdottomasti totta.

Vierailija
88/121 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tavannut, kun anoppi aikoinaan eron yhteydessä eväsi lapsiltaan oikeuden tavata isäänsä.

Anoppi on vieläkin sellainen, että " minä kun päätän, niin päätös pysyy"

Vierailija
89/121 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän välit on hyvät, mutta en pidä hänestä. Narsisti ja väkivaltainen ex-rikollinen, hakannut kaikkia lapsiaan ja vaimoansa. Jos saisin päättää niin ei oltaisi tekemisissä ollenkaan, mutta minkäs teet kun mies haluaa äijän vanhoilla päivillä vielä yrittää jotain suhdetta tähän rakentaa.

Vierailija
90/121 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon mukavampi kuin mitä anoppi on.

Vaimostasi tulee vanhana ihan samanlainen kuin anoppisi on nyt.Omenaei koskaan putoa kauas puusta.Oota vaan.Opettele sietää anoppiasi ,niin on vanhana helpompi sietää Vaimoa!

Vierailija
91/121 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

88-vuotias virkeä ja hyväkuntoinen ukko. Värjää hiuksiaan ja jumppaa Cindy Crawfordin jumppavideoiden tahtiin. 😂 Ihan hyvisdä väleissä ollaan, mutta ei nähdä kovin usein, kun välimatkaa on yli 500 km.

Vierailija
92/121 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asialliset, ei kovin läheiset. Hän on aika perinteinen ja konservatiivinen. En pysty ikinä täyttämään hänen odotuksiaan miniänä. Meillä minä olen enemmän työsuuntaunut kuin mieheni ja tätä asetelmaa appi ei sulata.

Vierailija
93/121 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta kun kysyt niin yleensä vastaan suoraan. Ei kovin miellyttävä ukkeli. Kiero ja vähäsanainen, kun piti saada kieroiltua muuttui hän yht'äkkiä runsas-sanaiseksi, muutenkin minun makuuni liian vetäytyvä vässykkä, no häntä ei enää ole, mutta en nyt kauheasti edes jäänyt kaipaamaan. 

Vierailija
94/121 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeä, puhuu pahaa kaikista kaikille. Jopa omista lapsista.

Vierailija
95/121 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän välit on hyvät, mutta en pidä hänestä. Narsisti ja väkivaltainen ex-rikollinen, hakannut kaikkia lapsiaan ja vaimoansa. Jos saisin päättää niin ei oltaisi tekemisissä ollenkaan, mutta minkäs teet kun mies haluaa äijän vanhoilla päivillä vielä yrittää jotain suhdetta tähän rakentaa.

Sinullapa onkin sitten aivan kamala appiukko.

Vierailija
96/121 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tavannut. Ehkä elossa, koska en ole kuullut hänen kuolemastaan. Kuulemani mukaan hirviö.

Vierailija
97/121 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan tavannut. Ehkä elossa, koska en ole kuullut hänen kuolemastaan. Kuulemani mukaan hirviö.

Ja siis liittyy lastensa kokemaan henkiseen ja fyysiseen perheväkivaltaan sekä tappamisen uhkailuun. En siten ihmettele, ettei minua ole vuosien aikana esitelty tai häneen ei ole omilla lapsilla välejä vielä aikuisenakaan.

Vierailija
98/121 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni sai paremman appiukon kuin minä. Valitettavasti totta. Minun isäni on erittäin auttavainen ollut meille, puolison isä lähinnä pyysi käymään jos hän itse tarvitsi apua tai jotain jelppiä jossain, ikinä ei antanut itse mitään, korkeintaa sai olla 1 euron arvoinen lahja. Kyllä ihmiset on ääripäitä ja se ei aina ole kovin hyvä asia, siinä puhkeaa myös parisuhteeseen erimielisyyksiä. Vaikeaa!

Vierailija
99/121 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajuton, mauton näkymätön tyyppi.

Vierailija
100/121 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hajuton, mauton näkymätön tyyppi.

Kummallista, yli puolet vanhoista äijistä oli tällaisia, tottahan se on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi