Minkälainen on sinun appiukkosi?
Minkälainen appiukko sinulla on?
Onko ollut hyvät välit vai onko suhteessa ollut ongelmaa.
Kommentit (121)
Kaikin puolin mukava, miehekäs ja charmantti. Taitava kielimies ja sopiva varustus. Olisi voinut poikaansakin vähän opettaa tavoille. Säännöllisesti on appiukko käynyt kylässä, mutta nyt tää korona-aika kyrsii, kun mies on etätöissä ja aina kotona.
Kuulemma tyranni silloin kun mies ja sisarensa olivat lapsia. Minulle näyttäytyi leppoisana, vähän yksinkertaisena maalaisjunttina. Me tulimme toimeen ja minua hän kohteli aina kauniisti. Lempiminnii kuulemma. Lapsenlapsilleen lempeä pappa.
Risiriitainen tyyppi. Uskon kyllä sen mitä hän perheelleen joskus teki, senverran mielenterveysongelmaista porukkaa ovat kaikki lapset.
RIP Vilho-pappa.
En ole tavannut.
Kuulemma enimmäkseen harmiton alkoholisti.
Vierailija kirjoitti:
Kouluttautunut, pitkän työuran tehnyt. Eläkkeellä ollut jo pitkään.
Elämästä/ monista asioista/ihmisistä kiinnostunut.
Rauhallinen persoona, ehkä vähän boheeemi.
Mielelläni tutustuisin tällaiseen henkilöön.
Kuollut.
Oli aika vaikea ihminen, joskin periaatteessa ystävällinen, auttavainen ja reilu.
Ankara tekemään töitä.
Mutta kun ei ollut käynyt mitään kouluja, työskennellyt ikinä muualla kuin kotitilallaan, näkökulma asioihin oli hyvin kapea.
Monta kertaa appiukko on mukavampi kuin mitä anoppi on.
Vainaa.
Oli rikas ja kaikkitietävä alkoholisti.
Vierailija kirjoitti:
Vanha junttura. Maksaa aina käteisellä, juo paljon viinaa ja polttaa tupakkaa sisällä. Vanhan kansan mies arvojen suhteen.
Kunnon Suomalainen äijä.
Appi ei ole enää elossa, mutta hän oli fiksuimpia ja ystävällisimpiä ihmisiä, joita olen tuntenut. Auttavainen, ei koskaan sanonut ilkeästi ym. Kuolinvuoteellaan lohdutti muita, kun muut itkivät. Appi ei ollut käynyt pitkiä kouluja, mutta oli ammattimies alallaan.
Aivan mahtava huumorintajuinen herrasmies.
Ihan ok, vähän ylimielinen ja itseään jonkinlaisena saaliina naisille pitävä heppu (kaukana siitä, olemus aika pappa ja täysin palveltava), mutta enimmäkseen hyväntuulinen ukkeli. Viettää mielellään aikaa lastenlasten kanssa, mistä plussaa. Alkaa olla höperöitynyt ja ärtyy helposti kun tarvitsee apua yksinkertaisissa asioissa, mieheni tosin on silloin yhtä äreä.
Eipä ole appiukkoa eikä ole koskaan ollut.
Kuollut jo ennen kuin tapasin poikansa.
Mukava mies, vähän jäärä,mutta hyvällä tavalla.
Olen tuntenut hänet lähes koko ikäni. Miehenikin tapasin eka kerran ollessani 11 kk.
Iso, karvainen ja kätevä käsistään sekä hyvä sängyssä. Nukkuu 9 tunnin yöunien lisöäksi jopa parit päikkärit päivällä.
Appeni on kuollut, mutta anoppiakka on elossa.