Oikeus: 35-vuotias naisopettaja harrasti seksiä 15-vuotiaan kanssa – aviomies puolusti vaimoaan
Kommentit (407)
Eikö ennen tällaiset tapaukset olisi automaattisesti tuomittu raiskaukseksi. Siis niin että isokokoinen musta poika työntyi väkisin viattoman naimisissa olevan opettajablondin sisään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Myöhemmin Barber väitti, että 15-vuotias oli itse tavoitellut häntä."
En ihmettelisi yhtään. Kaikki teinipojat masturboivat välitunnilla vessassa nuoria naisopettajia ajatellen. Laitonta silti, muttei kyllä välttämättä ollenkaan traumaattista teinipojalle, päinvastoin.
Lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö on aina lapselle traumaattista. Hän ei nuoren iän vuoksi kykene asiaa käsittelemään, mutta kyllä ne vahingot tulevat ilmi myöhemmin. Ettet vaan itse ole liian nuoriin kallellaan? Hanki itsellesi ammattiapua.
No tuo poikahan on voinut olla vaikkapa 15,99-vuotias tullessaan "hyväksikäytetyksi". Eli seksi opettajan kanssa seuraavana päivänä 16-vuotiaana ei olisi enää traumatisoitunut?
Jos kyseessä ei ole tasavertainen tilanne vaan opettaja-oppilas, lääkäri-potilas tai vastaava, niin ikäraja on silloin 18 vuotta.
Suomessa toki noin, mutta kyseinen tapaus on sattunut Iso-Britanniassa, ja siellä saattaa olla toisenlaiset lait.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Myöhemmin Barber väitti, että 15-vuotias oli itse tavoitellut häntä."
En ihmettelisi yhtään. Kaikki teinipojat masturboivat välitunnilla vessassa nuoria naisopettajia ajatellen. Laitonta silti, muttei kyllä välttämättä ollenkaan traumaattista teinipojalle, päinvastoin.
Lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö on aina lapselle traumaattista. Hän ei nuoren iän vuoksi kykene asiaa käsittelemään, mutta kyllä ne vahingot tulevat ilmi myöhemmin. Ettet vaan itse ole liian nuoriin kallellaan? Hanki itsellesi ammattiapua.
Ei todellakaan olisi ollut traumaattista, parasta mitä olisin 15v voinut elämältä toivoa m37
Vierailija kirjoitti:
Pojat on eroavat tytöistä.
Eivät taatusti traumatisoidu tuollaisesta, kuten tytöt, jotka tarvitsevat terapiaa lopun ikänsä.
Kyllä jotkut miespuoliset ovat kertoneet traumatisoituneensa. Esimerkiksi kirjailija John Irving.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pojat on eroavat tytöistä.
Eivät taatusti traumatisoidu tuollaisesta, kuten tytöt, jotka tarvitsevat terapiaa lopun ikänsä.
Kyllä jotkut miespuoliset ovat kertoneet traumatisoituneensa. Esimerkiksi kirjailija John Irving.
Joku poika voi olla uhri. Itse en olisi ollut, mutta olisin varmasti kehuskellut kavereille ja tieto levinnyt. M41
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä ainakin 15 vuotiaana jo nussin ja aina kun satuin saamaan. Eikä sillä naisella niin väliä ollut, pääasia että pääsi panemaan. Aivan varmasti olisin pannut 35v naisen kanssa jos ei ole läski.
Kyllä minäkin, mutta jälkikäteen kadutti joka kerta. En tiedä sitten, olisiko kaduttanut vielä enemmän jos olisin ollut 35-vuotiaan kanssa. Veikkaan että ei.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä ainakin 15 vuotiaana jo nussin ja aina kun satuin saamaan. Eikä sillä naisella niin väliä ollut, pääasia että pääsi panemaan. Aivan varmasti olisin pannut 35v naisen kanssa jos ei ole läski.
Läskikin ja paljon vanhempikin olisi mennyt olin niin himoissani tuon ikäisenä
Kaverin kanssa etsittiin 15-vuotiaana ihan kaikkialta mature naisia jotka olisi antanut, mutta ei löydetty.
Eikös niiden tyttöjen pitänyt ensimmäisinä tulla sukukypsiksi? Meidän pitäisi sillä logiikalla suojella poikia, jotka kehittyy tyttöjä myöhemmin.
On aika hauskaa, että 18-20-vuotias nainen ja yli 30-vuotias mies on perverssiä ja jopa pedofiliaan rinnastettavaa, vaikka ennen tuo oli ihan normi ilman sairaita mielikuvia. Sitten joku alaikäinen poika, hädintuskin teini, harrastamassa seksiä opettajan kanssa on niin coolia ja kadehdittavaa.
Mopolla keuliminen herättää ilmeisesti himoja
Vierailija kirjoitti:
Eikö ennen tällaiset tapaukset olisi automaattisesti tuomittu raiskaukseksi. Siis niin että isokokoinen musta poika työntyi väkisin viattoman naimisissa olevan opettajablondin sisään.
Kyllä, näin juuri. Valkoiset naiset pääsevät näistä yleensä kuin koira veräjästä.
Mä olisin todella todella onnellinen jos tupn näköinen nainen ottaisi minut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ei ole niin omistushaluisia etteivätkö sallisi rakkaalleen muitakin nautintoja.
Rikollinen toiminta ei ole normaalin ihmisen mielestä mitään nautintoa. Miehellä itsellään on päässä jotain vikaa ja hän tarvitsee psykiatrista hoitoa.
-Miehen viaksihan tämä sitten taas laitettiin.
On se niin mahtavaa olla nainen: on oikeuksia, muttei velvollisuuksia ja tuomiotkin ovat pieniä samoista rikoksista. Ei haittaisi, vaikka minä nuorisonohjaajana ahdistelisin teinipoikia. Tuskin ne pelästyisivät tällaista alle 30-vuotiasta, ikäistään nuoremman näköistä ohjaajaa ellei ne sitten haaveile enemmän jostain isorintaisesta blondista kuin sirosta nuoresta aikuisesta.
Teinipojat katselevat aikuisen näköisiä naisia ja aikuiset miehet katselevat nuorekkaita naisia. Tuo jälkimmäinen ollut ihan iät ja ajat tunnettu ilmiö ja ymmärrettävää evoluution kannalta.
Hakee ne keski-ikäiset miehet 18-20-vuotiaita naisen alkuja Aasiasta, mutta jostain syystä se on jopa pedofiliaan rinnastettavaa. Aivan sama vaikka olisi kantasuomalainen pari. Eipä tainnut 1900-luvulla olla vielä tunnettu ilmiö teinipoika ja naisopettaja sekstailemassa. Kyllä silloin taidettin vielä paheksua vanhempaa naista nuoremman miehen kanssa.
Karseeta