Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeus: 35-vuotias naisopettaja harrasti seksiä 15-vuotiaan kanssa – aviomies puolusti vaimoaan

Kommentit (407)

Vierailija
1/407 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei ole niin omistushaluisia etteivätkö sallisi rakkaalleen muitakin nautintoja.

Vierailija
2/407 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ei ole niin omistushaluisia etteivätkö sallisi rakkaalleen muitakin nautintoja.

Niimpä, cuckeja löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/407 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköinen, olisipa itse päässyt 15-vuotiaana nätin enkunopen kanssa harrastamaan seksiä.

Vierailija
4/407 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvännäköinen, olisipa itse päässyt 15-vuotiaana nätin enkunopen kanssa harrastamaan seksiä.

Hyvännäköinen? Puolet naamasta on piilossa.

Vierailija
5/407 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi et joutunut ja saat olla siitä kiitollinen. Tuo ei ole seksiä vaan alaikäisen hyväksikäyttöä. Nainen joutaa vankilaan.

Vierailija
6/407 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rikollinen toiminta ei ole normaalin ihmisen mielestä mitään nautintoa. Miehellä itsellään on päässä jotain vikaa ja hän tarvitsee psykiatrista hoitoa.

Vierailija
7/407 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Myöhemmin Barber väitti, että 15-vuotias oli itse tavoitellut häntä."

En ihmettelisi yhtään. Kaikki teinipojat masturboivat välitunnilla vessassa nuoria naisopettajia ajatellen. Laitonta silti, muttei kyllä välttämättä ollenkaan traumaattista teinipojalle, päinvastoin.

Lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö on aina lapselle traumaattista. Hän ei nuoren iän vuoksi kykene asiaa käsittelemään, mutta kyllä ne vahingot tulevat ilmi myöhemmin. Ettet vaan itse ole liian nuoriin kallellaan? Hanki itsellesi ammattiapua.

Vierailija
8/407 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ihmettelisi yhtään. Kaikki teinipojat masturboivat välitunnilla vessassa nuoria naisopettajia ajatellen. Laitonta silti, muttei kyllä välttämättä ollenkaan traumaattista teinipojalle, päinvastoin.

Lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö on aina lapselle traumaattista. Hän ei nuoren iän vuoksi kykene asiaa käsittelemään, mutta kyllä ne vahingot tulevat ilmi myöhemmin. Ettet vaan itse ole liian nuoriin kallellaan? Hanki itsellesi ammattiapua.

No tuo poikahan on voinut olla vaikkapa 15,99-vuotias tullessaan "hyväksikäytetyksi". Eli seksi opettajan kanssa seuraavana päivänä 16-vuotiaana ei olisi enää traumatisoitunut?

Vierailija
9/407 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pääsin pukille ensimmäisen kerran kännisen naisen kanssa puistossa, kesäyönä.

Olin silloin 13 vuotias ja paljon mieluummin naiskennellut hyvännäköistä opettajaani lakanoiden välissä.

Ei minulle traumoja jäänyt, pikemminkin päinvastoin, sillä maine kasvoi ja seuraavaan pokaan oli helpompaa tutustua kokemuksen seurauksena :-)

Vierailija
10/407 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa nyt olla kyse vähän muusta kuin omistushalusta jos pedofiiliset nautinnot ovat ok?

Vierailija
11/407 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka poika olisi tavoitellut opettajaa niin aikuisen tulee ymmärtää ja kantaa vastuu siitä, että ei ryhdy siihen. Erityisen raskauttavaa se, että opettajalla on jo valmiiksi luottamussuhde lapseen ja lapsi on alisteisessa asemassa muutoinkin kuin ikänsä kautta.

Vierailija
12/407 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuo poikahan on voinut olla vaikkapa 15,99-vuotias tullessaan "hyväksikäytetyksi". Eli seksi opettajan kanssa seuraavana päivänä 16-vuotiaana ei olisi enää traumatisoitunut?

Jos kyseessä ei ole tasavertainen tilanne vaan opettaja-oppilas, lääkäri-potilas tai vastaava, niin ikäraja on silloin 18 vuotta. Lääkäri nyt ei muutenkaan saa aloittaa suhdetta omaan potilaaseensa olipa tämä minkä ikäinen tahansa. Ja niin kauan, kun lapsi on alle 16-vuotias, aikuinen ei saa olla hänen kanssaan seksisuhteessa. Laki on laki. Mikä tarve sinulla on puolustella hyväksikäyttäjää? Oletko itse sellainen?

Vierailija
13/407 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuta se aviomies voi tehdä? MYöntää oikeudessa, että" joo, olen naimisissa pedofiilin kanssa ja kylläpäs olen tyhmä kun en ole sitä ennen tajunnut". 

Suurin osa äijistä tuskin haluaa tunnustaa olevansa helposti petettävissä.

Vierailija
14/407 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en voi uskoa, miten miehet tässä puolustelevat lasten hyväksikäyttöä. Olisiko se teistä vieläkin ok, jos kyseessä olisi oma lapsi?

Vierailija
15/407 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että poika hirveästi kärsi köyrimisestä :D

Vierailija
16/407 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies ei voinut saada lapsia niin päätti hyväksi käyttää teiniä että saa lapsen. Sen takia mies puolustaa muijaansa, kuka muuten tukis miehenä pettävää muijaa.

Vierailija
17/407 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rikollinen toiminta ei ole normaalin ihmisen mielestä mitään nautintoa. Miehellä itsellään on päässä jotain vikaa ja hän tarvitsee psykiatrista hoitoa.

Nainen voi olla psykopaatti ja on manipuloinut/kiristänyt miehensä sanomaan noin. Heillä joilla on ymmärrys pahuuden psykologiasta ymmärtävät mistä puhutaan.

Vierailija
18/407 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"-- 35-vuotias opettaja on saamassa tuomion lapsen houkuttelemisesta seksuaalisiin tarkoituksiin hänen harrastettuaan seksiä 15-vuotiaan oppilaan kanssa."

"Yhdellä tapaamisista Barber vei pojan pellolle, missä harrasti seksiä tämän kanssa."

Aikuinen EI harrasta lapsen kanssa seksiä, vaan kyseessä on raiskaus. Puhutaan asioista niiden oikeilla nimillä kiitos.

Vierailija
19/407 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä muuta se aviomies voi tehdä? MYöntää oikeudessa, että" joo, olen naimisissa pedofiilin kanssa ja kylläpäs olen tyhmä kun en ole sitä ennen tajunnut". 

Suurin osa äijistä tuskin haluaa tunnustaa olevansa helposti petettävissä.

Kuvittelepa, jos mies olisi se hyväksikäyttäjä ja vaimo puolustaisi häntä! Silloin tässäkin ketjussa haukuttaisiin ja syytettäisiin vaimoa. "Kyllä naiset on hirveitä" jne. Todellinen tekijä, eli mies jäisi sivuosaan.

Vierailija
20/407 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat on eroavat tytöistä.

Eivät taatusti traumatisoidu tuollaisesta, kuten tytöt, jotka tarvitsevat terapiaa lopun ikänsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan