Oikeus: 35-vuotias naisopettaja harrasti seksiä 15-vuotiaan kanssa – aviomies puolusti vaimoaan
Kommentit (407)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Myöhemmin Barber väitti, että 15-vuotias oli itse tavoitellut häntä."
En ihmettelisi yhtään. Kaikki teinipojat masturboivat välitunnilla vessassa nuoria naisopettajia ajatellen. Laitonta silti, muttei kyllä välttämättä ollenkaan traumaattista teinipojalle, päinvastoin.
Lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö on aina lapselle traumaattista. Hän ei nuoren iän vuoksi kykene asiaa käsittelemään, mutta kyllä ne vahingot tulevat ilmi myöhemmin. Ettet vaan itse ole liian nuoriin kallellaan? Hanki itsellesi ammattiapua.
No tuo poikahan on voinut olla vaikkapa 15,99-vuotias tullessaan "hyväksikäytetyksi". Eli seksi opettajan kanssa seuraavana päivänä 16-vuotiaana ei olisi enää traumatisoitunut?
Jos kyseessä ei ole tasavertainen tilanne vaan opettaja-oppilas, lääkäri-potilas tai vastaava, niin ikäraja on silloin 18 vuotta. Lääkäri nyt ei muutenkaan saa aloittaa suhdetta omaan potilaaseensa olipa tämä minkä ikäinen tahansa. Ja niin kauan, kun lapsi on alle 16-vuotias, aikuinen ei saa olla hänen kanssaan seksisuhteessa. Laki on laki. Mikä tarve sinulla on puolustella hyväksikäyttäjää? Oletko itse sellainen?
Ei saa opettajakaan. Eikä tulisi edes mieleenkään, vaikka kyseessä olisi aikuinen. Olen opettaja, ja opettanut oikeasti aikuisia ( ammatillinen koulutus) ja on minua tullut miespuoliset opiskelijat ( aikuiset) iskemään baarissa. Olen lähtenyt pois.
Evoluutiossa ei ole ollut aiemmin sijaa tällaiselle asetelmalle. Yleisin asetelma on ollut yli 18-vuotias nuori nainen ja vanhempi mies, koska edellä mainitut naiset ovat vielä hedelmällisiä ja kauniita. Outoa, jos nyt asetelma on kääntynyt toisin ja jopa 12-vuotias poikakin on kykenevä harrastamaan seksiä aikuisen opettajan kanssa.
Kun on oikeusvaltiosta kyse niin minkälaisen tuomion luulet ko. pedofiilin saavan:
a) 10 vuotta linnaa ja opettajaoikeuden menetys
b) 10 tuntia yhdyskuntapalvelua
Eikö vanhempi nainen ja nuorempi mies-asetelman pitänyt olla evolutiivisesti väärin? Ainahan nuorta naista ja vanhempaa miestä perustellaan naisen hedelmällisyydellä ja kauneudella. Ja tarkoitan nimenomaan yli 18-vuotiaita, en alaikäisiä. Mites se nyt tälleen, että vanhempi nainen vikittelee jopa nuorempia poikia seksiaktiin, on nyt hyväksyttävää? Kautta historian on ollut pareja, joissa mies on yleensä vanhempi. Eikö sen pitänyt olla sitä luonnottomuutta?
Olen käsittänyt, että miehet ovat seksuaalisesti energisimpiä juuri 15-20v. ja naiset siellä n. 30v. Sinällään aika luonnollinen asetelma kyseessä.
Eivät tytötkään välttämättä traumatisoidu, mutta ei se silti ole sopivaa, vaikka tyttö olisi asiasta onnellinen loppuelämänsä.