Suurin yksittäinen syy sinkkuuteesi?
Kommentit (2581)
En tiedä. Haluan kyl päästä eroon sinkkuudesta en vaan osaa sanoa sitä.....
Löysä emätin ja roikkuvat häppärit
Hul luus, köyhyys, työttömyys, veemäisyys, hankala luonne, ylipaino, arpia hitosti, ruma, en osaa valita. Yksikin noista olisi huono juttu, ja mulla on ne kaikki. Ehkä tuo eka karsii kaikista eniten ihmisiä pois.
En tartte ketään passattavaa, elätettävää kiukettelijaa.
Mies 50v
En tiedä oon miettinyt tätä olisi kivaa tienata rahaa ja asua ympäri Suomea mm varsinais Suomessa. Satakunnassa ja Kokkolan seudulla sekä Raahessa lyhyen aikaa ja itä Suomessa
Varmaankin minä itse.
Itsetunnon ja itseluottamuksen- ja varmuuden puute, hylätyksituleminen tai sen pelko.
Ujous.
-mies.
Vierailija kirjoitti:
Raiskaus, josta syystä pelkään miehiä.
Hyvin ymmärrettävää. Olen tosi pahoillani. Kunpa kuitenkin voisit vielä löytää jonkinlaisen luottamuksen siihen, että me kaikki emme ole samanlaisia.
En ole tästä varma, mutta olen alkanut epäillä, etten ole neurotyypillinen. Minun on aika vaikea tulkita muiden tunteita sekä ymmärtää tai ilmaista omiani. Tunnen kyllä voimakkaasti, mutta tunteet ovat sellaista sekavaa massaa. Ei tämä varmaan ainoa syy ole (hukkasin tavallaan parhaat vuoteni suhteessa, jossa oli henkistä väkivaltaa), mutta mietin, onko sillä isompi merkitys kuin olen ajatellut.
Mielummin täis,
Mitä tämä suoraansanottuna tämä-ex potkunyrkkeilijä sai siitä, että kävi vittuilemaan Greta Thunberglille. No ainakin tämä paskiainen tuli vedettyä kölin alta. Mua inhoittaa tällaiset tyypit..
Suurin syy? Roikkuvat tyhjät tissit 50kg painonpudotuksen jäljiltä. Vaikka mistä lukee tisseistä ja miesten ja naistenkin mieltymyksistä, niin aina kiinteys on tärkeää, ei koko.
T. 33v neitsyt
Pelkään että mokaan ja sotkeudun ihmissuhdesoppaan
Moni sanoo että on liian ruma, lihava tai jotain muuta itsekriittistä. Sanotaan että pitää rakastaa itseään, ennen kuin kannattaa rakastaa ja olla jonkun muun kanssa. Minun mielestä se ois sinkkuna, parisuhteessa ja muutenkin elämässä tärkeintä olla sinut itsensä kanssa, koska se on semmoinen asia joka vaikuttaa joka osa-alueeseen elämässä. Eikä parisuhteeseen kannata ruveta sen takia että haluaa olla parisuhteessa/ei halua olla yksin, vaan kannattaa vain yrittää olla paras versio itsestään ja nauttia elämästä miettimättä muiden mielipiteitä ja sitten jos sen oikean löytää niin kyllä sen huomaa. Moni sanoo ettei enää luota miehiin/naisiin, maailmassa on paljon myös hyviä ihmisiä ja se mitä huonoista suhteista voi saada positiivista aikaan, on se että voi ainakin paremmin tunnistaa niitä huonoja merkkejä ihmisessä ja välttää ettei enää joudu samanlaiseen suhteeseen jatkossa. Moni myös joutuu siihen kierteeseen että aina rakastuu saman tyyppiseen ihmiseen ja miettii että miksi kaikki naiset/miehet on niin huonoja, mutta kyllä täältä kaikille varmasti löytyy joku semmoinen kenen kanssa on hyvä olla kunhan jaksaa pitää vähän järkeä mukana. Ikinä ei tiedä mitä elämä tuo eteen kun jaksaa odottaa.
Hyvä kysymys haluan kumminkin ottaa irtioton eka ja sit lähtee kiertää Suomea ja mm ulkomaita ja sit kumminkin asuu ympäri Suomea ja olla sellanen joka olisi aikalailla vetäytyvä luonne
Naiset juoppoja ja ovat miesten patjoja