Suurin yksittäinen syy sinkkuuteesi?
Kommentit (2581)
Huonot sosiaaliset taidot. Olen tosi outo ja alkanut epäillä jonkinasteista autismia.
Pieni temmi.
15 senttisellä ei saa nykyään naista 😕
Naiset nauraa päin naamaa, jos näkevät mikrokikkelini erektiossa 😕
Ei vaan jaksa parisuhde kiinnostaa tarpeeksi, että viitsisin nähdä vaivaa miesystävän etsimiseen ja sitten suhteen ylläpitoon.
Nyky naiset on pissiksiä tai meikkipellejä, ei kiitos, ja normaalit naiset on varattuja.
Juon paljon kaljaa. Ujo ja vähän saamaton, ja yli 40v mieslapsi ja vielä neitsyt. Olen ikuisesti yksin. Sentään töissä ja oma asunto, joten olen ihan tyytyväinen elämääni näinkin.
Endometrioosi. Yhdyntä on poissuljettu kivun vuoksi. Myös muunlainen seksi sattuu, joskin vähemmän. Tämä on noussut jo monta kertaa kynnyskysymykseksi.
Hormonien kanssa on vekslattu monta vuotta ja kerran leikattukin, mutta kasvoi uudelleen.
Ainoa mitä saan parisuhteesta on seksi ja vanhemmuuttaan vähempikin riittää. Muuten koen parisuhteen säätämiseksi, kompromissien tekemiseksi ja kaikin puolin työlääksi.
Hei, tyypit jotka sanotte ongelman olevan teidän rumuudessa: rakkaus ei katso oikeesti ulkonäköä.
Jos te haluutte terveen parisuhteen samalla kun ette arvosta itseänne niin ette saa sitä kovin todennäköisesti. Asenteen vaihtaminen siihen että rakastatte maailmaa ja itteänne antaa teillä myös mahdollisuuden tuntea omat tunteet. Jos hyväksytte itsenne ja tunteenne ette vaan uudestaan ja uudestaan ihmisten kanssa jotka ei arvosta teitä/ei nää teitä. Ilman itsetuntoa itsestä henilö joka osoittaa mitään positiivista huomiota sua kohtaan vaikuttaa unelmien prinssiltä ja se joka ei haluu tyrkyttää lempeyttään koittaen kunnioittaa sua muuttuu helposti päässä tekopyhäksi. Rakastakaa itteenne. Rakastakaa muita. Älkää olko maailmalle katkeria siitä että se ei nää teitä ensin. Muut kokee samaa kuin te. Nähkää se, olkaa armollisia itellenne
En löydä järkevää miestä joka keksis muutakin tekemistä kuin ryyppääminen :( t. 30v. Sinkkunainen
Stressaisin parisuhteessa liikaa ulkonäöstäni. Sinkkuna voin pukeutua kuten haluan sekä olla myös ilman valittamista kotona ilman meikkiä, ja esimerkiksi viikonloppuna voin syödä pitsaa, jos tekee mieli. Parisuhteessa pitäisi aina olla laihtarilla, että ei tule jätetyksi ylipainon takia, ja pukeutumiseeni + ulkonäkööni ylipäätään yritettäisiin puuttua. Lisäksi, on niin vapauttavaa, kun kukaan ei valita, että sääriä tai kainaloita ei ole sheivattu pariin päivään!
Vierailija kirjoitti:
Stressaisin parisuhteessa liikaa ulkonäöstäni. Sinkkuna voin pukeutua kuten haluan sekä olla myös ilman valittamista kotona ilman meikkiä, ja esimerkiksi viikonloppuna voin syödä pitsaa, jos tekee mieli. Parisuhteessa pitäisi aina olla laihtarilla, että ei tule jätetyksi ylipainon takia, ja pukeutumiseeni + ulkonäkööni ylipäätään yritettäisiin puuttua. Lisäksi, on niin vapauttavaa, kun kukaan ei valita, että sääriä tai kainaloita ei ole sheivattu pariin päivään!
Tämä!!
Lisäksi olen aika introvertti, joten olisin ihan pulassa kun toinen on koko ajan siinä vieressä vaatimassa huomiota.
Vierailija kirjoitti:
et vissiin tosiaan ikinä ole ollut parisuhteessa oikeasti. Tai sitten olet ollut ihan paskoissa suhteissa...ei saisi syödä pitsaa, kaikkea sitä kuulee...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
et vissiin tosiaan ikinä ole ollut parisuhteessa oikeasti. Tai sitten olet ollut ihan paskoissa suhteissa...ei saisi syödä pitsaa, kaikkea sitä kuulee...
Tai sit sä et itse ole seukannut? Aika monestikin kontrolloidaan partnerin syömisiä!
- eri
Ne 2kpl naista jotka aidosti on kiinnostanut, eivät olleet samalla tapaa kiinnostuneita minusta. Tapailtiin mutta siihen se jäi kunnes muuttivat kauemmas.
Tässä nyt odotellaan että tapaisi sen kolmannen mutta ei ole näkynyt. 99% naisista siis ei kiinnosta minua aidosti eikä sille voi mitään.
M33
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sit sä et itse ole seukannut? Aika monestikin kontrolloidaan partnerin syömisiä!
- eri
Ei minun syömisiin kukaan kumppani ole koskaan ikinä puuttunut. Eikä valittanut meikittömyydestä tai vaatinut olemaan laihiksella. Ei kuulosta suhteelta jossa haluaisin olla vaan kamalalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa olen seukannut useastikin. Kolme parisuhdetta, yhteensä noin 7 vuotta. Ja jokaisessa niissä valitettiin vaatteistani, haukuttiin jos en ajanut sääriä ja kainaloita vähintään joka toinen päivä tai sanottiin, että syön esimerkiksi liikaa/liian epäterveellisesti. Ja missään vaiheessa en ollut edes ylipainoinen, vaan BMI:ni on aina ollut alle 23. Nämä kokemukset olivat minulle aivan tarpeeksi!
Tuo kenelle vastasit
Olen pettynyt ajatukseen tasavertaisesta parisuhteesta, joka perustuisi henkiseen yhteyteen, keskinäiseen rakkauteen ja kunnioitukseen. Ehkä tämä on sitä kyynistymistä. Ja joo. Näin yli 50-vuotiaana saa olla jo ihan rauhassa...