Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurin yksittäinen syy sinkkuuteesi?

Vierailija
28.01.2021 |

Mikä on oma näkemyksesi?

Kommentit (2581)

Vierailija
101/2581 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma, isokokoinen (pitkä, suuriluinen ja läski) ja älykäs, huumorintajuinrn. Olen siis nainen. Jos olisin mies, minulla ei olisi ongelmia naisten saannissa.

Vierailija
102/2581 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/2581 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erittäin alhainen itsetunto. Naisilta tulee aloitteita, mutta en tee mitään. He näkevät vain pinnan. En voi mitenkään uskoa että joku nainen haluaisi minut jos näkisi pintaa syvemmälle.

naisiltako muka aloitteita, epäilen..

Vierailija
104/2581 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pitkään parisuhteessa enkä ollut kokenut todellista omillaan elämistä ennen kuin parisuhde päättyi.

Nyt nautin täysin rinnoin tästä vapaasta ja uudenlaisesta elämänvaiheessa. :) Jo 2,5 vuotta mennyt enkä ole vielä kyllästynyt.

Vierailija
105/2581 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kokonaisuudessaan. Olen vastenmielinen, sosiaalisesti kömpelö, ruma, pelkuri jolla ei ole mitään annettavaa kenellekään.

Vierailija
106/2581 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusturvallisuuden tunteen puuttuminen. Tuntuu enää järjettömältä luottaa oma turvallisuus satunnaisen ihmisen käsiin. Olen yrittänyt avautua ja seuraukset ovat olleet lähinnä absurdeja.

Vierailija
107/2581 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erakkoluonne ja haluan vaan olla yksin.

Vierailija
108/2581 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole parisuhdeihminen, en halua miestä.

Vierailija
109/2581 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taida olla kovin tarvitseva ihminen. Viihdyn hyvin itsekseni ja nautin ystävien seurasta. Niin kauan kuin minulla on lapset kotona suuren valtaosan ajasta, en tarvitse mitään muuta. Miehen pitäisi olla todella erikoislaatuinen tapaus, että haluaisin hänet lapsilleni esitellä ja heidän elämäänsä millään tavalla. 

Vierailija
110/2581 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan osaa päästää ketään lähelle. Edes ystävänä, muusta puhumattakaan.

Vierailija
111/2581 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että äitini ei olisi halunnut olla naimisissa vaan mieluummin yksin. Tai niin hän ainakin usein sanoi, riipusteli lehtien kulmiin tyttönimeään ym., kun olin lapsi. Koskaan hän ei silti eronnut, oli vanhan kansan ihminen ja alistui isäni omavaltaiselle rahankäytölle. Nurisi vain minun kuulteni, miten olisi mieluummin jättänyt menemättä naimisiin. Lisäksi hänellä oli vielä vanhempi veljeni jatkuvana taakkana täysihoidossa ihan loppuun asti.

Minulle muotoutui jo lapsena vahva ajatus, etten itse koskaan edes ryhtyisi parisuhteeseen. Ja sitä ajatustani sitten olenkin toteuttanut johdonmukaisesti koko tähänastisen elämäni. Järjellä ymmärrän, että ehkä voisi olla toisenkinlaista, mutta tunteella en. En kykene luottamaan siihen, ettei minusta tulisi samanlaista altavastaajaa omassa perheessäni. Parempi olla yksin.

Em. juttu on nimenomaan se syy. Nykyään on sitten tietysti vielä sekin, että häpeän jäljelle jäänyttä lapsuudenperhettäni tosi paljon. Kumpikin sisaruksistani on todella omituisia hulluja. En missään nimessä haluaisi altistaa ketään normaaliperheestä lähtöisin olevaa heille, kuten vakavassa parisuhteessa valitettavasti kävisi.

Lapsuuden elin yksinäisen, masentuneen äidin kanssa. Sukulaiset irvailivat äidille, kun ei miestä vieläkään ole. Aikuistuminen oli ahdistavaa, kun äiti ripustautui minuun. Minä aloitin seurustelun jo nuorena ja olen mennyt suhteesta toiseen. Koin ahaa-elämyksen siinä kun tajusin, miksi pelkään yksin olemista. Tajusin, että ei tämä oma elämä muutu kopioksi äitini elämästä vaikka olisinkin yksin. Kannattaa käsitellä vielä asiaa. Perhettään on turha hävetä, et ole sitä valinnut, kuten ei kukaan muukaan.

Suurin syy miksi olen yksin on luottamuksen puute. En luota miehiin. Mutta en luota myöskään omaan kykyyni löytää jyvä akanoista. Onnellisempi olen yksin.

Vierailija
112/2581 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadin kuulemma liikaa. Haluaisin miehen joka käy töissä, ei polta, juo vain sillointällöin eikä ole hirveän lihava.

Vierailija
113/2581 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei vaan tunnu miltään ja ihan kiva ei kiinnosta.

Vierailija
114/2581 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras olla yksin, eipähän ainakaan pilaa jonkun toisen elämää. Siksi.

Vierailija
115/2581 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei mitenkään erityisesti kiinnosta olla parisuhteessakaan, aivan hyvä on ilmankin.

Vierailija
116/2581 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittämättömyyden tunne, en usko, että yksikään oman ikäinen nainen kiinnostuu minusta.

M38

Vierailija
117/2581 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaadin kuulemma liikaa. Haluaisin miehen joka käy töissä, ei polta, juo vain sillointällöin eikä ole hirveän lihava.

Kaikki tietää, että vaadit kyllä jotain muutakin. Ihan turha väittää, että pelkästään noilla ei löydy.

Vierailija
118/2581 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palsta.

Vierailija
119/2581 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen liian ujo... en osaa flirttailla miehille.

Vierailija
120/2581 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin yksittäinen syy? No ei hän nyt niin suuri ole, mutta kun en häntä saa, niin olkoon sitten niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme