Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurin yksittäinen syy sinkkuuteesi?

Vierailija
28.01.2021 |

Mikä on oma näkemyksesi?

Kommentit (2581)

Vierailija
161/2581 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä kyllä se on naama.

En mitenkään voisi saada näin paljon kaveripakkeja jos mulla olisi komea naama, naisethan aina sanovat että ilman hyvää ulkonäköä ei voi harrastaa seksiä ja seksi on juuri se mitä ennen naiset antavat pakit.

Moni nainen ollut treffeillä mun luona mutta kun vien tilannetta romanttisempaan suuntaan niin sieltä tulee jokin tekosyy. Paras oli ehkä se kun nainen kieltäytyi olemasta sohvalla sylikkäin kun "alkaa muuten nukuttamaan"... ja tulihan sieltä myöhemmin se "en ole päässyt yli exästä" tai "en ole valmis suhteeseen" jne

Vierailija
162/2581 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stressaisin parisuhteessa liikaa ulkonäöstäni. Sinkkuna voin pukeutua kuten haluan sekä olla myös ilman valittamista kotona ilman meikkiä, ja esimerkiksi viikonloppuna voin syödä pitsaa, jos tekee mieli. Parisuhteessa pitäisi aina olla laihtarilla, että ei tule jätetyksi ylipainon takia, ja pukeutumiseeni + ulkonäkööni ylipäätään yritettäisiin puuttua. Lisäksi, on niin vapauttavaa, kun kukaan ei valita, että sääriä tai kainaloita ei ole sheivattu pariin päivään! 

et vissiin tosiaan ikinä ole ollut parisuhteessa oikeasti. Tai sitten olet ollut ihan paskoissa suhteissa...ei saisi syödä pitsaa, kaikkea sitä kuulee...

Tai sit sä et itse ole seukannut? Aika monestikin kontrolloidaan partnerin syömisiä! 

- eri 

Ei minun syömisiin kukaan kumppani ole koskaan ikinä puuttunut. Eikä valittanut meikittömyydestä tai vaatinut olemaan laihiksella. Ei kuulosta suhteelta jossa haluaisin olla vaan kamalalta.

Kyllä mun ukko ainakin jatkuvasti sanoo, että mun pitäis käyttää enemmän meikkiä... 

Nimim. eroko edessä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/2581 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työtön ja häpeän tilannettani.

Vierailija
164/2581 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stressaisin parisuhteessa liikaa ulkonäöstäni. Sinkkuna voin pukeutua kuten haluan sekä olla myös ilman valittamista kotona ilman meikkiä, ja esimerkiksi viikonloppuna voin syödä pitsaa, jos tekee mieli. Parisuhteessa pitäisi aina olla laihtarilla, että ei tule jätetyksi ylipainon takia, ja pukeutumiseeni + ulkonäkööni ylipäätään yritettäisiin puuttua. Lisäksi, on niin vapauttavaa, kun kukaan ei valita, että sääriä tai kainaloita ei ole sheivattu pariin päivään! 

et vissiin tosiaan ikinä ole ollut parisuhteessa oikeasti. Tai sitten olet ollut ihan paskoissa suhteissa...ei saisi syödä pitsaa, kaikkea sitä kuulee...

Itse asiassa olen seukannut useastikin. Kolme parisuhdetta, yhteensä noin 7 vuotta. Ja jokaisessa niissä valitettiin vaatteistani, haukuttiin jos en ajanut sääriä ja kainaloita vähintään joka toinen päivä tai sanottiin, että syön esimerkiksi liikaa/liian epäterveellisesti. Ja missään vaiheessa en ollut edes ylipainoinen, vaan BMI:ni on aina ollut alle 23. Nämä kokemukset olivat minulle aivan tarpeeksi!

Tuo kenelle vastasit

Paskoja suhteita siis. Tuommoinen ei ole normaalia käytöstä suhteessa. Saisit varmasti parempaa, mikäli itse päätät joskus vielä suhteeseen ryhtyä.

Vierailija
165/2581 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luota enää miehiin yhtään. Kaikki ovat osoittautuneet ilkeiksi pettureiksi. Olen mieluummin yksin niin ei tarvii pelätä tulevansa petetyksi taas. En jaksa enää sellaista. Ikää on jo sen verran että haluan nauttia elämästäni vielä kun on aikaa, vaikka sitten yksin. Ehkäpä otan pari lemmikkiä jossain vaiheessa seuraksi kun eläkeikä saapuu tulevaisuudessa. Jos siis korona ei korjaa pois ja sinne asti edes elän.

Vierailija
166/2581 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ronkeli ja rimani huiteli taivaissa. Kun tunnustin oman tasoni niin löysin heti kumppanin. M42

167/2581 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huoli ketä tahansa.

Jos ei tunnu oikealta, olen mieluummin ilman puolisoa.

Vierailija
168/2581 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa olen seukannut useastikin. Kolme parisuhdetta, yhteensä noin 7 vuotta. Ja jokaisessa niissä valitettiin vaatteistani, haukuttiin jos en ajanut sääriä ja kainaloita vähintään joka toinen päivä tai sanottiin, että syön esimerkiksi liikaa/liian epäterveellisesti. Ja missään vaiheessa en ollut edes ylipainoinen, vaan BMI:ni on aina ollut alle 23. Nämä kokemukset olivat minulle aivan tarpeeksi!

Tuo kenelle vastasit

Paskoja suhteita siis. Tuommoinen ei ole normaalia käytöstä suhteessa. Saisit varmasti parempaa, mikäli itse päätät joskus vielä suhteeseen ryhtyä.

No thanks! En usko, että neljäs (tai sadaskaan) kerta toden sanoo, olisi se viimeistään kolmannen kerralla toiminut jos olisi toimiakseen. Olen sinkkuna huiman paljon onnellisempi ja terveempi, joten nyt nautin vaan sinkkuudestani ja uudesta elämänilostani :)

Tuo kenelle vastasit

Vierailija
169/2581 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo kenelle vastasit

No thanks! En usko, että neljäs (tai sadaskaan) kerta toden sanoo, olisi se viimeistään kolmannen kerralla toiminut jos olisi toimiakseen. Olen sinkkuna huiman paljon onnellisempi ja terveempi, joten nyt nautin vaan sinkkuudestani ja uudesta elämänilostani :)

Tuo kenelle vastasit

Se on tärkeintä, että olet nyt onnellinen. :)

Haluan vain, että ymmärrät ettei tuommoinen kontrollointi ole normaalia tai hyväksyttävää. 

Vierailija
170/2581 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alko.

Vierailija
171/2581 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hieman erakoitunut + nettideittailu ei kiinnosta. Opiskeluaikoina ei ollut mitään vaikeutta löytää seuraa, kun tuli enemmän liikuttua ihmisten ilmoilla, mutta ei sitä kotoa tai lenkkipolulta kukaan tule noutamaan.

Vierailija
172/2581 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

menetin mielihyvän seksiin. t:m40

Vierailija
173/2581 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, etten koskaan käy missään missä voisin tutustua ihmisiin. 

Ja sitten introverttiys ja ujous. 

Vierailija
174/2581 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen syy oli ujous, mutta myös, kuten nykyäänkin, se etten kiinnostu oikein kenestäkään. Nuorempana kaipasin hyväksyntää ja siksi haaveilin suhteesta kyynel silmäkulmassa mutta tosielämässä harvempi mies herätti kiinnostusta enkä siksi halunnut tutustua kehenkääb. Olen aina syttynyt hitaasti ja minun on pitänyt olla jo jonkin aikaa tekemisissä toisen kanssa että alkaisin kiinnostumaan.... Nykyään kun on parempi itsetunto niin en oikeastaan kaipaa miestä rinnalle ja viihdyn ihan hyvin yksin. Siinä lienee syyt.

Vierailija
175/2581 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen liian oman tien kulkija ja joustamaton.

Vierailija
176/2581 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halu elää yksin ja itsenäisesti. Yksinäinen en kuitenkaan ole, mutta arvostan omaa aikaa.

Vierailija
177/2581 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua enää ainuttakaan narsisti #askaa.

Vierailija
178/2581 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

165cm pituus miehenä

Tämä ei ole este, jos et anna pituutesi haitata varmuuttasi. Ja se jota asia haittaa, on itse epävarma itsestään. 

Anna palaa

Vierailija
179/2581 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 vuoden on-off suhde joka imi minusta mehut ja vei itsetunnon. Koskaan en enää voisi luottaa että joku oikeasti välittää. Olisin kurja aina epäilevä kumppani enkä haluaisi kenenkään joutuvan kärsimään sellaista takiani.

Olin typerä kun annoin kohdella itseäni niin. Toisaalta en kaipaa enää kumppania vaan nautin yksinolosta.

Vierailija
180/2581 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-31v seukkasin kahden eri eukon kanssa putkeen, vaihdo7n lennosta. Nyt ollut 5v itekseni, mutta aikuinen juttukaveri ois ihan kiva kotosalla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme