Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menen huomenna töihin, vaikka olen kipeä

Vierailija
05.06.2023 |

Minulla on nuha ja lievää kuumetta. En menisi huomenna töihin, mutta pakko mennä tekemään eräs homma, muuten se venyy pitkälle syksyyn.
Tämä pakko on siis oma päänsisäinen pakkoni.
Onko muita, joiden vaikea olla poissa töistä kipeänä?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hölmö kun menet muita sinne sairastuttamaan. Pysy kotona. Eikö järki päätä paina. Laitat sen työn sitten myöhemmäksi, who cares. Elätkö työllesi?

Vierailija
2/15 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, so what, mitä sitten , kyllä se nuha ja kuume pysyy siellä töissäkin pari päivää ja homma ei jää syksyyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva tartuttaa muitakin

Mieti Nyt 2 kertaa !

Vierailija
4/15 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole vaikea olla. Mutta usein lääkärit antavat kunnon saikkua vain tuki- ja liikuntaelinvaivoihin. Joka sormen/ranteen/nilkan venähdys tulee monta viikkoa saikkua. Työkavereilla aina näin.

Vrt. Mulla oli angiina vuoden sisällä 7 kertaa. Se oli yhtä hel vet tiä. Ja pahemman siitä teki, että lääkäreiden saikkukäytäntö, kun sulla on kuumetta 38.5c, peitteet nielussa ja olet sänkypotilas, potenut monta päivää käyden ensin nieluviljelyssä ja odottamassa tuloksia. Saat 2 päivää saikkua? Mitä vit tua?

Kerran lensin Afrikasta Suomeen angiinassa. Sekään ei ollut niin paha kuin mennä töihin rekan alle jääneenä päivän tai kahden saikun jälkeen.

Vierailija
5/15 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten, kun koko kroppasi on kuollut, olet harmaa, ei yhtään kuumeetonta päivää välissä, vieläkin hiki jos käy edes hammaspesulla, pitäisi mennä töihin????

Vierailija
6/15 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäsin, että kuolen töissä tuon takia, etten koskaan saa saikkua. Helpoiten saikkua tosissaan saa psyykkisiin syihin(kokemusta) ja tuki- ja liikuntaelinvaivoihin(seurannut työkavereita).

Vierailija
7/15 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että olen typerä näin toimiessani. Minun on vaikeaa muuttaa rutiinejani ja suunnitelmiani. Ajattelin, että pärjään huomenna aamupäivän särkylääkkeen voimin. Loppupäiväksi menen kotiin.

Vierailija
8/15 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, että olen typerä näin toimiessani. Minun on vaikeaa muuttaa rutiinejani ja suunnitelmiani. Ajattelin, että pärjään huomenna aamupäivän särkylääkkeen voimin. Loppupäiväksi menen kotiin.

Miten ajatelit saavasi johonkin nuhaan saikkua??

En minä ainakaan saa ainakaan julkiselta enkä työterveydestä sillon kun se oli.

Kuten kerroin, angiinaan 38.5c kuumeeseen kun vointi on kuolema saa 2 päivää, ajattelit saada nuhaan myös päivän vai peräti 2? Suosittelen murtamaan jalan, saat lepoloman.

Vierailija
9/15 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme ole Yhdysvalloissa. Mutta jos kerran aivan pakko niin.

Vierailija
10/15 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ajatelit saavasi johonkin nuhaan saikkua??

En minä ainakaan saa ainakaan julkiselta enkä työterveydestä sillon kun se oli.

Kuten kerroin, angiinaan 38.5c kuumeeseen kun vointi on kuolema saa 2 päivää, ajattelit saada nuhaan myös päivän vai peräti 2? Suosittelen murtamaan jalan, saat lepoloman.

Meillä saa olla omalla ilmoituksella 3 päivää pois. Tämän jälkeen vaaditaan lääkärintodistus.

Vierailija
11/15 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin menisin. Nyt pitää tehdä niinkuin haluaa ja antaahan se ahkeran kuvan itsestään.

Vierailija
12/15 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voi mennä terapiaan selvittämään päänsä sisäisiä pakkoja, joiden myötä muut sairastuvat ihan turhaan. S^atanan k^sipää.

Vierailija
13/15 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole vaikea olla. Mutta usein lääkärit antavat kunnon saikkua vain tuki- ja liikuntaelinvaivoihin. Joka sormen/ranteen/nilkan venähdys tulee monta viikkoa saikkua. Työkavereilla aina näin.

Vrt. Mulla oli angiina vuoden sisällä 7 kertaa. Se oli yhtä hel vet tiä. Ja pahemman siitä teki, että lääkäreiden saikkukäytäntö, kun sulla on kuumetta 38.5c, peitteet nielussa ja olet sänkypotilas, potenut monta päivää käyden ensin nieluviljelyssä ja odottamassa tuloksia. Saat 2 päivää saikkua? Mitä vit tua?

Kerran lensin Afrikasta Suomeen angiinassa. Sekään ei ollut niin paha kuin mennä töihin rekan alle jääneenä päivän tai kahden saikun jälkeen.

Voivoi, en ole katkera, mutta kuitenkin..

Vierailija
14/15 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin menisin. Nyt pitää tehdä niinkuin haluaa ja antaahan se ahkeran kuvan itsestään.

Annat ääliön ja piittaamattoman kuvan itsestäsi.

Vierailija
15/15 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kuumelääke mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi