Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurin yksittäinen syy sinkkuuteesi?

Vierailija
28.01.2021 |

Mikä on oma näkemyksesi?

Kommentit (2581)

Vierailija
1321/2581 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asenne ja motivaatio. Ei kiinnosta

Vierailija
1322/2581 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mutsi tekee mulle ruuat ja pesee mun pyykit, tuossa on sen verran painava syy mikä karkottaa kaikki naiset kauas mun läheltä.

M35

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1323/2581 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aseksuaalisuus, varsinkin kun olen sitä sorttia jota seksi hieman ällöttää/oudoksuttaa. Niin ja sitten en ihastu usein ja silloin kun ihastun niin mies on varattu/asuu toisella puolella maapalloa/julkkis. Pistän kyllä heti loton vetämään jos näillä korteilla nappaa 😂

Vierailija
1324/2581 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi herkät naiset aina suosivat itsevarmoja k*sipäitä?

Vierailija
1325/2581 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työtön ja työmatkkinatuella. Varallisuutta tosin on.

Vierailija
1326/2581 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan kiinnosta.

Seurustelin ensi kertaa 26-vuotiaana. Sitä ennen katselin seurustelevia kavereita, että olisipa kiva kun minullakin olisi joku jonka kanssa olla. Kun sitten aloin seurustella, jo muutaman viikon jälkeen tuntui, ettei tämä ole minun juttu. Olen kuitenkin seurustellut vielä toisenkin kerran, se alkoi kaveripohjalta, kävi suhdevaiheessa ja nyt olemme olleet jo vuosia hyviä ystäviä. Ja se on tunteellisinta mihin pystyn.

Enää en kadehdi kavereita, on hienoa kun on vapaus. Pienetkin riidat suhteessa stressasivat paljon ja kaikki muutkin suhteen velvollisuudet ahdistivat. En ole yksinäinen, tykkään olla yksin ja läheisyyttä saan kyllä halutessani. Vaikea kuvitella, että koskaan enää olisin suhteessa kenenkään kanssa.

M36

Vierailija
1327/2581 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisin aika, mitä olen ikinä ollut sinkkuna, on noin puoli vuotta. Mutta jos nyt syystä tai toisesta jäisin uudestaan sinkuksi, niin suurin syy siihen olisi ihan puhtaasti oma halu ja valinta. En usko, että enää koskaan haluaisin asua yhdessä kenenkään miehen kanssa.

Vierailija
1328/2581 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä, ettei minulla vain ole mahdollisuutta löytää ns. täysjärkistä kumppania. Vedän puoleeni nähtävästi pelkästään jotain moniongelmaisia. Joko se sitten kertoo itsestäni jotain tai ei, mutta kun tuota kiinnostusta viimeaikoina sain pyrähdyksen osakseni vuosien hiljaiselon jälkeen, niin totesin että liian hyväähän se olikin ollakseen totta. Yksinpä sitten siis vaan eteenpäin.

Vierailija
1329/2581 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

SydänOikealla kirjoitti:

Ihastukset ja rakkaudet ovat asioita joita köyhille lapsille opetetaan, jotta eivät masentuisi. Tätä maailmaa pyörittää raha, ei rakkaus.

Tämä ja parisuhdekin perustuu usein vaan hyödyntavoitteluun ja sille, mitä itse saa siitä. Pelkkää omanapaista ahneutta kaikessa, tuli kovana kolauksena ainakin tällaiselle romantikolle tämä fakta.

Vierailija
1330/2581 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään bdsm:stä. Ihania rakastajia löytyy, mutta ei kivaa elämänkumppania joka olisi dom tai antaisi minun sessioida suhteen ulkopuolella.

Vierailija
1331/2581 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi herkät naiset aina suosivat itsevarmoja k*sipäitä?

Ja miksi kiltti mies joutuu aina jonkun alistavan justiinan kynnysmatoksi?

Vierailija
1332/2581 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa rahaa. Tästä seuraa se, että sinkkuna oleminen on vaan niin mukavaa ettei halua mitään vakavampaa.

Vierailija
1333/2581 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut kaksi pitkää parisuhdetta ja viimeisimmän päättyessä päätin, että olkoon koko homma minun puolestani tässä. En jaksaisi enää uutta miestä, enkä halua enää muuttaa kenenkään kanssa yhteen. En halua sopia mitään tapailuaikoja enkä halua ottaa kenenkään muun aikatauluja huomioon. Haluan olla ja mennä miten huvittaa ja milloin huvittaa.  Seksiä kaipaan ja välillä sitä saankin, mutta edes säännöllinen seksielämä ei ole nykyisen vapauden menettämisen ja iänikuisten parisuhteen kompromissien vääntämisten arvoista. 

Vierailija
1334/2581 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkinasteinen sosiaalisten tilanteiden fobia ja se, että lähes kaikki homomiehet, joiden kanssa olen chattailut, ovat kiinnostuneet kaiken maailman ällöttävistä fetissijutuista. Kaikki hyvät ja savuttomat homomiehet on jo varattu.....

Vierailija
1335/2581 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuinpaikka

Vierailija
1336/2581 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtään ainutta lompakkoloista en enää elämääni halua

Vierailija
1337/2581 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei napannut maksaa 100e/kk siitä ilosta etäsuhteessa että pääsin kuuntelemaan miten huono tyyppi olen naisen mielestä. Haukkumista saan ilmaiseksi aina lähempääkin jos sellaista tarvitsen.

Vierailija
1338/2581 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lopen kyllästynyt tähän suorituskeskeiseen yhteiskuntaan, niin työssä kuin parisuhteissakin. Pelkkää hemmetin suorittamista vaan kaikkialla. Parisuhteessakaan ei voi olla rennosti toisen kanssa, vaan jatkuvasti pitää suorittaa ja pyrkiä eteenpäin. Kun muille sekin vaikuttaa olevan joku työhön verrattavissa oleva ylenemispyramidi.

Vierailija
1339/2581 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan huonot kokemukset, pelkään miesten taas kerran arvostelevan ulkonäköni ja pilkkaavan luonteenpiirteitäni. Taidan kilttinä naisena olla k*sipäämagneetti. Kelpuuttaisin kiltimmätkin miehet, mutta he eivät musta kiinnostu. Lisäksi olen ylipainoinen enkä ole kaunotar.

Vierailija
1340/2581 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot kokemukset ihmisistä, pärjään paremmin yksin.