Suurin yksittäinen syy sinkkuuteesi?
Kommentit (2581)
En ole vielä päässyt yli eksästä. En ole valmis mihinkään enkä tahdo laastari tai seksisuhteita. Ihastun hyvin harvoin ja nyt koronan aikana en edes käy missään. Tinderit ynnä muut eivät houkuttele. Tahdon kyllä vielä suhteen mutta nyt olen vielä niin rikki ja pettynyt että on parempi toipua rauhassa. En minä tarvi ketään mutta jossain vaiheessa luultavasti haluan.
Ei ole enää halua parisuhteeseen, viihdyn todella hyvin yksin. Ja sen tiedostaminen miten turhaa kaikki on.
Voi hitto miten kiinnostava ketju! Osa tietenkin läpällä tai jollain trollimielellä heitettyjä, mutta useimmista kuultaa läpi aitous.
Romaanin aineksia. Ihan oikeasti: kahdesta rivistä paljastuu kokonainen elämäntarina.
Vinha veikkaus: ap inhoaa ja halveksii sinkkuja ja nyt haluaa lytätä heitä ketjunsa kautta. Välillä laittaa muutaman inhorealistisen kommentin upittaakseen ketjua. Menikö oikein?
Seksi rupeaa kutiamaan ja kirvelemään pimpissä ja sitten seuraa ph-tasapainon järkkyminen ja haisen koko ajan kalalta.
Vierailija kirjoitti:
Viime parisuhde. Eksä oli väkivaltainen, kontrolloiva, kylmä ja julma. Erottiin poliisien väliintulolla ja sen jälkeen tyyppi vainosi minua melkein vuoden. Jouduin muuttamaan ja vaihtamaan kaupunkia, kun se tuli jopa ikkunan alle tuijottamaan.
Deittailun aloittaminen on ihan ylitsepääsemätön kynnys, olen jo etukäteen pettynyt ja kyynistynyt ajatukselle että olemassa olisi mukaviakin ihmisiä. Nykyisin halin vain kissaani, se on pehmeä, lämmin, ystävällinen eikä sillä ole pahaa sydämessään.
Mistä te aina löydätte näitä sekopää miehiä
-huonot kokemukset miehistä omasta isästäni alkaen
-olen pitkä ja iso naiseksi 178cm ja ylipainoa 20kg enkä millään saa laihdutettua kun syön tunteisiini
-olen ujo ja minulla on huono itsetunto
En usko, että kukaan mies haluaisi minusta elämänkumppania
N27
Vierailija kirjoitti:
-seksi ja ehkäisytappelut-
En ole kiinnostunut varsinaisesta yhdynnästä, miehen mieliksi toki joskus harvoin voisin. Lisäksi se sattuu ja tulee vain virtsatulehduksia. Pelkkä käsillä ja suulla hyväily riittäisi itselle.
En halua käyttää hormonaalista ehkäisyä. Mutta pelkään myös raskaaksi tulemista. Yhdyntä olisi siis pelkkää kipua ja raskaaksi tulemisen pelkoa.
En tule koskaan löytämään parisuhdetta koska kaikki miehet vaikuttavat haluavan paljon yhdyntää ja mielellään ilman kumia.
Täällä on mies, joka ei haluaisi yhdyntäkeskeistä seksiä. Tärkeintä olisi nautinnon tuottaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime parisuhde. Eksä oli väkivaltainen, kontrolloiva, kylmä ja julma. Erottiin poliisien väliintulolla ja sen jälkeen tyyppi vainosi minua melkein vuoden. Jouduin muuttamaan ja vaihtamaan kaupunkia, kun se tuli jopa ikkunan alle tuijottamaan.
Deittailun aloittaminen on ihan ylitsepääsemätön kynnys, olen jo etukäteen pettynyt ja kyynistynyt ajatukselle että olemassa olisi mukaviakin ihmisiä. Nykyisin halin vain kissaani, se on pehmeä, lämmin, ystävällinen eikä sillä ole pahaa sydämessään.
Kiltit ja hyväluonteiset päätyvät niiden ilkeiden kanssa yksiin. Pariutumisessa ne kokovartalom*lkut (sekä naiset että miehet) ovat aina voittajia, sillä ne kiltit ja kunnolliset jaksavat ja sietävät heitä.
En halua parisuhdetta. Siinä se
Todella huono itsetunto ( kiusaaminen vaikuttanut sekä perusluonne myös), luottamuksen puute kaikkiin ihmisiin, rohkeuden puute tutustumisessa, ihan olemattomat kokemukset miehistä kun en ole koskaan heidän kanssaan edes puhunut kunnolla ( tämä jo huvittavaa), tietynlainen erakkomaisuus ja se että en viihdy ihmisten seurassa enää ja osaa olla rennosti, introvertti luonne, tällä hetkellä lähes kyllästyminen ja jopa pieni vihastuminen ihmisiin liittyen, kaikki menneisyyden huonot kokemukset ihmisistä, erilaisuuden tunne, pelko siitä että elämä muuttuisi vielä huonompaan suuntaan jos kerrankin luottaisi toiseen ja en välttämättä enää kestäisi jne.
Oikeasti tällä hetkellä olen vahvasti miettinyt eläväni elämäni sinkkuna. En pystyisi suhteeseen tällä pohjalla ainakaan nyt.
Oma valinta, pienestä pitäen viihtynyt hyvin yksin, olen yli-itsenäinen, en kaipaa elämää mutkistavia tekijöitä vaikkakin tiedän kokemuksesta että parisuhteista saa hyvääkin sisältöä elämään. En silti ole erakko, menen ja olen ja elän, mutta teen sen omilla ehdoillani. En ymmärrä miksi seksi=yhdyntä, kun voi tehdä paljon muutakin ilman yhdyntää ja minusta se on ihan yhtälailla seksiä. Tämä kaikki johtaa siihen, että molemmin puolin parempi näin. Ellei joskus tule vastaan naista joka ajattelee ja haluaa elää samoin, tällöin saisimme kumpikin parhaat puolet toisistamme. M-kohtanelkyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-seksi ja ehkäisytappelut-
En ole kiinnostunut varsinaisesta yhdynnästä, miehen mieliksi toki joskus harvoin voisin. Lisäksi se sattuu ja tulee vain virtsatulehduksia. Pelkkä käsillä ja suulla hyväily riittäisi itselle.
En halua käyttää hormonaalista ehkäisyä. Mutta pelkään myös raskaaksi tulemista. Yhdyntä olisi siis pelkkää kipua ja raskaaksi tulemisen pelkoa.
En tule koskaan löytämään parisuhdetta koska kaikki miehet vaikuttavat haluavan paljon yhdyntää ja mielellään ilman kumia.
Täällä on mies, joka ei haluaisi yhdyntäkeskeistä seksiä. Tärkeintä olisi nautinnon tuottaminen.
Tuskin kelpaisit näille naisille kuitenkaan. Naisethan eivät tunnetusti tiedä mitä edes haluavat.
En usko, että tästä johtuisi vaan ihan siitä että olen valtavirrasta poikkeava outoudessani. Seksuaalinen mieltymykseni on osa sitä.
Sairauksia. Ulkonäöstä ja luonteesta tykätään. (Ehkä enemmänkin itse olen vetäytynyt, kun seurustelu tuntuu vaativalta näillä pelimerkeillä.)
Laiskuus. En jaksa selailla deittisivustoja, saati laatia itsestä ilmoitusta. Olin kyllä Tinderissä mutta kovin pinnalliselta se tuntui. Tottuminen. Olen ollut niin kauan yksin että ajatus parisuhteesta tuntuu jopa oudolta. Minäkö seurustelisin? Osaisiko enää edes puhua miehen kanssa? Ujous. En osaa/uskalla flirttailla. Ollessani tekemissä potentiaalisen ehdokkaan kanssa sosiaaliset taitoni romahtavat.
Punastelen ja menetän keskustelutaitoni vaikka normaalisti olen aika supliikki ja rohkea.
Eikä kotoa ole tullut kukaan hakemaan, pitäisi vissiin hakeutua välillä ihmisten ilmoille....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helposti. Niitä on suurin osa. Itse en jaksa ainakaan edes ottaa riskiä ystävystyä yhdenkään miehen kanssa kun kaikilla on taustalla rikollisuutta, perversioita ja ties mitä päävikoja. Täytyy suojella itseäänkin ja minulla on alaikäinen lapsikin mitä ei voi vaarantaa.
Eri
En myöskään uskalla käydä laitatuttamassa kuparikierukkaa. Enkä ymmärrä miksi haluaisin nähdä sen vaivan saadakseni sisälleni vierasesineen vain koska kaikilla miehillä on joku pakkomielle yhdyntään.
61