Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suurin yksittäinen syy sinkkuuteesi?

Vierailija
28.01.2021 |

Mikä on oma näkemyksesi?

Kommentit (2581)

Vierailija
81/2581 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska miesmaku

Vierailija
82/2581 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy missään, jossa tutustuisi vastakkaisen sukupuolen edustajiin.

Uskon, että siinä on suurempi syy kuin iässä tai ulkonäössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/2581 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino. Se kai se on suurin syy, että miehet ei kiinnostu. Ja en mä kyllä mikään nätti muutenkaan ole. Miehille ulkonäkö on tärkeintä. Mulla on paljon kyllä miespuolisia kavereita ja tuttuja ja läppä lentää oikein mukavasti ja helposti niin kauan kunnes alkaa olla tunteita jotakuta kohtaan. Silloin muutun aivan ääliöksi, eihän sellainen nyt ketään houkuttele. Onneksi ihastun todella harvoin. Lisäksi olen vieraiden ihmisten seurassa ujo ja mulla on korkea suojamuuri. Lisäksi erittäin huono itsetunto tällä saralla (vaikka muuten onkin ihan kunnossa) juuri siitä johtuen, että mitään suuria menestystarinoita ei pahemmin ole. Tää on mun elämän kipein asia, kaikki muut osa-alueet on kunnossa kyllä.

Vierailija
84/2581 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persaukinen.  Ei parisuhdekelpoinen, valitettavasti!

Vierailija
85/2581 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle riittää maito kaupasta ostettuna. En halua lehmää.

Vierailija
86/2581 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä.

Saan näennäisesti paljonkin huomiota miehiltä, mutta eipä kukaan oikeasti pyydä vaikka treffeille.

En kyllä myöskään varsinaisesti tarvitsemalla tarvitse ketään, niin täytyy olla sitten oikea henkilö, jotta ottaisin mukaan elämääni.

Puutteessa eläminen kyllä rasittaa, mutta en pysty pelkkiin panosuhteisiin millään.

Jotenkin sama. Miehiä pörrää koko ajan ympärillä, mutta kukaan ei kuitenkaan tunnu olevan niin kiinnostunut, että pyytäisi treffeille tms.

Ihan kuin olisin joku avaruusolio, jota kierretään ja katsotaan, että mikä tuo on.

Pärjään hyvin ilmankin, ei sillä.

Vierailija
87/2581 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin alhainen itsetunto. Naisilta tulee aloitteita, mutta en tee mitään. He näkevät vain pinnan. En voi mitenkään uskoa että joku nainen haluaisi minut jos näkisi pintaa syvemmälle.

Vierailija
88/2581 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nätti, mutta kun olen läski niin se siitä. Monta vuotta yrittänyt laihduttaa ja aina epäonnistun. Itsekuri 0.

Vierailija
89/2581 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tyhmä ja muutin työn perässä kaupungista maaseudulle, jossa ei asu yhtään kiinnostavaa miestä. Kaupungissa minulla oli aktiivinen deittailuelämä ja ihania seurustelusuhteita, mutta ei työtä. Maalla on työpaikka, mutta en halua seurustella täkäläisten peräkammariäijien kanssa. Muutan takaisin sivistyksen pariin heti kun mahdollista.

Vierailija
90/2581 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erittäin alhainen itsetunto. Naisilta tulee aloitteita, mutta en tee mitään. He näkevät vain pinnan. En voi mitenkään uskoa että joku nainen haluaisi minut jos näkisi pintaa syvemmälle.

Mitä siellä pintaa syvemmällä sitten on, mikä sun mielestä voisi toisella tökätä?

Vierailija
91/2581 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä.

Saan näennäisesti paljonkin huomiota miehiltä, mutta eipä kukaan oikeasti pyydä vaikka treffeille.

En kyllä myöskään varsinaisesti tarvitsemalla tarvitse ketään, niin täytyy olla sitten oikea henkilö, jotta ottaisin mukaan elämääni.

Puutteessa eläminen kyllä rasittaa, mutta en pysty pelkkiin panosuhteisiin millään.

Jotenkin sama. Miehiä pörrää koko ajan ympärillä, mutta kukaan ei kuitenkaan tunnu olevan niin kiinnostunut, että pyytäisi treffeille tms.

Ihan kuin olisin joku avaruusolio, jota kierretään ja katsotaan, että mikä tuo on.

Pärjään hyvin ilmankin, ei sillä.

Elämme vuotta 2021. Naisetkin voivat kysyä miehiä treffeille. Miehet voivat olettaa, että sua on sata muutakin miestä kysymässä treffeille ja eivät siksi jaksa edes vaivautua.

Vierailija
92/2581 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset. Ovat niin paljon mun luona niin en jaksa/halua käyttää vähäistä omaa aikaa kehenkään tutustumiseen. Kattellaan jos muutaman vuoden päästä jaksais kun lapsetkin isompia.

Vierailija
93/2581 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino.

M29

Vierailija
94/2581 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko rakkauteen. En ole nähnyt eläissäni sellaista parisuhdetta, jossa itse haluaisin olla. Ikää on kuitenkin jo kohta puolivuosisataa.  Toisaalta ihmettelen miksi yleensä edes vastaan tällaiseen kysymykseen jossain keskustelupalstalla.  Miksi minun pitää edes perustella sinkkuuttani? Mielelläni kuulisin perusteluja miksi monet ovat parisuhteessa. Rakkaudesta? Tottumuksesta? Talouden vuoksi? Lasten takia? Vai miksi? 

Vierailija
95/2581 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina jättänyt kaikki, ennenkuin kuin he huomaisivat, etten ole mitään ja olisivat jättäneet minut.

Vierailija
96/2581 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä siellä pintaa syvemmällä sitten on, mikä sun mielestä voisi toisella tökätä?

No varmaankin se alhainen itsetunto.

Vierailija
97/2581 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajanpuute. Kun on hoitanut raskaan työpäivän jälkeen lasten asiat, iäkkäiden vanhempien asiat ja omat kotityöt, ei ole aikaa eikä voimia ruveta laatimaan jotain nettiprofiilia tai käymään treffeillä.

Vierailija
98/2581 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättiaisa

Vierailija
99/2581 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prinsessa Madel*ine ei tajunnut tulla vonkaamaan. Meni ja otti "sen toisen juopon".

Vierailija
100/2581 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi yksin, kuin huonossa suhteessa. Hyvää miestä ei vaan ole tullut vastaan. Ei kyllä niitä huonompiakaan, ketkä parisuhdetta haluaisi. Seksisuhteita kyllä löytää, kun on hoikka ja isotissinen. Ja se kyllä tällä hetkellä riittää minullekin. En koe parisuhteesta mitään hyötyä, paitsi se säännöllinen seksi. Mikä kuitenkin hiipuu jossain vaiheessa, kun ei miehet kestä kuitenkaan halukasta naista. Ja ei toki tarvitse joka päivä saada, mutta useampi kerta viikossa kelpaisi.