Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harmittaako, jos joku luo teistä huhupuheiden perusteella negatiivisen kuvan?

Vierailija
23.10.2022 |

Sitten katsoo sinua ihan naama norsunveellä ja ihmettelet vaan, että mitähän olen tuollekin tehnyt ja missä välissä muroihinsa pissannut, kun et muista sanaakaan vaihtaneesi. Sille löytää yleensä yhteisen tekijän ja johtolangan, kun vähän miettii kuka tuntee kenet ja mitä kautta jollain on jotain hampaankolossa. Ihmisellä joka jaksaa ja jaksaa panetella hautaan asti.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mutta sillehän ei voi mitään,koska kyse on huhujen levittäjän mielisairaudesta.

He tekevät outoja tekoja, vaanivat myös, koko heidän elämänsä on omalaatuista, ei normaalia.

Paranoia.

Vierailija
2/30 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi noudatankin laulun sanoja mukaellen ohjetta: "usko puolet mitä näet, älä mitään mitä kuulet.."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, mutta sillehän ei voi mitään,koska kyse on huhujen levittäjän mielisairaudesta.

He tekevät outoja tekoja, vaanivat myös, koko heidän elämänsä on omalaatuista, ei normaalia.

Paranoia.

Niitä asuu pikkupaikkakunnilla ja verhot heiluu tiuhaan ja suu käy. Tylsäähän se muuten olisi metsässä asustaa vaikka sitä muka niin ylistetään. Sitten ollaan omasta mielestä niin hauskoja ja nokkelia.

Vierailija
4/30 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gang stalking ja maineen tuhoavien huhujen levittäminen.

Vierailija
5/30 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka uskoo kaikki mitä sille kerrotaan. En minä ainakaan.

Vierailija
6/30 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä se johtaa lisääntyneeseen kiusaamiseen. Tosin ei kaikissa piireissä.

Vierailija
7/30 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka uskoo kaikki mitä sille kerrotaan. En minä ainakaan.

Oletkin järkevä. Mutta moni kyllä uskoo ja levittää vielä huhua eteenpäin.

Vierailija
8/30 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko huhuja. Muodostan itse omat mielipiteeni.

Vierailija
9/30 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä moni ostaa tuon paskanpuhumisen. Tuntematta kohdetta josta puhutaan pahaa. 

Vierailija
10/30 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin viranomaiset. Sekä uskovat että itse levittelevät vääristeltyä totuutta.

Vierailija
11/30 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joka tietää levittävänsä väärää huhua tietoisesti, on " rikollinen"

Vierailija
12/30 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku pelkkiin huhuihin uskoo niin siitä sitten vaan. Se on hänen ongelma. Se riittää, että tietää omat asiansa.

Vierailija
13/30 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. Nuorena aloitin itse itsestäni vaikka mitä huhuja ja naureskelin, jos joku niihin uskoi. En halua olla sellaisten ihmisten kaveri, joka uskoo kaikkia juoruja.

Vierailija
14/30 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, joskus huhujen kertominen eteenpäin on hyvä asia.

Meillä päin asui nainen, joka jakoi auliisti itseään ympäriinsä. Kylillä alettiin puhumaan, että tällä olisi sukupuolitauteja.

Myöhemmin kävi ilmi, että huhu piti paikkansa.

Muutama mies väisti luodin, kun uskoi huhuja, eikä lähtenyt tämän naisen matkaan.

Vierailija
15/30 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harmita, koska aina löytyy ihmisiä jotka valitsevat pahansuopuuden. Ei pidä antaa ulkoapäin tulevien huhupuheiden määrittää omaa käsitystä itsestä. Kun tietää itse miten asiat on, niin voi jättää omaan arvoon myös sellaiset ihmiset, jotka haluavat mustamaalata toisia ihmisiä.

Vierailija
16/30 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippunee paljon yhteydestä.

Ei pääsääntöisesti, mutta tilanne on ollut myös työpaikalla, joka on vaikuttanut omiin mahdollisuuksiin uralla niin kauan kuin esimiehet talossa vaihtuivat. Nykyisin kuulen osalta, että yllättyvät minun olevan "ihan kiva". Olen ollut aina tällainen ja nykyisin näyttää työurakin kannalta helpommalta.

Fiksu olisi lähtenyt aiemmin, mutta työssäni on muutoin paljon hyvää, mitä kilpailijalla ei ole tarjota niin en vaan osannut sitten lähteä.

Vierailija
17/30 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle taas tulee työtarjouksia ja olen nytkin töissä. Että minusta juoruilun tarkoitus on vain nolaaminen ja tietynlainen haitanteko.

Vierailija
18/30 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tapahtuu työpaikalla tuollaista.

Juorukerho, ns. sisäpiirikerho. Yksi joka levittelee valheita, jää vierestä katsomaan kun muut toteuttaa ja esittää ettei tiedä mitään.

Vierailija
19/30 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä mustamaalaaminen kääntyy maalaajaa itseään vastaan. Lopulta huonoon valoon joutuu juorun levittäjä ja keksijä ja uhria säälitään. Tietty on matalan äo:n omaavia jotka pahansuopuuttaan ja tyhmyyttään haluavat uskoa kaikkea, mutta sille ei voi voi mitään mitä tyhmä ajattelee. Viisaat osaavat ajatella itsekin.

Vierailija
20/30 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus tuleeesiin aina. Mahtaa huhuihin uskojia nolottaa.