Suurin yksittäinen syy sinkkuuteesi?
Kommentit (2581)
Olen ajokortiton ja päihteetön 175cm/65kg, likinäköinen, kaljuuntuva mies.
Tuossa syyt miksei naisia kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Seurustelisin mielelläni fiksun ja hoikan suomalaismiehen kanssa, mutta valtaosa suomalaismiehistä on lihavia.
En ole lihava, mutta minulla on pitkästä yksinolosta johtuvia mt-ongelmia. Varmaan monella sama.
Erosin miehestä, joka oli manipuloiva ja vallanhimoinen. Ns. kunnolliset miehet ei ole lähestyneet. Itse olen lähestynyt miehiä esimerkiksi lähettämällä ensimmäisen viestin treffipalstalla, mutta olen huomannut, että miehet ovat aika ennakkoluuloisia ja tottuneet siihen, että tekevät itse aloitteen. Pitävät omituisena ja olettavat rumaksi, epätoivoiseksi tai hulluksi, jos nainen tekee aloitteen. Joten en ole sitten enää yrittänyt.
Voisi kysyä myös, mikä on suurin yksittäinen syy parisuhteellisuuteesi.
Oma syy sinkkuuteeni on varmaan se, että viihdyn parhaiten ilman parisuhdetta. Olen deittaillut aika paljon, mutta en jaksa suhteiden intensiivisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Ja se mikä pahinta niin vaikka hankkisit ajokortin ja auton, piilolinssit, bodaisit itsellesi 20kg lisää lihasta ja kävisit hiustensiirrossa niin taso ei siltikään nousisi tarpeeksi että voisi saada edes hoikan perusnätin naisen.
Kerron tämän sulle omakohtaisella kokemuksella.
Vierailija kirjoitti:
Erosin miehestä, joka oli manipuloiva ja vallanhimoinen. Ns. kunnolliset miehet ei ole lähestyneet. Itse olen lähestynyt miehiä esimerkiksi lähettämällä ensimmäisen viestin treffipalstalla, mutta olen huomannut, että miehet ovat aika ennakkoluuloisia ja tottuneet siihen, että tekevät itse aloitteen. Pitävät omituisena ja olettavat rumaksi, epätoivoiseksi tai hulluksi, jos nainen tekee aloitteen. Joten en ole sitten enää yrittänyt.
Mitä tarkoitat tuolla että olettaa? Oletko siis kuvattomalla profiililla liikenteessä?
Tottahan se on että aina jos naiselta tulee aloite niin nainen on reippaasti matalatasoisempi.. Mutta jos sulla on kuva profiilissa niin mies voi itse tehdä omat johtopäätökset tasostasi.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä syyt on tietenkin kasvot/pituus/status/luonne
Jos mulla olisi vaikka tuon lauri tilkasen naama, ja +185 pituus ja jokin ihanneammatti niin pariutuminen muuttuisi ihan täysin. Siihen vielä päälle alistavan itsevarma kusipääluonne niin avot.
Tuo pituus on kyllä kaikkien aikojen typerin myytti. Sopii katsoa elokuvatähtiä. On nolon näköistä, jos mies on paljon pidempi kuin nainen, alkaa näyttää lapselta ja iskältä. Ehkä pituus on sitten itselle ymmärrettävämpi syy kuin jokin muu, ja siksi miehet haluavat sitä käsitystä helliä.
Ketipinor lääkitys teki minusta yksinäisen erakon.
Rakastun harvoin ja raskaasti ja niistä tapauksista toipumiseen menee oma aikansa. Ei minua kiinnosta parisuhde vain tavan vuoksi vaan naisen pitää olla semmoinen psykofyysis-sosiaalinen kokonaisuus että tuntuisi kuin olisi tekemisissä toisen aivopuoliskon kanssa. Silloin siihen naiseen viitsii tosissaan panostaa ja on valmis tekemään muutoksia omassa elämässään.
Muuten on helpompi olla sinkkumies, jolloin saa pitää vapaasti omasta ajan ja rahan käytöstään sekä keskittyä niihin asioihin, joista on itse aidosti kiinnostunut. Minun sosiaalisille tarpeille riittää hyvin tietty ystävä- ja tuttavapiiri ja pidän siitä että kotona saa olla rauhassa omissa oloissaan. Sinkkua ei tarvitse tehdä kompromisseja ja jos kaipaisin jotain paijattavaa hankkisin itselleni kissan, joista minulla on myönteisiä kokemuksia vuosien varrelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mulla olisi vaikka tuon lauri tilkasen naama, ja +185 pituus ja jokin ihanneammatti niin pariutuminen muuttuisi ihan täysin. Siihen vielä päälle alistavan itsevarma kusipääluonne niin avot.
Tuo pituus on kyllä kaikkien aikojen typerin myytti. Sopii katsoa elokuvatähtiä. On nolon näköistä, jos mies on paljon pidempi kuin nainen, alkaa näyttää lapselta ja iskältä. Ehkä pituus on sitten itselle ymmärrettävämpi syy kuin jokin muu, ja siksi miehet haluavat sitä käsitystä helliä.
Höpö höpö.
Treffipalstoilla naisilla on yleisen yhdistävä vaatimus +185cm mikä julistetaan miehen mitaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat tuolla että olettaa? Oletko siis kuvattomalla profiililla liikenteessä?
Tottahan se on että aina jos naiselta tulee aloite niin nainen on reippaasti matalatasoisempi.. Mutta jos sulla on kuva profiilissa niin mies voi itse tehdä omat johtopäätökset tasostasi.
Tietysti olen kuvattomana liikenteessä. Kuvallisena saa aivan liikaa yhteydenottoja. Kuka siitä massasta jaksaa ketään perata. Paras tapa ehdottomasti etsiä ennakkoluulotonta ja fiksua miestä on olla ilman kuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se mikään myytti ole. Pituus on se ihan ensimmäinen kriteeri mikä pitää ylittää ja todellakin mitä pitempi niin sitä parempi. Jos miehenä olet 190cm niin kelpaat lähtökohtaisesti kaikille 150-190cm naisille. Jos miehenä olet 165cm niin kelpaat ehkä vain 150-160cm naisille ja hekin oikeasti haluaisivat pidemmän miehen koska vertaavat miestä toisiin miehiin eivätkä niinkään itseensä. Naiset ovat tässä asiassa kuin klooniarmeija.
Olen erityisherkkä introvertti jota piinaa sisäinen ahdistus enkä viitsi edes yrittää vaikka on hyvät mahdollisuudet onnistua. Ei oo muutenkaan hirveesti ihmisiä ympärillä. Voin katsoa vain peiliin.
Mies 24v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö.
Treffipalstoilla naisilla on yleisen yhdistävä vaatimus +185cm mikä julistetaan miehen mitaksi.
Ehkä nämä naiset ovat sitten itse isokokoisia?
Presidenttien (Niinistö, Putin, Macron) ja elokuvastarojen maailmassa ne pisimmät ei koskaan ole ihailluimpia. Seksikkäimmät ja karismaattiset miehet on alle 185 cm aina. Otetaan nyt vaikka Mark Wahlberg tai Daniel Craig. Näin naisena tiedän kyllä, miksi lyhyemmät on seksikkäämpiä...
Saahan sitä noita pitkiä kolhoja polvivaivaisia mattivanhasia tietysti ihailla jos pitää pituutta jotenkin hienona asiana.
Vierailija kirjoitti:
En usko että nuo ovat ainoita ratkaisevia tekijöitä. Oletko avoin ja vilkas luonne ja osaat jututtaa ja keskustella erilaisten ihmisten kanssa? Esimerkiksi jos olet kiinnostunut vain tietokonepeleistä, niin tuskinpa niistä voi loputtomasti puhua muiden kuin alan harrastajien kanssa. Edes kaljuuntuminen ei ole ongelma, jollei sitä yritä peitellä jollain naurettavalla kampaustyylillä vaan suosii lyhyttä tukkamuotia eikä ainakaan mitään Juice Leskis-mallia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö.
Presidenttien (Niinistö, Putin, Macron) ja elokuvastarojen maailmassa ne pisimmät ei koskaan ole ihailluimpia. Seksikkäimmät ja karismaattiset miehet on alle 185 cm aina. Otetaan nyt vaikka Mark Wahlberg tai Daniel Craig. Näin naisena tiedän kyllä, miksi lyhyemmät on seksikkäämpiä...
Saahan sitä noita pitkiä kolhoja polvivaivaisia mattivanhasia tietysti ihailla jos pitää pituutta jotenkin hienona asiana.
Tämä viestisi on hieno esimerkki siitä miksi naisten neuvoja ei kannata kuunnella..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö.
Tämä viestisi on hieno esimerkki siitä miksi naisten neuvoja ei kannata kuunnella..
Kerro minullekin, minkä neuvon annoin?
Puoliso vaihtoi minut parempaan ja nyt tuntuu, että en halua ottaa riskiä, että kokisin vastaavanlaisen surun ja pettymyksen uudelleen.