Suurin yksittäinen syy sinkkuuteesi?
Kommentit (2581)
Pitkät on harvoin sopusuhtaisia. Siinä se ongelma. Ja lyhyemmällä miehellä lihakset on näyttävämmät.
Jep, Mark Wahlberg on 173 senttiä ja on vielä näin keski-ikäisenäkin monin verroin seksikkäämpi kuin pidemmät miehet. Mikä ihanuus!
Vierailija kirjoitti:
Jep, Mark Wahlberg on 173 senttiä ja on vielä näin keski-ikäisenäkin monin verroin seksikkäämpi kuin pidemmät miehet. Mikä ihanuus!
Yritätkö siis jotenkin luoda kuvaa että et ole yhtään nirso kun sulle kelpaa täydellisen näköinen hollywoodkomistus pitkän miehen sijasta?
Suomen poliisit kirjoitti:
Olen erityisherkkä introvertti jota piinaa sisäinen ahdistus enkä viitsi edes yrittää vaikka on hyvät mahdollisuudet onnistua. Ei oo muutenkaan hirveesti ihmisiä ympärillä. Voin katsoa vain peiliin.
Mies 24v.
Voin kertoa, että suhteessa alkaa ahdistamaan moninverroin enemmän, kun pitää yrittää huomioida toista ja niitä konfliktejakin tulee väistämättä. Siinä on erityisherkkyydet koetuksella.
En saa niitä joita haluan enkä halua niitä joita saan :) Ja tuosta pituudesta, olen 156cm, mulle 175cm mies on pitkä.
Vierailija kirjoitti:
En saa niitä joita haluan enkä halua niitä joita saan :) Ja tuosta pituudesta, olen 156cm, mulle 175cm mies on pitkä.
Tietenkin 20 senttiä sua pidempi mies on pitkä. Eli vaadit 20 senttiä pidempiä miehiä?
Miehen vaihtoehdot jää aika vähäiseksi jos 175 senttisen pitää katsella vain 156cm ja lyhyempiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian paljon pettymyksi. Pohjalla lapsuuden tyranni isä. Lisänä korkeat vaatimukset mieheltä.
Katse peiliin. Muiden syyttely turhaa.
Sivusta: Mutta sinä syyttelet naisia, jotka kehtaavat olla olematta sinun ja miesten syntisäkkejä?
Olet juuri sellainen mies, jonka pitäisi ottaa peili käteen ja miettiä 50 kertaa, ennen kuin avaa suutaan ja kertoo "ohjeita"/mitätöintejä.
En ole löytänyt sopivaa henkilöä. Minua on usein kehuttu kauniiksi ja mukavaksi, mutta miehet eivät lähesty. Itsekään en ole hyvä lähestymään, olen kauhea jännittäjä. Huonon itsetunnon ja arkuuden takia en uskalla nettideittaillakaan.
Vierailija kirjoitti:
En ole löytänyt sopivaa henkilöä. Minua on usein kehuttu kauniiksi ja mukavaksi, mutta miehet eivät lähesty. Itsekään en ole hyvä lähestymään, olen kauhea jännittäjä. Huonon itsetunnon ja arkuuden takia en uskalla nettideittaillakaan.
Miten suhun pääsisi tutustumaan sitten? Moni mies kuten minä haluaisi mukavan jännittäjänaisen.
Suomalaisten naisten harhaluulot omista tasoistaan ja yleisesti suomalaisten naisten surkea taso
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten suhun pääsisi tutustumaan sitten? Moni mies kuten minä haluaisi mukavan jännittäjänaisen.
Ainoa tapa tutustua on ollut esim. työn tai ystävien kautta, kun on ollut "pakko" jutella. Haluisitko avata mikä on oma tilanteesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa tapa tutustua on ollut esim. työn tai ystävien kautta, kun on ollut "pakko" jutella. Haluisitko avata mikä on oma tilanteesi?
Sitten sulla jää piirit aika pieneksi. Pieni todennäköisyys sille, että sattuisi juuri samaan työpaikkaan tai kaveripiiriin.
Mitä tarkoitat tilanteellani? Pyrin myös pitämään silmät auki oikeassa elämässä, mutta sen lisäksi olen harrastanut myös nettideittailua vaikka jännittäähän se. M34 pääkaupunkiseudulta.
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö on liian hyvä ehkäisykeino. Naama tasoa rumahko tavis, kroppaa en saa trimmattua tarpeeksi timmiksi.
mikset saa? oletko kokeillut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritätkö siis jotenkin luoda kuvaa että et ole yhtään nirso kun sulle kelpaa täydellisen näköinen hollywoodkomistus pitkän miehen sijasta?
Mitä nirsoa siinä on, että tykkää lyhyemmästä?
Voit kaikin mokomin mainita jonkun pitkän muka yhtä seksikkään Hollywood-näyttelijän, niin katsotaan, pärjääkö lyhyemmälle! PItäisi pärjätä, jos kerran pituus on sinänsä etu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten sulla jää piirit aika pieneksi. Pieni todennäköisyys sille, että sattuisi juuri samaan työpaikkaan tai kaveripiiriin.
Mitä tarkoitat tilanteellani? Pyrin myös pitämään silmät auki oikeassa elämässä, mutta sen lisäksi olen harrastanut myös nettideittailua vaikka jännittäähän se. M34 pääkaupunkiseudulta.
Niinpä, pienet on todennäköisyydet. Kai sitä pitäis vaan uskaltaa nettideittailemaan.
Tarkoitin siis tilanteellasi, että mikä on oma syysi sinkkuuteen?
Itse myös pk-seudulta ja N37.
Alberoni kirjoitti:
Rakastun harvoin ja raskaasti ja niistä tapauksista toipumiseen menee oma aikansa. Ei minua kiinnosta parisuhde vain tavan vuoksi vaan naisen pitää olla semmoinen psykofyysis-sosiaalinen kokonaisuus että tuntuisi kuin olisi tekemisissä toisen aivopuoliskon kanssa. Silloin siihen naiseen viitsii tosissaan panostaa ja on valmis tekemään muutoksia omassa elämässään.
Nimenomaan. Siksihän sitä halutaankin löytää "se toinen puolisko", "se oikea", jonka kanssa tulevaisuuden jakaminen tuntuisi luontevalta. Ainakin itse koen niin.
Mies kuoli äkillisesti 28 vuoden yhdessäolon jälkeen, eipä ole tullut sen jälkeen mieleenkään etsittyä.
Olen takaa kuin Marilyn Monroe.
Edestä vain vähän rumempi kuin Teuvo Hakkarainen.