Miksi miehille ei kelpaa työtön nainen?
Vaativat työssäkäyviltäkin kovaa palkkaa ja upeaa, menestyksekästä uraa.
Ainakin itse olen tuollaiseen suhtautumiseen törmännyt usein. Toisaalta hienoa että miehet eivät naisten elämää enää ala rahoittamaan!
Kommentit (118)
Tilapäinen työttömyys ei haittaa mutta elämäntapa työnvieroksujaa suhteen ei voi suunnitella mitään vakavaa.
Kyllä se vain niin on että työttömyys kertoo aina jotain ihmisestä. Toki joku voi olla epäonnisten sattumuksien vuoksi työttömänä vaikka haluaisi olla töissä, mutta yleensä työttömyys kertoo ainakin joistain seuraavista ominaisuuksista, mitä en itse ainakaan kumppaniltani haluaisi:
- Toimettomuus & aloitekyvyttömyys
- Mielenterveysongelmat
- Elämänhallinnanongelmat
- Asennevamma
- yms
Vierailija kirjoitti:
Tilapäinen työttömyys ei haittaa mutta elämäntapa työnvieroksujaa suhteen ei voi suunnitella mitään vakavaa.
Ja sinä tiedät kuka on työtävieroksuva?
Kuinka monta työtöntä teidän työpaikalle on tänä vuonna palkattu?
Miten niin ei kelpaa? Olisi tosi seksikästä, jos työtön nainen maksaisi luonnossa asumiseni kanssani.
jeesusonherra kirjoitti:
Kyllä se vain niin on että työttömyys kertoo aina jotain ihmisestä. Toki joku voi olla epäonnisten sattumuksien vuoksi työttömänä vaikka haluaisi olla töissä, mutta yleensä työttömyys kertoo ainakin joistain seuraavista ominaisuuksista, mitä en itse ainakaan kumppaniltani haluaisi:
- Toimettomuus & aloitekyvyttömyys
- Mielenterveysongelmat
- Elämänhallinnanongelmat
- Asennevamma
- yms
Hyvin työttömät näyttävät ainakin kelpaavan toimistotöihin työmarkkinatuella esim. Sairaalat, kansalaisopistot, kirjastot, hautausmaan toimistot jne. tekevät samoja töitä kuin vakituiset. Lisäksi työttömiä on esim. palkkatuella tarhassa lasten hoitajina ja kouluissa koulunkäyntiavustajina.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ei kelpaa? Olisi tosi seksikästä, jos työtön nainen maksaisi luonnossa asumiseni kanssani.
Jep, on koko päivä aikaa laittautua, ei varmaan haittaa, jos vaatteita on vain vähän päällä, kun tuut kotiin, meillä työttömillä naisillahan ei ole rahaa vaatteisiin.
Vierailija kirjoitti:
no mä kuulun alamailmaan tavallaan ja täällä ei välitetä ootko töissä tai työtön sun persoona ratkasee kuka ihasutuu ja tykkää susta. mulla ei olis ongelmaa olla työttömänb naisen kaa . mä en kato statusta
Yläpeukkua tälle :,DD
Vierailija kirjoitti:
Koska olen itse työtön, haluan töissä käyvän ja hyvätuloisen naisen.
Mahdollisuudet vähissä, uskoisin
Anneli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no mä kuulun alamailmaan tavallaan ja täällä ei välitetä ootko töissä tai työtön sun persoona ratkasee kuka ihasutuu ja tykkää susta. mulla ei olis ongelmaa olla työttömänb naisen kaa . mä en kato statusta
Alamaailmassa naisen arvo on lähellä nollaa. Voima ratkaisee. Lapsellista yläpeukuttaa naisen tällaista kommenttia. Tietenkin kaunis, nuori ja hoikka nainen on alamaailmassakin statussymboli mutta lihavan palstalaisen on turha kuvitella, että hänen "ihana" persoonansa kiinnostaisi alamaailmassa. Lihavalla naiselle ei ole alamaailmassa mitään arvostettavaa ominaisuutta, ei voimaa, ei psykopaattisuutta, ei kauneutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alamaailmassa naisen arvo on lähellä nollaa. Voima ratkaisee. Lapsellista yläpeukuttaa naisen tällaista kommenttia. Tietenkin kaunis, nuori ja hoikka nainen on alamaailmassakin statussymboli mutta lihavan palstalaisen on turha kuvitella, että hänen "ihana" persoonansa kiinnostaisi alamaailmassa. Lihavalla naiselle ei ole alamaailmassa mitään arvostettavaa ominaisuutta, ei voimaa, ei psykopaattisuutta, ei kauneutta.
Ai nämä ulkonäköjutut. Niin, miehen pitää olla vähintään 180 cm pitkä, muuten ei naiset arvosta, ei auta kuntosali eikä työpaikka.
Työtön mies kyllä kelpaa, jos on vähintään 180 cm eli he menevät työssäkäyvien alle 180 cm miesten edelle.
Niin ja parisuhteessa nainen ei saa olla miestä pitempi missään nimessä, sehän on tosi noloa, kaikki nauraa pariskunnille, joissa nainen on miestä pitempi, nainen näyttää isokokoiselta ja mies pikkumieheltä.
Suomessa pitää olla työpaikka ja miehen pitää olla vähintään 180 cm ja nainen saa olla korkeintaan 170 cm ettei näytä amatsonilta. Ei saa olla sossupummi eikä myöskään työssäkäyvä amatsoni eikä alle 180 cm työssäkäyvä pikkumies. Ja omistusasunto se olla pitää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, on koko päivä aikaa laittautua, ei varmaan haittaa, jos vaatteita on vain vähän päällä, kun tuut kotiin, meillä työttömillä naisillahan ei ole rahaa vaatteisiin.
Erittäin kiihottavaa! Kirjoitatko eroottisia novelleita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä täytyisi alkaa työttömänä kirjoittamaan novelleja. Tykkään punaisista pitsisistä alusvaatteista, ei kai haittaa vai tykkäätkö jostain muusta väristä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma kumppani on monta kertaa sanonut että ei mitenkään voisi katsella työtöntä naista. Onneksi mulla on vakivirka... mutta kyllähän se vähän mietityttää. Kuinka ohuella pohjalla tässä ollaan. Sinänsä ymmärrän, en minäkään haluaisi toista elättää, jos tämä olisi työkykyinen ja töitä olisi tarjolla. Mutta aina ei voi kaikkeen itse vaikuttaa.
Jos seurustelee työttömän kanssa niin ei se nyt sitä tarkoita että sitä elättää pitäisi. Suomessa on toimiva sosiaalihuolto- ja työttömyyskassajärjestelmä mistä työtön saa toimeentulonsa.
Mulla kävi niin että toimeentulotukea en saanut kun katsoivat miehen palkan riittävän ja työttömyystukia en saanut kun koulutustaso huono siinä sitten mies elätti vuoden kunnes sain koulutuspaikan ennen miestä asuin yksin jolloin sain toimeentulotukea
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syö töissä lämmin ruoka niin päästään heti jälkiruokaan, kun tuut töistä kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Oma kumppani on monta kertaa sanonut että ei mitenkään voisi katsella työtöntä naista. Onneksi mulla on vakivirka... mutta kyllähän se vähän mietityttää. Kuinka ohuella pohjalla tässä ollaan. Sinänsä ymmärrän, en minäkään haluaisi toista elättää, jos tämä olisi työkykyinen ja töitä olisi tarjolla. Mutta aina ei voi kaikkeen itse vaikuttaa.
Luulisin, että jos hän on peruskohtuullinen henkilö, niin on tarkoittanut että laiskaa ei elättäisi. On eri asia olla jonkun aikaa työttömänä työnhakijana kuin se että eläisi sossun tuilla vapaaehoisesti (tai valittaen).
Suomessa mikään laki ei pakota miestä seurustelemaan työttömän naisen kanssa. Työtön saa paremmin rahaa yksin asuessaan. Moni nainen ei edes halua mennä palvelijaksi miehille, yksin asuessa on paljon vähemmän kotitöitä. Ja onneksi on ulkomaalaisia miehiäkin, jos suomalaiset miehet eivät halua seurustella. Ulkomailla voi jopa työllistyäkin paremmin.
No ei oo kosketuspintaa tuollaiseen. Olen mt-syistä työkyvytön kahden teinin persaukinen yh ja mullakin olis ottajia. Mut ongelma on siinä, että mulle ei kelpaa kuka tahansa.
Olen kyllä kelvannut oikein hyvin. En ole ollut ikinä töissä, mutta haluaisin kyllä ja teen parhaani sen eteen, vaikka en oikein usko työllistymiseeni enää.