Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Dermosilin tuotteista?

Vierailija
20.02.2024 |

Oletko käyttänyt/ käyttäisitkö?

en oikein tiedä minkä laatuista kosmetiikkaa  tuotteensa ovat. Hintasuhde vaikuttaisi olevan ok, ja tykkään että on suomalainen yritys ja käsittääkseni tuotteet valmistetaan Suomessa mutta se laatu.. 

kokemuksia?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin joskus niitä kun työpaikallani kiersi ko. firman tilauslistoja. Ne oli ihan ok tuotteita, paljon kivoja lahjaideoita oli kuvastossa.  Ja onhan se hienoa, että on kotimainen yritys! Ei raha valu Kiinaan tai paratiisisaarille.

Vierailija
2/29 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän ja voin suositella! Hyviä perus ihonhoitotuotteita, ja varsinkin se dermosilin voidesaippua on luottotuote kun ei kuivata ihoa. Meikkejä en ole heiltä testannut, mutta näin muuten kyllä tykkään! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppp

Vierailija
4/29 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää. Halpislaatua. Rasvat eivät tehoa kuivaan ihooni ollenkaan, dödö ei estä hajua. En osta enää Dermosiliä.

Vierailija
5/29 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheuttaa Kakka pierua

Vierailija
6/29 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa hyviä, osa ei...

Vierailija
7/29 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut ystävältäni lahjaksi näitä. Jalkarasva on todella hyvä erittäin helposti kovettuville, kuivuville ja haavautuville jaloilleni. Käsirasva on ahkerassa käytössä, sillä töissä lasten kanssa saan jatkuvasti pestä käsiä ja talvella kuivuvat. Olen myös pitänyt dödöistä ja ihosuihkeesta, niissä on minua miellyttäviä tuoksuja.

Vierailija
8/29 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihonhoitotuotteet ja shampoot/suihkusaippuat laadukkaita. Oma kokemus. Voin suositella.

Vierailija
9/29 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoksut on ihania. Käsivoide on hyvä, samoin saippuat. En ole löytänyt sopivia päivä-ja yövoiteita, mutta en ole vielä testannut kuin pari. Olen 45 ja tarvitsen aika tymäkät voiteet. Sain sinisestä purkista näytteen, retinol-voide. Taidan tilata sitä seuraavaksi.

Kaverilla oli shampoo ja hoitoaine, ihanat tuoksut. Yhden kokeilun jälkeen en osaa sanoa sopiiko ne minun päänahalleni tai hiuksille. 

Vierailija
10/29 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat käyttämistäni Dermosilin tuotteista ovat olleet ihan hyviä, jotkut jopa huippuja. On toki tullut vastaan myös jokusia itselläni toimimattomia tuotteita. Tasaisen vahvaa keskitasoa.

Vierailija
11/29 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän. Juuri viikko sitten tuli viiden kympin arvosta tavaraa. Saippuat on kunnollisia eikä markettilirua, käytän myös bb-voidetta ja antiperspiranttidödöjä. Eivät kutita kainaloissa. Tosin minulla ei ole voimakas kainalohiki, joten en tiedä miten toimii, jos joku hikoilee voimakkaasti ja haisevasti. Kasvovesi on myös hyvä, en nyt muista tuotesarjan nimeä. 

Vierailija
12/29 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Märkää kakkaa aiheuttaa

Vierailija
13/29 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkusaippuat ihan kivoja, dödöt (red orange, lime ja green apple) myös. Kehuttu suolashampoo ei sopinut mun hiuksille ollenkaan.

Vierailija
14/29 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut aikanaan meikkejä herkkäihoisena, oma kokemus hyvä.

Vierailija
15/29 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen käytin Vitamin E sarjan putsareita. Sittemmin siirryin Lumeneen kun niitä on helpompi ostaa marketista. 

Vierailija
16/29 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain muutamia Dermosil tuotteita saa kai nykyään Sokokselta / Emotionista. 

Vierailija
17/29 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä tuotteita ainakin, keittiösaippua (poistaa hyvin kalan hajun), maxime moisture ripsiväri, vaaleanpunainen kasvojen puhdistusvaahto, käsivoide, joka valkoisessa tuubissa.

Vierailija
18/29 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolashampoo on luottotuotteeni! Joitain Dermosilin käsirasvoja olen saanut lahjaksi ja ne ovat aina olleet hyviä. 

Vierailija
19/29 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt Dermosil tuotteita varmaan lähemmäs 30 vuotta. Erittäin hyvä hinta-laatusuhde! Ripsiväri on huippu, muita suosikkejani ovat mm. kasvojen vaahtopesut, kehon kosteusvoiteet, voidesaippua, huulirasva.

Vierailija
20/29 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään. Olen käyttänyt useita tuotteita, joista suosikit on palashampoo ja kasvojenpuhdistusvaahto pinkissä pullossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi