Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehille ei kelpaa työtön nainen?

Vierailija
28.01.2021 |

Vaativat työssäkäyviltäkin kovaa palkkaa ja upeaa, menestyksekästä uraa.

Ainakin itse olen tuollaiseen suhtautumiseen törmännyt usein. Toisaalta hienoa että miehet eivät naisten elämää enää ala rahoittamaan!

Kommentit (118)

Vierailija
61/118 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kun mies tulee mukaani ruokakauppaan ja auttaa tavaroiden pakkaamisessa kaupassa niin teen hänelle mitä ruokaa tahansa. Ravintolat saavat olla rauhassa kiinni.

Vierailija
62/118 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaahan. 

Naisilta ei kyllä odoteta työntekoa saati mitään isoa palkkaa. 

No on niitä muutama gigolo ollut, jotka elävät naisen rahoilla, mutta niilläkin on sitten kuitenkin sivusuhde naiseen, jolle he itse tarjoavat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/118 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua kyllä kiinnosta naisen työttömyys, jos muuten on kiinnostava nainen. Saahan hän omat päivärahansa kuitenkin niin ettei minun tarvitse elättää.

Vierailija
64/118 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä370599 kirjoitti:

Kelpaako naisille työtön mies? Epäilen. 

Kelpaa, jos huolehtii hygieniasta eikä ryyppää liikaa.

Pärjäät muilla jutuilla. Naiset haluavat miehen, joka kuuntelee, jolta saa vaikka hieronnan ja keittää vaikka kahvia joskus ja on ennen kaikkea mukava.

Vierailija
65/118 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aivan varmasti kelpaa! Aloitus on pakko olla provo. Valtaosalle miehistä kelpaa lähes mikä tahansa nainen, kunhan fyysinen ja henkinen puoli ovat edes suunnilleen kohdillaan. Eikä niilläkään ole niin suurta väliä.

Vierailija
66/118 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pärjäät muilla jutuilla. Naiset haluavat miehen, joka kuuntelee, jolta saa vaikka hieronnan ja keittää vaikka kahvia joskus ja on ennen kaikkea mukava.

Kyllä naisen pitää itsekin olla vähän sellainen työtävieroksuva, että hyväksyy työttömän miehen. 90% naisista kysyy ensitöikseen miehen työstä ja varmistaa että mies on työteliäs. Miehen työttömyyden pitää olla vähintäänkin tilapäinen. Jos mies vaikkapa omasta valinnastaan on työtön ja elelee enimmäkseen säästöillään, niin eipä meinaa oikein kiinnostaa naisväkeä kun tulee kuva sohvalla makaavasta hylkeestä. Naisten mielikuvissa miehen pitää olla jatkuvasti liikkeessä, vaikkapa siellä töissä.

Vierailija
67/118 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies ei tajua, että suurin syy, miksi nainen ei halua seurustella on miehen käytös, ei siis ulkonäköön liittyvä asia tai raha.

Nainen haluaa, että mies kuuntelee siis oikeasti kuuntelee eikä selaa esim. kännykkää samalla, nainen haluaa, että mies huomioi häntä esim. juuri vaikka hieronnalla. Lisäksi voi auttaa kotitöissä, jo pelkkä roskapussin vieminen auttaa. Lisäksi naiset eivät halua kuunnella elämänohjeita eikä ulkonäköarvostelua, sillä hoikalla naisellakin kun voi olla rakkaita ystäviä tai sukulaisia, joilla on ylipainoa.

Valitettavasti hyväkäytöksisiä miehiä on vähän ja yksin on yleensä parempi.

Suomessa on tuki systeemi ja yleensä työtön saa kyllä paremmin tilille rahaa kun asuu yksin.

Vierailija
68/118 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naisen pitää itsekin olla vähän sellainen työtävieroksuva, että hyväksyy työttömän miehen. 90% naisista kysyy ensitöikseen miehen työstä ja varmistaa että mies on työteliäs. Miehen työttömyyden pitää olla vähintäänkin tilapäinen. Jos mies vaikkapa omasta valinnastaan on työtön ja elelee enimmäkseen säästöillään, niin eipä meinaa oikein kiinnostaa naisväkeä kun tulee kuva sohvalla makaavasta hylkeestä. Naisten mielikuvissa miehen pitää olla jatkuvasti liikkeessä, vaikkapa siellä töissä.

Ei pidä paikkaansa, kyllä suurin osa naisista menee töihin, jos pääsee, mutta ainakaan naimisissa olevaa naista ei palkata, koska on riski, että nainen saa lapsen, minulle tämä sanottiin suoraan eräässä työhaastattelussa. Ja naisesta tulee sitten helposti pitkäaikaistyötön, mutta ei se haittaa.

Keskityn työttömänä urheilun harrastamiseen, siivoan, laitan ruokaa, leivon, teen käsitöitä, katson telkkaria, luen, jos en kerran töihin kelpaa.

Ja kyllä työtön mies kelpaa, jos muuten käyttäytyy hyvin, huolehtii hygieniasta jne. Voihan sitä tehdä asioita, jotka ei vaadi rahaa, vaikka sänkypuuhia, istukoot muut miehet kokouksissa.

Vierailija
69/118 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työtön nainen ja saan tosiaan olla ihan ”rauhassa”. Ehkä miehet kiinnostuisivat minusta enemmän jos tietäisivät, että pystyn varallisuuteni ansiosta elättämään itseni ihan hyvin työttömyydestä huolimatta. Silti miestäkin enemmän haluaisin työpaikan.

Vierailija
70/118 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kyllä omalla kohdalla ole koskaan jäänyt kiinni siitä, että onko naisella töitä vai ei.

Vierailija
71/118 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kysyisin miehen työstä sen takia, että on 1 ammatti olemassa, jossa työskentelevän kanssa en halua seurustella, vaikka mies olisikin komea.

Vierailija
72/118 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen työtön nainen ja saan tosiaan olla ihan ”rauhassa”. Ehkä miehet kiinnostuisivat minusta enemmän jos tietäisivät, että pystyn varallisuuteni ansiosta elättämään itseni ihan hyvin työttömyydestä huolimatta. Silti miestäkin enemmän haluaisin työpaikan.

Ja minä työttömänä naisena haluaisin nimenomaan asua yksin, voisin vain seurustella miehen kanssa, en halua kuitenkaan mennä miehelle palvelijaksi. Yksin asuva työtön saa paremmin rahaa kuin parisuhteessa oleva. Olen taitava ruoanlaittaja enkä polta enkä ryyppää niin rahaa jää vaatteisiinkin.

Vierailija
73/118 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei ole niinkään tärkeää, onko nainen työtön vai ei. Minulle on tärkeää elämänasenne ja syy siihen miksi on työtön. On ihan eri asia jos on työtön siksi kun firma meni nurin Koronan takia kuin se, että "Ei halua työskennellä niille riistäville kapitalisteille" tai että "Kun ei vaan jaksa herätä aamulla ennen yhtätoista". Aktiivinen, iloinen ja positiivinen ihminen kyllä löytää töitä, vaikka jollakin elämän hetkellä olisikin työtön.

Vierailija
74/118 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömillä naisilla on liikaa aikaa, käydä vieraissa.

Semmosia ne on, ne työttömät naiset.

Vierailija
75/118 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei ole niinkään tärkeää, onko nainen työtön vai ei. Minulle on tärkeää elämänasenne ja syy siihen miksi on työtön. On ihan eri asia jos on työtön siksi kun firma meni nurin Koronan takia kuin se, että "Ei halua työskennellä niille riistäville kapitalisteille" tai että "Kun ei vaan jaksa herätä aamulla ennen yhtätoista". Aktiivinen, iloinen ja positiivinen ihminen kyllä löytää töitä, vaikka jollakin elämän hetkellä olisikin työtön.

Osalla saattaa olla lääkärin määräämiä fyysisiä rajoitteita, miksi kaikki työt ei käy. Meillähän on sosiaaliturvatunnukset ja terveystiedot salaisia, kaikki ei aina näy päällepäin.

Ja meilläpäin ainakin siivoustyöhönkin otetaan ne, joilla oma auto käytössä, koska pitää pystyä liikkumaan siivouskohteiden välillä ja tuurata esim. sairastunutta työkaveria sekä kuljettaa siivousvälineitä. Kaikissa taloyhtiöissä ei myöskään ole autopaikkoja tarpeeksi eikä viitsi kerrostalon katolle autoa ajaa.

Kaikki ei ole aina niin yksinkertaista.

Vierailija
76/118 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en saa kantaa enkä nostaa kuin jotain kevyttä esim. Leipäpaketin.

Varmaan syynä aikaisemmin tehdyt raskaat fyysiset työt. Minulla on lääkäriltä kielto ja saan tehdä vain toimistotöitä. Teen niitä aina kun pääsen töihin.

Vierailija
77/118 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska puhutaan niistä, jotka ovat nostaneet eläkettä jo 40 vuotta. Kummisetäni jäi eläkkeelle, hänen isänsä jäi eläkkeelle jo 1980-luvulla 53-vuotiaana ja on nyt edelleen eläkkeellä, on kuulemma vielä piristynyt. Tätini taas oli eläkkeellä 44- vuotta, nykyään ei enää pääse samasta syystä eläkkeelle 40-vuotiaana. Täti oli vielä 80-vuotiaana kova leipomaan.

Vierailija
78/118 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä voi olla kauhean pieniä noi eläkkeet, koska kummisetäni isä osti toisen omistusasunnon säästöillään ja siellä tehdään remonttia.

Vierailija
79/118 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella eläkeläisellä on 2-3 omistusasuntoa ja nuoret ei saa edes yhtä. Lisäksi nuoret laitetaan tekemään työmarkkinatukityötä karenssin uhalla, vaikka on tutkinto. Koska näistä asioista puhutaan?

Vierailija
80/118 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia ei palkata, koska nainen voi saada lapsen eikä äitiyslomia eikä lasten sairastamista haluta maksaa. Sitten voidaankin haukkua naisia työtä vieroksuviksi täällä palstoilla. Ja myöhemmin ei enää palkata, koska on jo pitkäaikaistyötön. Jos nainen on työtön, hän yleensä tekee kotityöt yksin perheessä, mutta eihän se työtä ole.

Itse en meinaa hoitaa omia vanhempia enkä puolison vanhempia tulevaisuudessa (puoliso ainoa lapsi), koska ei se työtä ole ja tyhmä olisin jos niin tekisin. Kannattaa mielummin tehdä vaikka käsitöitä, levätä ja urheilla ja pitää itsestä huolta. Ei enää palkatonta työtä kiitos, en halua olla enää tyhmä.

Antaa verojen nousta ja kodinhoitajien juosta, työssäkäyvät miehet ne maksaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän