Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehille ei kelpaa työtön nainen?

Vierailija
28.01.2021 |

Vaativat työssäkäyviltäkin kovaa palkkaa ja upeaa, menestyksekästä uraa.

Ainakin itse olen tuollaiseen suhtautumiseen törmännyt usein. Toisaalta hienoa että miehet eivät naisten elämää enää ala rahoittamaan!

Kommentit (118)

Vierailija
101/118 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska työtön nainen on yleensä entinen narkki, tatuoitu, tyhmä , laiska ja läski ja vatsamakkaraa on ja ei voi olla kauniskaan, ootko koskaan nähnyt kaunista ja työtöntä naista? kaikki kauniit naiset saa töitä. 

työtön mies on taas liian lahjakas tälle looseriateisti-yhteiskunnalle siksi ei jaksa olla paskassa työssä

Vierailija
102/118 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma kumppani on monta kertaa sanonut että ei mitenkään voisi katsella työtöntä naista. Onneksi mulla on vakivirka... mutta kyllähän se vähän mietityttää. Kuinka ohuella pohjalla tässä ollaan. Sinänsä ymmärrän, en minäkään haluaisi toista elättää, jos tämä olisi työkykyinen ja töitä olisi tarjolla. Mutta aina ei voi kaikkeen itse vaikuttaa.

Miten tuo on ohuella pohjalla oloa? Kyllähän se kertoo ihmisen luonteesta ja arvoista paljon, jos pystyy heittäytymään yhteiskunnan tai puolison elätettäväksi. Jos ei itsestä huolehtimista ja yhteiskunnallista vastuunkantoa saa puolisolta odottaa, niin mitä ominaisuuksia sitten saa?

Ohuella pohjalla ollaan sitten, jos puoliso ilmoittaa jättävänsä jos jäät työttömäksi, sitä ei miehesi varmaan ole tarkoittanut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/118 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

andytähtietiede kirjoitti:

koska työtön nainen on yleensä entinen narkki, tatuoitu, tyhmä , laiska ja läski ja vatsamakkaraa on ja ei voi olla kauniskaan, ootko koskaan nähnyt kaunista ja työtöntä naista? kaikki kauniit naiset saa töitä. 

työtön mies on taas liian lahjakas tälle looseriateisti-yhteiskunnalle siksi ei jaksa olla paskassa työssä

Eli sun mielestä 50-vuotias työssäkäyvä nainen on kauniimpi kuin 20-vuotias työtön nainen, nuorilla on kyllä paljon tatuointeja.

Vierailija
104/118 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaa, ainakin kun on hoikka ja kaunis. Ei tarvitse olla mikään parikymppinenkään, jos ei ole perheen perustaminen suunnitelmissa.

Tiedän paljon tällaisia pariskuntia, joissa mies on ottanut vetovastuun talouden ylläpidosta, mutta näissä suhteissa miehet ovat olleetkin huomattavan hyvätuloisia tai varakkaita pääoman kautta. Tuskin tuollaisille naisille toisaalta mikään perus duunari kelpaisikaan.

Vierailija
105/118 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on suuri vaara joutua ainoaksi elättäjäksi lapsilleen jos ero tulee ja nainen elatuskyvytön . Miehen kannattaa miettiä tarkkaan, sillä elämä voi muuttua hetkessä köyhyydeksi töissä käynnistä huolimatta.

Varoitus: itselleni kävi juuri näin, köyhyys iski heti eron jälkeen. Aina kun palkka nousee samassa suhteessa elarit kasvaa. En voi mitenkään nostaa elintasoani, laskennallisesti minulle saa jäädä saman verran kuin toimeentulotuki olisi. Olen niin vittuutunut tähän kaikkeen ja olen antanut exälle tilini käyttöoikeudet niin voi aina ottaa lapsille, jokaisen ylimääräisen sentin, jos olen ollut vaikka ylitöissä. Tällä hetkellä 1300 euron elarit ei kuulema kata kaikkia lasten kuluja. Minun pitäisi myös pyöräillä töihin, kun valitin ettei raha riitä enää bensaan. Työmatka vain 8km per suunta.

Vierailija
106/118 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaa, ainakin kun on hoikka ja kaunis. Ei tarvitse olla mikään parikymppinenkään, jos ei ole perheen perustaminen suunnitelmissa.

Tiedän paljon tällaisia pariskuntia, joissa mies on ottanut vetovastuun talouden ylläpidosta, mutta näissä suhteissa miehet ovat olleetkin huomattavan hyvätuloisia tai varakkaita pääoman kautta. Tuskin tuollaisille naisille toisaalta mikään perus duunari kelpaisikaan.

Mulle kyllä kelpaisi perusduunarikin, ainoa siinä vaan että pitäis olla asenteiltaan keskimääräistä persuduunaria vähän sivistyneempi.

Vierailija
107/118 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kalpasi aikoinaan työtön ikuinen opskelija mutta kalliiksi tuli. Seurusteluaikana oli vain kesätöissä. Hän oli joitakin vuosia yhtäjaksoisesti töissä niihin aikoihin kun menimme naismisiin, mutta jäi pois työelämästä taas kun lapsemme syntyi, eikä palannut. Se tosin johtui uupumuksesta ja sairauksista. 

Ainoa työ mihin hän on paneutunut hyvin on että on ollut hyvä äiti lapselleme. 

Vierailija
108/118 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pääsin naimisiin vaikka olen työtön.

Vierailija
109/118 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja nainen voivat asua erikseen niin ei tarvitse elättää toista. Molemmat siivoaa omat kodit jne.

Vierailija
110/118 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä on suuri vaara joutua ainoaksi elättäjäksi lapsilleen jos ero tulee ja nainen elatuskyvytön . Miehen kannattaa miettiä tarkkaan, sillä elämä voi muuttua hetkessä köyhyydeksi töissä käynnistä huolimatta.

Varoitus: itselleni kävi juuri näin, köyhyys iski heti eron jälkeen. Aina kun palkka nousee samassa suhteessa elarit kasvaa. En voi mitenkään nostaa elintasoani, laskennallisesti minulle saa jäädä saman verran kuin toimeentulotuki olisi. Olen niin vittuutunut tähän kaikkeen ja olen antanut exälle tilini käyttöoikeudet niin voi aina ottaa lapsille, jokaisen ylimääräisen sentin, jos olen ollut vaikka ylitöissä. Tällä hetkellä 1300 euron elarit ei kuulema kata kaikkia lasten kuluja. Minun pitäisi myös pyöräillä töihin, kun valitin ettei raha riitä enää bensaan. Työmatka vain 8km per suunta.

Kuka tahansa voidaan irtisanoa milloin vaan.

Vierailija
111/118 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoit jo itse vastauksen. Miehet eivät ala naisten elämää rahoittamaan.

Vierailija
112/118 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijjaa!! Mä oon hyvin kelvannut! Urheilen, syön tervellisesti, olen hauska. Työtön nyt 2 vuotta, olen vain itsekseni opiskellut. Jos nyt joskus pääsisin sinne oikeustieteelliseen.

Mitä pahaa minussa on?! Olen aktiivinen ja kaikki kunnossa.

Vierailija
113/118 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annoit jo itse vastauksen. Miehet eivät ala naisten elämää rahoittamaan.

Eikä naiset halua alkaa siivoamaan asuntoa, joka on vain miehen nimissä.

Toivottavasti, jos otat työssäkäyvän naisen niin sitä ei irtisanota.

Vierailija
114/118 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en halua miestä, joka ryyppää viikonloppuisin, vaikka olisikin työssäkäyvä ja pitää olla vähintään 180 cm pitkä.

Pariskunnat, jossa nainen pidempi ovat nolon näköisiä, olivat työssä tai ei. Eli ei se työpaikkakaan aina tee kunnollista ihmistä, kun parisuhde on outo.

Vierailija
115/118 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä lapset tehty, en välttämättä tarvitse miestä, voin olla yksinkin ja olen päättänyt, että haluan asua yksin, seurustella voisin. Tukirahat riittää kyllä, koska en polta enkä juopottele ja olen taitava ruoan laittaja, voisin toki tehdä miehelle ruokaa, hän voisi tulla luokseni aina silloin tällöin syömään.

Vierailija
116/118 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on ruma ja työtön ei toivoa ole.

Vierailija
117/118 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se on ruma ja tuuyötön ei toivoa ole.

Jos mies on töissä, mutta alle 180 cm pitkä, ei toivoa ole.

Vierailija
118/118 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmassa osassa Suomen kaupungeissa naisia on vähemmän kuin miehiä, mutta miehet viihtyvät hyvin yksinkin.

Moni nainen seurustelee ulkomaalaisen miehen kanssa, heille kelvataan paremmin kuin suomalaisille miehille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi