Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehille ei kelpaa työtön nainen?

Vierailija
28.01.2021 |

Vaativat työssäkäyviltäkin kovaa palkkaa ja upeaa, menestyksekästä uraa.

Ainakin itse olen tuollaiseen suhtautumiseen törmännyt usein. Toisaalta hienoa että miehet eivät naisten elämää enää ala rahoittamaan!

Kommentit (118)

Vierailija
21/118 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska olen itse työtön, haluan töissä käyvän ja hyvätuloisen naisen.

mikset ala harastaa pitkäävetooo sulla aikaa mielin määrin voisit alkaa tekee intiutiolla massiii

22/118 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo Ap'een juttu pidä paikkansa! Sehän on ihan sama onko töissä vai ei! Tärkeämpää on asenne, jos toinen kokee pitkäaikaistyöttömyyden hyväksi jutuksi niin silloin ei ole mitään toivoa. Jos on normaalit elämänarvot ja pyrkimys työllistymään, opiskelemaan tai jotain vastaavaa niin normi ihminenhän hän silloin on ja ei este milleen :)

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/118 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahan perässä menevän lokkimiehen tunnistaa siitä, että hän yrittää kysellä omaisuudesta, sijoituksista ja ehkä vanhempien omistuksista. Pistää myös naisen maksamaan treffeillä oman osuuden, suorastaan vaatii sitä.

Maksan aina oman osuuteni ravintolalaskuista ym. En halua jäädä "kiitollisuudenvelkaan" tai esittää taloudellisesti avutonta miehen mieliksi.

Vierailija
24/118 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta mihinkään. Ihmiset nyt ovat välillä töissä, työttöminä tai opiskelevat - mitä milloinkin elämässä tapahtuu.

Kyllä ihan muut asiat vaikuttavat. (Esim. Luonne, ulkonäkö, onko kivaa yhdessä ym.)

Vierailija
25/118 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahan perässä menevän lokkimiehen tunnistaa siitä, että hän yrittää kysellä omaisuudesta, sijoituksista ja ehkä vanhempien omistuksista. Pistää myös naisen maksamaan treffeillä oman osuuden, suorastaan vaatii sitä.

Maksan aina oman osuuteni ravintolalaskuista ym. En halua jäädä "kiitollisuudenvelkaan" tai esittää taloudellisesti avutonta miehen mieliksi.

Unohdit tämän:

"Terveisin Lokkimies"

Vierailija
26/118 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin olen kelvannut.

Vierailija
27/118 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo kysymys. Kaksi hyvätuloista elävät oikein leveästi yhdessä. Yksi köyhä ja yksi hyvätuloinen elävät vain keskivertoa lähiöelämää yhdessä. Naisena minulla samat kriteerit miehelle. 

Vierailija
28/118 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Yksikään työtön nainen ei ole parisuhteessa miehen kanssa. Tämä on fakta. 

Vierailija
29/118 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma kumppani on monta kertaa sanonut että ei mitenkään voisi katsella työtöntä naista. Onneksi mulla on vakivirka... mutta kyllähän se vähän mietityttää. Kuinka ohuella pohjalla tässä ollaan. Sinänsä ymmärrän, en minäkään haluaisi toista elättää, jos tämä olisi työkykyinen ja töitä olisi tarjolla. Mutta aina ei voi kaikkeen itse vaikuttaa.

Jos seurustelee työttömän kanssa niin ei se nyt sitä tarkoita että sitä elättää pitäisi. Suomessa on toimiva sosiaalihuolto- ja työttömyyskassajärjestelmä mistä työtön saa toimeentulonsa.

No joku veroista nariseva aikuinen elättää kuitenkin.

Vierailija
30/118 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaikuta mihinkään. Ihmiset nyt ovat välillä töissä, työttöminä tai opiskelevat - mitä milloinkin elämässä tapahtuu.

Kyllä ihan muut asiat vaikuttavat. (Esim. Luonne, ulkonäkö, onko kivaa yhdessä ym.)

Ulkonäkökin muuttuu milloin miksikin.

Vierailija
31/118 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olen naisia tapaillut niin työttömät on paljon mukavampia kuin työssä käyvät. 

Vierailija
32/118 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma kumppani on monta kertaa sanonut että ei mitenkään voisi katsella työtöntä naista. Onneksi mulla on vakivirka... mutta kyllähän se vähän mietityttää. Kuinka ohuella pohjalla tässä ollaan. Sinänsä ymmärrän, en minäkään haluaisi toista elättää, jos tämä olisi työkykyinen ja töitä olisi tarjolla. Mutta aina ei voi kaikkeen itse vaikuttaa.

Jos seurustelee työttömän kanssa niin ei se nyt sitä tarkoita että sitä elättää pitäisi. Suomessa on toimiva sosiaalihuolto- ja työttömyyskassajärjestelmä mistä työtön saa toimeentulonsa.

Miksi kuvittelet, että työtön automaattisesti nostaa tukia?

Vierailija
33/118 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti olen yhtä työnhakija naista koettanut saada seurustelemaan kanssani, mutta ei vaan onnistu. Onneksi seurani kelpaa kuitenkin kaveripohjalta.

"Työtön" kuulostaa niin negatiiviselta. 😎

Vierailija
34/118 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kuvittelet, että työtön automaattisesti nostaa tukia?

Aika harvalla taitaa kuitenkin olla pääomatuloja tai muuta vastaavaa. Millä työtön sitten elää - pyhällä hengelläkö? 

Vierailija
35/118 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovasti olen yhtä työnhakija naista koettanut saada seurustelemaan kanssani, mutta ei vaan onnistu. Onneksi seurani kelpaa kuitenkin kaveripohjalta.

"Työtön" kuulostaa niin negatiiviselta. 😎

Mä en ainakaan kehtaisi lokkeilla miehen rahoilla. Kaveruus on eri asia ja jos toinenkin on työtön, niin saahan siinä jo vertaistukeakin.

Vierailija
36/118 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut naimisissa 20 vuotta enkä päivääkään palkkatöissä tai työnhakijana. Mieheni tulot riittävät koko perheen elätykseen, joten neuvoni onkin kaikille naisille: ottakaa varakas mies!

Vierailija
37/118 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä olen naisia tapaillut niin työttömät on paljon mukavampia kuin työssä käyvät. 

Olen ollut elämässä sekä työtön että työssä... Muuttuukohan luonteeni jotenkin palkan myötä?

Vierailija
38/118 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut naimisissa 20 vuotta enkä päivääkään palkkatöissä tai työnhakijana. Mieheni tulot riittävät koko perheen elätykseen, joten neuvoni onkin kaikille naisille: ottakaa varakas mies!

Mistä löytyy?

Vierailija
39/118 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kelvannut. Nyt 9 lapsen onnellinen kotiäiti.

Vierailija
40/118 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kelpaisi? Työttömyysprosentti on entisestään kasvanut eikä työttömyys ihmisestä sen huonompaa tee. Suurin osa kuitenkin haluaa työllistyä tai toimia yrittäjänä jne. Moraalista tukea on varsin vaikea usein saada ja sen on jokainen työtön kokenut tavalla tai toisella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän