Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehille ei kelpaa työtön nainen?

Vierailija
28.01.2021 |

Vaativat työssäkäyviltäkin kovaa palkkaa ja upeaa, menestyksekästä uraa.

Ainakin itse olen tuollaiseen suhtautumiseen törmännyt usein. Toisaalta hienoa että miehet eivät naisten elämää enää ala rahoittamaan!

Kommentit (118)

Vierailija
41/118 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisi pussata ja nuoleskella voisin maksaa muutaman satasen. Työtöntä täytyy auttaa.

Vierailija
42/118 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työhaluton on eri asia kuin työtön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/118 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaako naisille työtön mies? Epäilen. 

Vierailija
44/118 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi työtöntä on kuin kaksi marjaa 

Vierailija
45/118 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä hauskaa kun ei niin komeat miehet, jotka itse työttöminä, ongelmaa päihteiden kanssa, eivät ole kelpuuttaneet minua parisuhdemielessä. En tiedä mitä tuollaiset kuvittelevat saavansa, jonkun uraa uurtavan lakinaisen vai? Miksi itse olisin tällaisia miehiä hyväksynyt parisuhteeseen, siksi että työttömyyden takia on huono itsetunto enkä kehtaa vaatia parempaa.

Vierailija
46/118 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut naimisissa 20 vuotta enkä päivääkään palkkatöissä tai työnhakijana. Mieheni tulot riittävät koko perheen elätykseen, joten neuvoni onkin kaikille naisille: ottakaa varakas mies!

Ne haluaa lopettaa työt yhteen muuton jälkeen ja jäädä kokopäiväisesti panemaan minua, joten tuo ei onnistu.

Vierailija
47/118 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kelvannut. Nyt 9 lapsen onnellinen kotiäiti.

Kukaan ei ole onnellinen 9 lapsen kanssa vaan kotityöhönsä henkisesti tapettu hermoraunio.

Vierailija
48/118 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kelpaa. Ihan sama vaikka olet pitkäaikaistyötön, työtä vieroksuva ja velkainen. Kunhan olet ulkoisesti timantti, täydellinen naisellinen nainen ja vielä hyvä luonteeltasi, niin ei haittaa työttömyydet. Sun työ voi olla vaikka mun pitäminen hyvänä vällyjen välissä. Muuta työtä et kyllä tarvi. Käytä vaan mua taloudellisesti hyväksesi, en laita yhtään vastaan.

Enemmän mua inhottaisi työtönsä ja uraansa keskittynyt nainen. Joku joka makkarissakin näpyttelisi läppäriään ja työkiireissään mussuttaisi suklaata ja pikaruokaa nälkäänsä. Olisi sellainen yhtä leveä kuin pitkäkin. Ei kiitos mun elämään!

Itse olen ollut lenkkeilevä, pyöräilevä, kuntoileva, itsestään huolta pitävä nainen, mutta työtön, enkä ole kelvannut edes työttömälle juopolle miehelle. En ymmärrä miesten vaatimuksia. Enkä ole edes mitenkään ruma. Kai niitä rahakkaita naisia sitten riittää niille luuserimiehillekin.

Vierailija
49/118 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kelpaa. Ihan sama vaikka olet pitkäaikaistyötön, työtä vieroksuva ja velkainen. Kunhan olet ulkoisesti timantti, täydellinen naisellinen nainen ja vielä hyvä luonteeltasi, niin ei haittaa työttömyydet. Sun työ voi olla vaikka mun pitäminen hyvänä vällyjen välissä. Muuta työtä et kyllä tarvi. Käytä vaan mua taloudellisesti hyväksesi, en laita yhtään vastaan.

Enemmän mua inhottaisi työtönsä ja uraansa keskittynyt nainen. Joku joka makkarissakin näpyttelisi läppäriään ja työkiireissään mussuttaisi suklaata ja pikaruokaa nälkäänsä. Olisi sellainen yhtä leveä kuin pitkäkin. Ei kiitos mun elämään!

Itse olen ollut lenkkeilevä, pyöräilevä, kuntoileva, itsestään huolta pitävä nainen, mutta työtön, enkä ole kelvannut edes työttömälle juopolle miehelle. En ymmärrä miesten vaatimuksia. Enkä ole edes mitenkään ruma. Kai niitä rahakkaita naisia sitten riittää niille luuserimiehillekin.

Yritit varmaan jotain masentuneita, joita ei parisuhde edes nappaa eikä seksi.

Vierailija
50/118 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uranaisethan on yleensä aika hyvässä tikissä. Elämäntapatyöttömissä ym elämänhallintaongelmaisissa sitten enemmän näitä pikaruualla ja suklaalla eläviä.

Vierailija
51/118 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kyllä kelvannut, tai oikeestaan miehet jopa pitävät siitä että saavat pitää ”huolta.” Olen siis kroonisesti sairas, kuitenkin niin ettei se näy eikä juurikaan vaikuta normaaliin elämään. Minulla on aikaa treenata / siivota / tehdä ruokaa ja leipoa.. ja saan kuukaudessa 1200e kuitenkin rahaakin. Miehistä olen ihan unelma :D

Vierailija
52/118 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan toki kelpaa, olen itsekin työtön. Toki edellyttäisin yhtä järkevää rahojen käyttöä missä itse olen onnistunut, viime vuonna vähän aikaa tapailin työtöntä yh:ta joka oli jatkuvasti perse auki joidenkin vanhojen hölmöilyjen takia. Koko ajan kysyi lainaa, maksoi toki aina takaisin silloin kuin lupasikin mutta lopulta alkoi pänniä niin että valehtelin että itselläkin huono tilanne.

Vierailija
53/118 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei kelpaisi, mutta varmasti monelle muulle kelpaa. Kaikille ei kenenkään tarvitse kelvatakaan.

Syy omalla kohdallani on siinä, etten ole riittävän varakas kyetäkseni tarjoamaan yksinäni perheelleni sellaista elintasoa, jonka haluaisin.

Vierailija
54/118 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän miehet tuo jatkuvasti naisia ulkomailta, näillä naisilla on aina vaikeuksia löytää töitä Suomesta, voi mennä vuosia. Eli aika harvinaista jos miehelle on naisen työttömyys ylitsepäässemätön este.

Vierailija
55/118 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma kumppani on monta kertaa sanonut että ei mitenkään voisi katsella työtöntä naista. Onneksi mulla on vakivirka... mutta kyllähän se vähän mietityttää. Kuinka ohuella pohjalla tässä ollaan. Sinänsä ymmärrän, en minäkään haluaisi toista elättää, jos tämä olisi työkykyinen ja töitä olisi tarjolla. Mutta aina ei voi kaikkeen itse vaikuttaa.

Ja vielä olet tuollaisen pellen kanssa, hahhaa. Toivottavasti hän menettää pian työnsä, sitä sattuu näinä aikoina. T. Työtön KTM

Vierailija
56/118 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkakin joissakin ketjuissa neuvotaan hankkimaan rikas mies, kehoitan tekemään toisin. Kokeilin nuorempana seurustella rahoissa uivan kanssa ja sain tätä kautta suuremman motivaation opiskella itselleni ammatin. Miksi? Hänelle oli täysin okei pitää kahta joskus jopa kolmea naista mun rinnalla. Maksoi aina kun olin hänen seurassa. Huomasin vain ajan saatossa mikä merkitys sillä on, jos sulla on omat rahat mitkä ovat vieläpä ite tienatut. Ihan mieletön merkitys itsetunnolle 😳

Vierailija
57/118 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä työtön ja vientiä kyllä riittäisi.

Vierailija
58/118 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se varmaan riippuu aika paljon siitä kuinka hyvännäköinen tämä nainen on ja miten leveälle haarat aukeavat. Kai sitä työtöntä pummiakin jaksaa katsoa jos palvelu pelaa.

Vierailija
59/118 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina välillä työtön ja välillä töissä. Olen naimisissa ja meillä on 2 lasta. Olen aina maksanut puolet asumisesta sekä meidän perheen ruoat. Olen aina tehnyt kotityöt yksin

sekä hoitanut lapset yksin myös silloin kun teen 8 tunnin työpäivää. Nytkään ei ole mikään ongelma, että ravintolat ovat 3 viikkoa kiinni, osaan tehdä mitä tahansa ruokaa ja teen miehelleni ruokaa. Tykkään vaatteista, mutta niitä saa onneksi halvalla. Meillä mies ei halua ainakaan missään nimessä erota eli työtön nainen kelpaa hyvin hänelle.

Vierailija
60/118 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa työssäkäyvistä naisista ei tee ruokaa, puhutaan uusavuttomista työssäkäyvistä. Kunnon nainen tekee miehelleen ruokaa esim. perunoita ja karjalanpaistia, riisiä ja kanaa, uunilohta ja perunoita, lihakeittoa, kalakeittoa, pizzaa, tortilloita, siskonmakkarakeittoa, kinkkukiusausta jne. 3 viikon ravintolasulku ei ole siis ongelma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi